במרחק נגיעה: ניצחון חשוב לכאוכב

הרצליה לא נפלה מהחבורה הלוחמת של אדהם הדיה, אך האורחת הצליחה לבסוף לחזור עם ניצחון 0:1 משער יזן נסאר ושמרה על הפער מאיכסל. חאלד עזאם שוערה של כאוכב סיפק תצוגת שוערות נהדרת. מאמן איכסל: "נתנו את הנשמה על המגרש". אנטבי: "חבל שמצב נייח הכריע"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 24-01-2020
  • 14:53
הפועל הרצליה ארחה היום (שישי) את הפועל כאוכב למשחק בו היא הבינה שכל תוצאה פרט להפסד שלה תהיה הפתעה מרעישה. אחרי משחק קשוח, כאוכב הצליחה לחזור לבסוף עם הנקודות כאשר שער אחד בלבד של יזן נסאר הספיק לה בשביל להשיג 0:1 ושלוש נקודות יקרות במאבקי הצמרת. הרצליה תנסה לקחת נקודות במשחקים מול קבוצות ברמתה.
 
הדקות הראשונות של המשחק התנהלו בעצלתיים כאשר שתי הקבוצות בחנו אחת את השנייה ולא היו מצבים מיוחדים ליד השערים.
 
בדקה ה-24 הפועל הרצליה חשבה כבר שהיא עולה ליתרון במשחק, אבל הקוון סימן לנבדל של עומר כהן שכבש שער נהדר בהתקפה מסודרת של המארחת, שנראה שקופחה בשריקה הזו.
 
בדקה ה-45 כדור חופשי מצוין שהוגבה מצד ימין הגיע לראשו של המגן יזן נאסר שנגח בעוצמה לרשת
 
המחצית השנייה נפתחה בלחץ של הרצליה שניסתה להגיע להזדמנויות ליד שערה של כאוכב במטרה להשוות, אך הגנת האורחת הצליחה למנוע שוב ושוב את הניסיונות של הרצליה.
 
בדקה ה-57 כאוכב כמעט עלתה ליתרון של 0:2, אבל שוב היה זה יזן נסאר, שהפעם נתפס בעמדת נבדל ולא הצליח לנצל את ההזדמנות.
 
אדהם האדיה. ניצחון קריטי במאבקי הצמרת
 
בדקה ה-66 הזדמנות טובה מאוד לכאוכב כאשר חירבאווי הוריד לקאסם נג'אר וממרחק של 18 מטרים האחרון בעט חזק, אך הכדור שלו הלך גבוה אל מעל השער.
 
שתי דקות חלפו והרצליה קיבלה את ההזדמנות הטובה ביותר שלה במשחק. דור נחמני קיבל כדור נהדר בתוך הרחבה ומצא את עצמו באחד על אחד מול עזאם, אבל הוא ניסה להתחכם ולהקפיץ - והכדור חלף בצד הלא נכון של הקורה.
 
11 דקות לסיום המשחק הזדמנות אדירה להרצליה שהייתה יכולה לאזן את התוצאה כאשר כדור נהדר הגיע לאגמי, שמול חאלד עזאם הנפלא היה צריך לעשות 1:1, אבל השוער פרס את הגוף בצורה מרשימה והצליח לעצור.
 
בדקות שנותרו עד לסיום המשחק הרצליה קיוותה להשיג לפחות נקודה, אבל דווקא כאוכב היו הרבה יותר מסוכנים עם כמה פריצות טובות לרחבה וניסיונות מעניינים, אבל לבסוף המשחק הסתיים עם ניצחון גדול של האורחת שממשיכה להיות חלק בלתי נפרד מהמאבק על העלייה לליגה הלאומית.
 
"הייתה נחישות, מחויבות ורצון. השוער השאיר אותנו במשחק. השחקנים הקריבו את עצמם, ראיתי 11 שחקנים שנתנו את הנשמה שלהם, גם עם השחקנים. זה היה ניצחון של אופי, הפועל הרצליה קבוצה מאוד טובה שמשחקת כדורגל בקצב גבוה, אני מאוד שמח על ה-3 נקודות", סיכם אדהם הדיה.
 
יגאל אנטבי: "מאוד מאכזב. הגענו להמון מצבים בשביל להכריע את המשחק, גם בחצי הראשון שהיה פחות טוב. גם בחצי השני זה קרה, לא הייתה לנו היום רגל מסיימת וזה מאוד מאכזב שכדור נייח זה מה שהכריע את המשחק".
 
 

הוסף תגובה
תגובות
  1. הכח במשבר גדול (מוטי הלחמי 24-01-2020, 15:06)
    חבורה של מטומטמים אתם מובילים תרמסו את אזור מקבלים שלישיה אין כבוד לצבע הסגול אין זבלים
  2. מיכאל בן ברוך (גול חוקי של מיכאל בן ברוך 24-01-2020, 15:42)
    הגול היה של מיכאל בן ברוך לא של עומר כהן נפסל לו גול חוקי שיפוט שערורייתי
  3. כאוכב לא ייסימו ב 5 הראשונים תזכרו טוב מה שאני אומר (כאוכב קבוצה מגעילה 24-01-2020, 15:54)
    1-0 במצב ניח ובזבוז זמן 90 דקות קבוצת פח במחצית השנייה לא שחקו 11 שחקנים בתוך הרחבה ומעיפים כדורים הליגה השנה מאוד חלשה .
  4. כאוכב לא ייסימו ב 5 הראשונים תזכרו טוב מה שאני אומר (כאוכב קבוצה מגעילה 24-01-2020, 15:54)
    1-0 במצב ניח ובזבוז זמן 90 דקות קבוצת פח במחצית השנייה לא שחקו 11 שחקנים בתוך הרחבה ומעיפים כדורים הליגה השנה מאוד חלשה .