"הניצחון על ערערה גדול בתוצאה, אבל אני מצפה מהקבוצה ליותר"

אחרי שלושה מחזורים ללא ניצחון, הפועל מגדל העמק רשמה ניצחון 0-4 על בני ערערה. מוטי קריספיל מאמן הקבוצה אומנם שמח על התוצאה, אבל מאמין שגם בשלב הזה של העונה קבוצתו עדיין לא מיצתה את היכולת שלה. רגע לפני שיפגשו את טבריה במחזור הבא, שוחחנו איתו על המטרות שהשתנו לקראת הסיבוב השני ועל הדרך שעושה קבוצתו העונה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-01-2020
  • 16:22

"הניצחון אומנם הוא גדול בתוצאה, אבל מבחינת היכולת אני מצפה מהקבוצה שלי ליותר ואני חושב שהיא יכולה לתת יותר", סיכם מוטי קריספיל, מאמנה של הפועל מגדל העמק מליגה א' צפון, לאחר ניצחון 0-4 על בני ערערה במחזור האחרון והוסיף: "אומנם נכון שנגד ערערה התמזל מזלנו ותרגמנו את היכולת גם לשערים וזה נשמע כאילו עשינו משחק מושלם, אבל לא - זה רחוק מזהב אני מצפה מהקבוצה ליותר ואני מקווה שהניצחון ייתן לנו דחיפה קדימה ויחזיר את הביטחון לשחקנים והם יוכלו להראות את היכולת שלהם״.

 

הפועל מגדל העמק נבנתה העונה עם שאיפות מחודשות ועם רצון גדול להתברג בפלייאוף העליון, אבל רצונות לחוד ותוצאות לחוד. החבורה של קריספיל מצאה את עצמה מתקשה לרשום ניצחונות ולמצות את היכולת שלה, וכעת היא תופסת את המקום העשירי בטבלה עם 18 נקודות. הניצחון על ערערה במחזור האחרון הכניס מעט חמצן לריאות בגזרת מגדל העמק, ששואפת לייצר המשכיות ואיזון בין השחקנים. 

 

"אני חושב אנחנו רחוקים מהיכולת שאנחנו מצפים מהשחקנים, צריך להבין שהקבוצה עברה שינוי גדול בקיץ ולבוא בשנייה ולהתחבר זה לא בדיוק קורה בכדורגל. אנחנו רואים את זה קורה גם בליגת העל, קבוצות משקיעות המון כספים ולא תמיד זה מתחבר. אנחנו לא נרים ידיים, נעבוד בכל הכח ונחבר את הקבוצה כמה שיותר, כדי לסיים את הסיבוב השני בצורה הכי טובה שיכולה להיות. יש פה חומר שחקנים מצוין, אבל לפעמים זה לא מתחבר, באופן כללי אנחנו עובדים גם בפן המנטלי ואני מקווה שהניצחון האחרון יתן לנו דחיפה להמשך.", סיכם קריספיל

 

מוטי, מה זיהית בקבוצה שמצריך שיפור על מנת לצבור נקודות ולשפר את המיקום בטבלה?

"אני חושב שצריך לשפר בקבוצה את האיזון והבאלנס בין השחקנים, כשחקנים בודדים הם מאוד איכותיים, אבל כקבוצה אנחנו לא מספיק חזקים. אם נשפר את האיזון ונחדיר בשחקנים מוטיבציה ונחישות, הם יבינו שהם קודם כל צריכים להיות גברים במגרש ומחוצה לו ולהיות יד אחת, אני מאמין שהתוצאות תבואנה וגם הכדורגל".

 

אז מה המטרות שלכם בסיבוב השני?

"מגדל העמק כיוונה למקום יותר גבוה ממה שהיא נמצאת עכשיו, אבל לא תמיד זה מתחבר ומצליח. המטרות היו להיכנס לפלייאוף עליון, בבוא הזמן ראינו שאנחנו בכיוון של תחתית וכרגע המטרות לברוח מהתחתית הבוערת כמה שיותר מהר, ואם נצליח לטפס למעלה הטבלה דרך ניצחונות, אין אחד שיהיה שמח יותר ממני כבן המקום להצעיד אתה הקבוצה לגבהים, אבל זה דברים שעושים במעשים ולא בדיבורים״.

 

כובשי השערים נגד ערערה, לידור כהן עם שלושער אדיר, ודולב בורה עם שער ושני בישולים (צילום: הפועל מגדל העמק)

 

איך התרשמת מליגה א' צפון העונה?

"ליגה א' צפון השנה נחלשה מבחינת רמת הכדורגל, אנחנו באים למשחקים ורואים שאין איכויות והכדורגל מתבסס על פיזיות ובאיזשהו מקום זה פוגע בקבוצות, אבל זאת הליגה ונצטרך להתמודד. אנחנו מתייחס לכל משחק לגופו ואם נצטרך להשקיע יותר בפיזיות ובכושר הגופני נשקיע יותר, אני מאמין בעבודה קשה ואם נשקיע אח"כ יבוא הכדורגל, אני מקווה שהשחקנים יבינו את הדרך וננסה לעשות סיבוב שני יותר טוב״.

 

אחרי הניצחון במחזור האחרון על בני ערערה, יש ציפייה במגדל העמק לנצל את המומנטום החיובי כדי ליצור המשכיות כבר במחזור הבא מול עירוני טבריה.

 

איך תתכוננו למשחק מול טבריה?

"אנחנו מכבדים את טבריה, היא קבוצה מצוינת במיוחד בבית וזה משחק לא פשוט עבורנו. נצטרך להוריד את השחקנים אחרי הניצחון כי צריך המשכיות, אנחנו מתכוננים לכל משחק הכי טוב, לפעמים מנצחים ולפעמים לא אבל זה הכדורגל. בהצלחות אני רוצה לעבוד יותר קשה ובכישלונות אני מחפש את הדברים הטובים ואיך לשפר את הקבוצה״.

מוטי קריספיל

הוסף תגובה
תגובות
  1. רבי (דוד 28-01-2020, 17:00)
    משה דבורה עובר היום ניתוח אף מילה לא שמענו עליו השחקן הכי טוב של מגדל העמק החלמה מהירה משה דבורה אוהבים אותך
  2. פורטל תתפטר (מאמן בלוף 29-01-2020, 14:14)
    מוטי יוסי דרור הביתה אתם בושה לכדורגל
  3. אתה יכול להיות מאמן רק בשכונה כמו מגדל העמק (מאמן חחח אתה מאמן 29-01-2020, 14:18)
    סגל של עליית ליגה נלחם נגד ירידת ליגה נכשלתם בגדול יוסי פורטל הביתה
  4. סגל שחקנים יותר טוב מאכסאל (מאמן חלש 29-01-2020, 16:15)
    ראיון על מה ולמה לך הביתה מאמן חלש
  5. תמשיך להיות נהג הסעות הכי מתאים לך (יכול לאמן רק במגדל העמק 29-01-2020, 23:38)
    מאמן איזה מאמן שהשחקנים עושים צחוק ממנו לא רואים אותו ממטר ולא סופרים אותו זה מאמן !!!!!!!
  6. יוסי פורטל תתפטר הביתה (מוטי אתה מאמן חלש 30-01-2020, 21:29)
    חמוצים