תומר ליטבינוב חתם לעונה נוספת באום אל פאחם

שוערה המצויין של הפועל אום אל פאחם תומר ליטבינוב חתם בקבוצה לעונה נוספת באמצעות סוכנו רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, ליטבינוב מציג יכולת נהדרת העונה והיה מבוקש במספר רב של קבוצות בליגה הלאומית ובליגת העל. ליטבינוב אמר:״שמח לחתום במועדון שהפך לבית עבורי מודה לאבו לעם ואבו שלמה ולסוכן שלי מקווה להחזיר להם במגרש״. השוער אלירן גבאי הצטרף גם הוא באמצעות סוכנו רועי סימוני וישמש כשוערה השני של הקבוצה.

  • על ידי: אוהד רון
  • 21-01-2020
  • 21:47

שוערה המצויין של הפועל אום אל פאחם תומר ליטבינוב חתם בקבוצה לעונה נוספת באמצעות סוכנו רועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, ליטבינוב מציג יכולת נהדרת העונה והיה מבוקש במספר רב של קבוצות בליגה הלאומית ובליגת העל. השוער ששייך למכבי נתניה מליגת העל יושאל לעונה נוספת במטרה לחזור לקבוצה מעיר היהלומים ולשמש כשוער ראשון שם רואים בו פוטנציאל גדול.

 

ליטבינוב אמר לאחר החתימה:״אני שמח לחתום במועדון שהפך לבית חם עבורי, אני רוצה להודות לקהל, לאבו לעם ואבו שלמה ולסוכן שלי רועי סימוני כל הליווי לאורך כל הדרך מקווה להחזיר על המגרש״

 

מי שעוד חתם באמצעות סוכנו רועי סימוני הוא אלירן גבאי שפתח את העונה בעירוני טבריה וגדל במחלקת הנוער של עירוני ״איתוראן״ קרית שמונה.

תומר ליטבינוב לאחר החתימה יחד עם סוכנו רועי סימוני ואבו לעם ואבו שלמה

הוסף תגובה
תגובות