״המשחק נגד רובי שפירא יכול להוציא אותנו לדרך חדשה״

כך אמר עבד טיטי, המנהל המקצועי של מ.ס טירה שמסכם את התקופה הלא טובה ונשאר אופטימי לקראת משחק הצמרת הקרוב נגד רובי שפירא ביום שישי. לגבי מטרות הקבוצה אומר טיטי: "אנחנו מכוונים למקום השלישי, עליית ליגה זה לא דבר שאנחנו מכוונים אליו העונה, אך אני מאמין שבעונה הבאה זה יהיה יותר ריאלי"

  • על ידי: יובל יוספי
  • 29-01-2020
  • 16:20

ביום שישי הקרוב בשעה 13:15 מ.ס טירה של חיים סירוטקין תארח את הפועל רובי שפירא של עודד קוטר לקרב צמרת. רובי מגיעה למשחק לאחר שביום שני האחרון ניצחה 1-0 את הפועל אסי גלבוע, האחרונה בטבלה, במשחק שהיה שקול לאורך שלבי המשחק. מאידך, חניכיו של סירוטקין נמצאים במומנטום שלילי, כשהקבוצה סופרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון, כשבאחרון שבהם הפסידה לעירוני קריית אתא.

המנהל המקצועי של טירה, עבד טיטי, לא מתרגש מהרצף השלילי: ״ככה זה בכדורגל, יש תקופות לא טובות, אבל צריך לדעת לצאת מהן. אני סומך על חיים ועל השחקנים ואני מאמין שהם יוציאו את הקבוצה לדרך חדשה. חשוב לזכור שלאורך כל העונה היו לנו הרבה פציעות וזה פגע במרקם הקבוצתי. צירפנו שני שחקנים חדשים לקבוצה, הקשר ראול גרשומוב והחלוץ דן אבוטבול, ואני מקווה שזה ייתן לנו יותר מחץ בהתקפה״.

 

טיטי לא מתרגש מהתקופה הרעה שקבוצתו נמצאת בה (איתן ידגר)

 
ביום שישי הקרוב טירה מארחת את רובי שפירא לקרב צמרת, והמנהל המקצועי משוכנע שזאת הזדמנות מצויינת לצאת מהמשבר: ״בגלל שזה משחק חשוב עבורנו, ורובי מדורגת מקום אחד מעלינו בטבלה, זה יוסיף אקסטרה מוטיבציה לשחקנים וזאת הזדמנות מצויינת לצאת מהתקופה הרעה. עד כה, אנחנו עומדים ביעדים שהצבנו לעצמנו ואני מאמין שנמשיך להתמודד חזק בצמרת. אנחנו משלבים שחקני בית צעירים, ואני שמח לראות את השיפור שלהם במהלך העונה".


לסיום, מה השאיפות להמשך העונה? 
״המטרה שלנו היא להשיג את המקום השלישי, כדי שנגיע לפלייאוף כשיש לנו יתרון ביתיות ואנחנו נארח. אומנם עליית ליגה זה לא דבר שאנחנו מכוונים אליו, אך אני מאמין שבעונה הבאה זה יהיה יותר ריאלי. אין לנו מגרש ביתי וזה משפיע, אבל נמשיך לעבוד קשה ולא ניתן לשום דבר להפריע לנו בדרך".

עבד טיטי יודע שניצחון מול רובי ייתן דחיפה ענקית לקבוצתו (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. עבד אתה תותח אבל הקהל שלך מאוכזב מהתוצאות הקבוצה (טירה 29-01-2020, 17:50)
    בושה
  2. אתה לא מתאים לתפקיד תעזוב אותנו בחיית ראבק (נור טירה 29-01-2020, 18:11)
    טיטי הרס קבוצה ואיפה כל הכסף של המועצה
  3. כדור הרגעה לקהל (אוהד 29-01-2020, 19:10)
    כמעט כל שנה זו המטרה ויעד לקבוצה מקום שני שלישי. המשחק נגד שפירא קשה מאוד כי משחק בי וטירה לא קבוצה ביתית ושפירא גם נצחון שלה מקרב אותה למקום השני צריך להיות הגיוני ולשחק בשביל לשאר בליגה ליגה א מספיק לנו עבד טיטי דבר על להכין קרקע צריך להכין קרקע כמו מגרש כסף וקהל כמו אם אל פחם טיטי כסף וקהל קשורים אחד בשני.אם מנצחים ושוטפים הליגה הקהל מגיע גם למשחקי חוץ ובונה שלד לקהל גדול יחסית לקהל אום אל פחם אבל לא עם תוצאות כאילו בבית רק 2 נצחונות.מאבדחפ נקודות לקבוצות תחתית ( לא בא להם לנצח אתא !!) אז איך הקהל יגדל והכסף יתגלגל עם תוצאות כאלה.אין רצף של נצחונות ואם מנצחים בפוקס אז עבד חהיה אמיתי ולא יצהיר יעדים כי ליגה א מתאימה לכמה שנים
  4. איזה שחקן בית שולב בקבוצה כנראה שאנחנו צופים בקבוצה אחרת (אוהד מופתע 29-01-2020, 20:16)
    תזכירו את שמו של שחקן הבית ששולב בקבוצה השנה מי הוא מענייין מאוד יש שחקני בית שמשחקים ואנחנו לא יודעים
  5. מסכין משלם המסים למה העירייה מזרימה כסף לקבוצה (אז למה כל ההשקעה בקבוצה אם לא עולים 29-01-2020, 20:31)
    ולמה שחקני הבית לא משחקים בקבוצה . בניית סגל כזה מחייבת תוצאות טובות יותר . אם לא עולים אז שחקו עם שחקני הבית . ראמי אדם עמיד עאמר הגנה וקישור סמיר עומרי גשם וגוני בקישור. והתקפה סארי ובראא ואמיר ותחזקו הקבוצה בשלושה שחקנים מעל הליגה ונגמר קבוצה כזו יכולה לחיות ולהתקיים עם מחצית ממה שהושקע השנה עם זומה 2 גולים ועמשה ששחק משחק וחצי וקרלוס האדיוט ושגב שהרס את ההתקפות וניב שבקושי רץ ו שרון שמשחק בכם ולא בא למשחקים ולאימונים . הרכש היחידי שהוא שחקן טוב ונותן את הנשמה דודו ואבו עלי שנחשב לאחד הבלמים הטובים בליגה פשוט הקבוצה וההנהלה שערוריה . אתם כשלון לא עולים אז תבנו קבוצה ב 500-600 לא מליון פלוס ואל תבזבזו את הכסף של משלם המסים ומחלקת הנוער והקהל שמגיע ומשלם עבור כרטיס ויושב על בטון משנת 1977 . רוצים את שחקני הבית שאתה אומר שהם משולבים השנה אף שחקן בית לא שולב ההפך סלקת את כל שחקני הבית מהקבוצה בגלל האגו והעיניים האישיים והפוליטים שלך עם השחקנים במקומך היית מוסר את הקבוצה לידיים אחרות אחרי 9 שנים אין לנו שחקן בית אחד שגדל במחלקת הנוער ומשחק בקבוצה חוץ מעמיד . כנראה שההתנהלות וההשקעה במחלקת הנוער גם לא תקינה נמאס לי אישית לצפות בקבוצה הזו כי ההתנהלות היא שכונתית מזל שהליגה חלשה אחרת היינו למטה גם השנה נאבקים בירדה .
  6. מה הקשר אם לפחם (ל 3 29-01-2020, 20:32)
    טיפש תלמד לכתוב
  7. למס' (אוהד 29-01-2020, 22:03)
    תלמד לכבד ולעריך.לא להגיד טיפש אם לא מבין.הקשר לקהל אום אל פחם. זה תגובה על דברים שעבד אמר face book.. כי המטרה לא לעלות ליגה כי א.אין מגרש לליה לאומית ב.אין כסף לליגה לאומית ג.אין לנו קהל לליגה לאומית כמו אום אל פחם. זה הדברים שטיטי אמר . ואז אני עניתי לו כמו שהוא אומר עכשיו הבנת מס'6?
  8. למס' 4 מס' 5 (אוהד 29-01-2020, 22:17)
    לגיטימי לשלב שחקני בית אבל לא בהרכב מלא.אין קבוצה בליגה א משני המחוזים ו3 שחקני חיזוק.ואם קבוצה מורכבת משחקני בית תמצא עצמה בתחתית הטבלה ויורדת ליגה
  9. למס' 4 מס' 5 (אוהד 29-01-2020, 22:42)
    לזכרון בשנה הראשונה והשניה בליגה א'.ההרכב של מ.ס טירה כמעט שחקני בית.אבל הקבוצה הייתה במאבקי תחתית.ובפוקס נשארה בליגה. כל התחלת שנה טיטי מתישב עם שחקני הבית .אבל מבקשים חוזים יחסית גבוהים ושוכחים שהם קודם כל מטירה.ועוברים לקבוצות אחרות ומקבלים כמעט אותו דבר אם מחשבנים דמי נסיעות. והשחקני הבית שמשחקים מחוץ לטירה משחקים עם יותר הקרבה וניחישות . חש שחקני בית לא אחראים לא באים לאימון או למשחק או מזלזלים בשחקנים או במאמן וההנהלה.איך יכולים לסמוך על שחקנים אלו במצב הזה? קל מאןד לכל אחד שיבקר עבד טיטי וההנהלה.אבל צריך להיות ביקורת עמוקה ועם ידע נכון.לא לבוא לצפות בקבוצה יום שישי ומחכה לתוצאה בלי לדעת על פציעות של שחקנים.או שחקנים משחקים שהם פצועים.או שחקנים מורחקים.או שחקנים שעדיין לא קיבלו משכורת ויש ו... עבד טיטי על גבו ושכמו מרים הקבוצה כמעט בכל ענין וזה על חשבון החיים שלו הפרטיים . אני שואל מי מעיז בכל טירה יכול לבוא להחליף עבד טיטי ויעשה וימלא את החלל הגדול אם הולך? אני בטוח שאין
  10. האמת (אמין 29-01-2020, 23:14)
    אני גאה בעבד תיתי .תמשיך להוביל את הפועל טירה ואנחנו מאוחריך ותומכים בך תודה על הכל ..
  11. טיטי לא יעזור לכם מחר אתם מפסידים לשפירא . חבל על ההשקעה בחיים לא תעלו (הוגה דעות 30-01-2020, 12:37)
  12. מחר אתם מנצחים אותנו בקלות (אדום בלב ובנשמה 30-01-2020, 23:36)
    רובי משחקת במשחקים האחרונים גרוע מאד הוחתמו שחקנים הזויים שלא שייכים לענף, הרכב לא מובן וציוות שלהם על המגרש ....הזוי 4-0 קל אנחנו מפסידים מחר