"נעשה הכל כדי לנצח את נורדיה כדי להמשיך את המומנטום החיובי"

בגזרת מכבי יבנה נשמעים קולות של אופטימיות אחרי הניצחון 0-5 על עירוני קריית גת במחזור האחרון. תום מדהלה אומנם הגיע רק לפני חודש וחצי לקבוצה אחרי שפתח את העונה במרמורק, אבל כבר הפך לחלק חשוב במועדון, שלמרות המצב שואף לעלות מעל הקו האדום ולהבטיח את ההישארות בליגה. אחרי שכבש צמד נגד קריית גת, מדהלה מסכם את המשחק ומדבר על הרצון לייצר המשכיות ביום שישי הקרוב מול בית"ר נורדיה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-01-2020
  • 15:26

תום מדהלה, קשרה של מכבי יבנה, פתח את העונה בהפועל מרמורק שהתחילה את העונה חדורת מטרה לרשום עליה, אך עזב את הקבוצה. הוא בחר להגיע למכבי יבנה שנמצאת בתחתית הטבלה כחלק מהצהרת הכוונות של המועדות להימנע מירידה, אך שי מאור המאמן שהגיע בעקבותיו עזב את הקבוצה ויוסי זוזוט תפס את מקומו. התוצאות במחזורים האחרונים ומיקום הקבוצה בטבלה, יצרו אי שקט בסביבת מכבי יבנה לאחרונה, אחרי שנבנתה בקיץ קבוצה איכותית  עם הרבה ציפיות, אך לא הצליחה להתחבר ולספק את הסחורה.

 

במחזור האחרון מכבי יבנה פגשה את עירוני קריית גת שנמצאת יחד איתה מתחת לקו האדום, ונועלת את הטבלה. המשחק הסתיים בניצחון 5-0 של מכבי יבנה, ששפך מעט אור על המצב. מדהלה הקשר המצוין כבש צמד שעריים וסיכם את היריבות: "משחק קשה מאוד, נגד קבוצה שבשבועיים האחרונים חזרה לחיים, קבוצה שעוד תיקח הרבה נקודות עד סוף העונה", והוסיף: "אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה ועוד יותר שמח שהצלחנו גם לשמור על רשת נקייה תמיד כיף לכבוש שערים, בשביל זה הגעתי ושמח שסוף סוף דברים עבדו".

 

הניצחון על עירוני קריית גת , הכניס מעט חמצן לריאות של אנשי יבנה, שלמרות המצב שואפים להצליח להשאיר את הקבוצה בליגה, "הגעתי לפני כחודש וחצי ממרמורק, אז ככה שאני לא יודע מה היה לפני כן. אני כן יודע שיש קבוצה מצוינת, עם שחקנים מצוינים שכתוצאה של כמה דברים התחיל כדור שלג שלא עוצר. ואני באמת מקווה שהניצחון הזה יוציא אותנו לדרך חדשה", מסכם מדהלה שמאמין שקבוצתו תצליח להימנע מירידה.

 

תום מדהלה עבר ממרמורק למכבי יבנה במטרה להשאיר אותה בליגה (יוסי סוריק)

 

אז מה המטרות שלכם בסיבוב השני?
"המטרה ברורה, לאגור כמה שיותר נקודות ולהבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה. מכבי יבנה זה מועדון שעיר שלמה אחריו, בכל מקום שתלך ביבנה תשמע כמה האוהדים משוועים להצלחתה של הקבוצה. ואני סמוך ובטוח שיוסי זוזוט יצליח להשאיר אותנו בליגה וכמובן להראות כדורגל חיובי".

פתחת את העונה במרמורק שנמצאת בחלק העליון של הטבלה, ועכשיו אתה ביבנה שנמצאת בתחתית מה דעתך על הליגה?
פתחתי את העונה בהפועל מרמורק, קבוצה שנבנתה לעליית ליגה. בנוסף לכך נבנו עוד 3 קבוצות לפחות שתתמודדנה גם הן על העלייה, הליגה השנה חזקה מאוד, מעניינת, ובלי שום ספק איכותית מאוד". 

רשמתם ניצחון על נועלת הטבלה, ובמחזור הבא תפגשו את בית"ר נורדיה, איך תתכוננו למשחק כדי לנסות ולהמשיך את המומנטום החיובי?
"נתכונן לנורדיה כמו לכל משחק, יוסי יודע בדיוק מה לעשות ואנחנו השחקנים סומכים עליו בעיניים עצומות. נעשה הכל כדי לנצח ביום שישי ולהמשיך את המומנטום החיובי".

תום מדהלה רוצה להשאיר את מכבי יבנה בליגה (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בהצלחה תפציץ יום שישי (נורבש 26-01-2020, 15:30)
    תן לנו ניצחון ואנחנו מסודרים
  2. תום ידעתי שאתה טמבל אבל עד כדי כך מטומטם (אוהד שעריים 26-01-2020, 16:53)
    יבנה ניצחתם קבוצה הכי הכי גרועה בליגה. כולם בקרית גת אוסף של ניפלטים מקבוצות תחזור לפורופציה. נגד נורדיה כנראה שתקבלו בראש ותחזרו להכרה מלאה. תום אתה באמת בחור טמבל
  3. צה לדרך חדשה (כל הכבוד 26-01-2020, 17:09)
    מכבי יבנה לא תרד אין סיכוי
  4. כן יבנה לא יורדת (ל 3 26-01-2020, 18:10)
    כן ניצחו את יבנה ופוזלים לליגה הלאומית די תרדו לקרקע
  5. חיים בסרט (המודאג 26-01-2020, 19:14)
    ניצחו את ברצלונה
  6. שעריים יורדת (הבורר 26-01-2020, 20:11)
    יבנה אתם תנצחו שעריים מפסדים בכפר קסם
  7. חיים בסרט (המוכתר משעריים 27-01-2020, 09:53)
    הבורר מרמורקי מטומטם.שעריים קבוצה הכי חשובה בליגה תשכח מהפנטזיה שלך,אנחנו לא יורדים
  8. שעריים מפסידה בקאסם אמסיס נאסר וסולטן יתפרו לכם תתחת (למגיב 7 28-01-2020, 01:38)
    ניצחתם את הרצליה שהיתה ללא 3 שחקני מפתח סשישי תקבלו 4
  9. קשקושים (המוכתר משעריים 28-01-2020, 20:13)
    אנחנו תופרים את כפר קאסם.גמרנו יש שוער בשער הגנה פלדה
  10. קרית גת (יבנאי 31-01-2020, 00:32)
    מדהלה תפסתם נמושות של הליגה אל תסתנוורו המאמן שלהם מפגר עם דיפלומה והשחקנים שכונה אמא של השכונות האכלתם אותם נראה אותך מול קבוצה אחרת לא מול זו שכולן ניצחו בהצלחה יוסי זוזוט
  11. יוסי זוזוט (אמיר 31-01-2020, 16:08)
    יוסי תמשיך להעיף את השחקנים הכי טובים שלך בשביל פרוטקציות לאחיין הגרוע שלך ! רק לאבד כדור, כדאי שיפרוש! תחזיר את כל השחקנים החזקים שלך! או שתרד ליגה אתם אפסים כל ההנהלה הזאת