"פתחנו טוב את העונה, חבל שזה נעצר וירדנו למטה אבל הליגה עוד צמודה"

אחת ההחתמות המסקרנות שעשתה הפועל מרמורק, היא של איברהים ספורי, לאחר שחרור מס' שחקנים, כחלק מהצהרת הכוונות של המועדון לשמור על מקומו בצמרת. הקשר הצעיר מציג יכולת טובה ורוצה לייצר המשכיות לאחר שכבש שער שקבע את תוצאת המשחק במחזור האחרון. רגע לפני שיפגוש עם קבוצתו את עירוני קריית גת, שוחחנו איתו על המטרות ועל הרצון להוביל את מרמורק לליגה הלאומית

  • על ידי: לירן ביטון
  • 28-01-2020
  • 13:13

הפועל מרמורק, היא אחת הקבוצות המסקרנות שנבנו בליגה א' דרום. היא פתחה את העונה בצורה ממוקדת, עם סגל שחקנים נוצץ והתוצאות לא איחרו לבוא. אך לאחר מכן חלה ירידה ביכולת של הקבוצה, הוחלפו מאמנים, שחררו שחקנים והגיעו אחרים במקומם. אחת ההחתמות המסקרנות שנעשו היא הגעתו של הקשר הצעיר והמוכשר איברהים ספורי, כחלק מהצהרת הכוונות של המועדון לחזור לצמרת הטבלה ולרשום עלייה בסיום העונה.

 

ספורי (22) נחשב לקשר מוכשר מאוד, הוא גדל בהפועל תל אביב ושיחק בבני לוד ובמכבי הרצליה בליגה הלאומית. הוא התחבר לסגל הקיים והפך לבורג מרכזי בהצלחת הקבוצה, ובמחזור האחרון הוא כבש את שערו הראשון העונה, שקבע את תוצאת המשחק אחרי צמד שערים של רז יצחק, וקבוצתו רשמה ניצחון חשוב להמשך הדרך. במרבית הסיבוב הראשון הפועל מרמורק הייתה בראש טבלת ליגה א' דרום, אך הדעיכה הובילה אותה למקום השלישי , הניצחון אתמול אפשר לה לצמצמם את הפער לשתי נקודות לאחר ההפסד של הכח עמידר רמת גן. 

 

איברהים, איך אתה מסכם את היכולת הכללית של מרמורק בסיבוב הראשון?

"בהתחלה פתחנו טוב היינו ממוקדים במקום הראשון ופתחנו פער מהשנייה בכמה נקודות, חבל שבהמשך זה נעצר קצת וירדנו קצת למטה אבל הליגה צמודה. אנחנו בתקופה טובה מקווים להמשיך ביכולת הזאת בכדי לחזור למקום שבו אנחנו רוצים". 

 

מרמורק עדיין לא אמרה את המילה האחרונה, ובסביבת המועדון יש עדין רצון גדול להחזיר את הקבוצה לליגה הלאומית כבר בסיום העונה הנוכחית.

 

מרמורק הייתה במרבית הסיבוב הראשון בצמרת הטבלה, האם עדיין המטרה של הקבוצה היא לרשום עלייה? 

"בהחלט זאת המטרה שלנו לחזור למקום הראשון, אנחנו מאוד רוצים לעלות ליגה. יש לנו סגל שחקנים מאוד איכותי וטוב, צוות מאמנים מאוד טוב שעוזר לנו להשתפר עוד ועוד באימונים ואני מקווה שנמשיך ביכולת הזאת ונגיע בסוף למקום שבו אנחנו ראווים להיות בו״.

 

איברהים ספורי, כובש את שערו הראשון העונה במדי מרמורק (יוסי סוריק)

 

ומעבר למטרות הקבוצתיות, מה המטרות שלך ברמה האישית?

"המטרות שלי זה להגיע עם מרמורק ללאומית ולהמשיך ביכולת הטובה ממשחק למשחק ובעזרת השם נשיג את המשימה הזאת בסוף". 

איך התרשמת מליגה א׳ דרום?

"את האמת התרשמתי מאוד מהליגה הזאת, היא לא פחות טובה מהליגה הלאומית ,יש פה הרבה שחקנים צעירים מוכשרים שיכולים להשתלב בליגות יותר בכירות." 

 

אחרי ניצחון 3-1 במחזור האחרון על אור יהודה, שהגיע אחרי שלושה מחזורים ללא הפסד. מרמורק תפגוש במחזור הבא את נועלת הטבלה עירוני קריית גת, משחק של הנייר אמור להיות קל לקבוצתו של אסי דומב.

 

איך תתכוננו למחזור הבא מול קריית גת?
"נתכונן למשחק כמו שמתכוננים לכל משחק אנחנו לא מזלזלים באף קבוצה נבוא השבוע נעבוד קשה באימונים ובעזרת השם בשישי ניצא מהמשחק עם הנקודות״.

איברהים ספורי רוצה להוביל את מרמורק לליגה הלאומית (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות