נבחרת המחזור ה-17 בליגה א' צפון

המחזור ה-17 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו כל קבוצות הצמרת - איכסל, רובי שפירא חיפה וכאוכב מנצחות והתחתית בוערת לאחר שדבוריה ואסי שוב הפסידו וקרית אתא ומגדל העמק ניצחו והתקרבו למרכז הטבלה. אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 28-01-2020
  • 08:50

ונעבור למצטיינים:

שוער: חאלד עזאם (הפועל כאוכב)

שוערה של כאוכב נתן הצגה במשחק המרכזי של המחזור מול הפועל הרצליה בחוץ. חאלד עם לפחות שתי הצלות גדולות ועוד מספר הצלות טובות, הביא שלוש נקודות לקבוצתו. 

 

הגנה:

אדיר עטיה (עירוני קרית אתא)

בלמה של קרית אתא סגר מצוין את התקפת היריבה מטירה, לקח כל כדור ראשון ולא נתן להתקפת היריבה להגיע למצב הבקעה ויש לו חלק גדול בהתייצבות של קרית אתא בהגנה. 

 

יזן נסאר (הפועל כאוכב)

מגנה השמאלי של כאוכב תמך רבות בהתקפה של קבוצתו, ייצר מצבים ואיים על שער הרצליה. כבש את שער הניצחון עבור קבוצתו - שער שהשאיר את כאוכב חזק בצמרת.

 

מנאר דראושה (בני זלפה)

דראושה הוא התחנה אחרונה בהגנה של זלפה, יחד עם טל בוייס הם היו מצוינים ולא אפשרו להגנת טבריה להגיע למצבים. מנאר משחק עם הרבה ניסיון ולא מוותר על אף כדור. 

 

קישור:

סעיד דיאב (בני זלפה)

קשרה המצוין של זלפה היה מצוין באמצע המגרש, ייצר מצבים לחבריו והיה דומיננטי במשחק של קבוצתו. סעיד כבש את השער השלישי שהבטיח את הניצחון החשוב של קבוצתו. 

 

סעיד דיאב הוביל את זלפה לניצחון חשוב (חגאג רחאל)

 

איילון אלימלך (הפועל איכסל)

כוכבה של איכסל היה דומיננטי במרכז המגרש, שלט בהתקפות ובקצב המשחק של קבוצתו, סידר כדורים מסוכנים לחבריו וכבש את השער שהביא עוד ניצחון לקבוצתו. 

 

מחמוד עבאס (עירוני טמרה)

כוכב כדורגל מחמוד, היה מצויין מול כפר כנא, בישל צמד ללירון אלימלך וייצר עוד מצבים טובים לחבריו. מחמוד שולט במרכז המגרש, מנווט את משחק קבוצתו ולמעשה שולטי במרכז השדה עבור קבוצתו. 

 

דולב בורה (הפועל מגדל העמק)

שער ושני בישולים לשחקנה המוכשר של מגדל העמק בניצחון הענק של קבוצתו על ערערה. דולב מוכיח יכולות בתקופה שקבוצתו הכי צריכה אותו. ייצר מצבים לחבריו, סיכן את השער והיה דומיננטי במשחק במרכז המגרש של קבוצתו. 

 

התקפה:

דור מלכה (עירוני קרית אתא)

חלוצה המצוין של קרית אתא ממשיך לפרוע שטרות ולהוכיח כמה הוא שובר שוויון עבור קרית אתא, מול טירה הוא לא הפסיק להטריד את ההגנה והיה במקום הנכון כדי לכבוש את השער החשוב בכדי להביא עוד שלוש נקודות לקבוצתו. 

 

דור מלכה ממשיך לפרוע שטרות בקריית אתא (חגאג רחאל)

 

לידור כהן (הפועל מגדל העמק) - כוכב המחזור!

שלושער ענק לחלוצה של מגדל העמק שהראה הרבה כישרון בניצחון הגדול של קבוצתו על ערערה. כוכב המחזור וכל מילה מיותרת! 

 

לידור כהן - כוכב המחזור של ליגה א' צפון (אבי רביבו)

 

לירון אלימלך (עירוני טמרה)

צמד שערים לחלוץ ועוד הרבה מצבים נוספים ומסוכנים לחלוץ הכי טוב בליגה א' צפון. לירון חלוץ שמאיים על השער בכל התקפה, יודע לסיים התקפות ונמצא בכושר נפלא העונה. 

 

מאמן המחזור של ליגה א' צפון - איימן חליילה (מאור אלקסלסי)

 

מאמן המחזור: איימן חליילה (עירוני טמרה)

מוטי קריספל עשה ניצחון ענק על בני ערערה עם מגדל העמק - ניצחון עם הצהרה לליגה! אדהם הדיה נמצא בעונה ענקית ועושה ניצחונות גדולים כמו נגד הרצליה בחוץ השבוע, אבל מעל כולם הרשים השבוע איימן חליילה מאמנה של טמרה שלמרות כל מה שוקרה בטמרה, יודע להרים את קבוצתו ולנצח משחק חוץ קשה בכפר כנא.

נבחרת המחזור ה-17 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. דדוד (רבי 28-01-2020, 12:31)
    משה דבורה בהצלחה בנתח רפואה שלמה אמן ואמן
  2. על מה איימן חלאילה הם הגיעו לשני מצבים (אסף 28-01-2020, 13:03)
    טמרה הגיעו לשני מצבים כל המשחק וכבשו מטעויות בהגנת כפר כנא. כפר כנא שלטו במשחק לאורך המשחק
  3. שאלה (מוניר 28-01-2020, 14:17)
    שלום אהוד לא הזכרת למי הפסידה דבוריה נראה לי שאתה שונא בקה ההההההה מנתח מעולה
  4. להזכירך יש עוד קבוצה והיא הפועל בקה תאאר כיתאני ורפי טפארה היו משכמם ומעלה מספיק כבר עם הבחירה המגמת (ראמי 29-01-2020, 10:25)
    להזכירך יש עוד קבוצה והיא הפועל בקה תאאר כיתאני ורפי טפארה היו משכמם ומעלה מספיק כבר עם הבחירה המגמתית