אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 18

המחזור ה-18 בליגה א' דרום בפתח ולכבוד המחזור החלטתי לארח את אורן דניאל מסוכנות השחקנים D&A. איש ליגות נמוכות ותיק, שמכיר כל קבוצה ושחקן בליגה. אורן חושב שמרמורק וכפר שלם ינצחו ואילו המוליכה תסיים בתיקו מול חולון, בתחתית שעריים יוצאת לכפר קאסם והרצליה מארחת את אור יהודה ושתי הקבוצות חייבות ניצחון בכדי לברוח מהתחתית

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-01-2020
  • 13:04

ונעבור למשחקים:

הפועל מרמורק - עירוני קריית גת

אוהד: הפועל מרמורק בשקט בשקט חוזרת בגדול למאבק האליפות. הקבוצה החליפה מאמן, החליפה שחקנים ולמרות שכולם חשבו שהם שינו כיוון ובעיקר מטרות, הקבוצה יוצאת מהשינוי הזה בצורה מדהימה ונמצאת רק 2 נקודות מהפסגה. הכל זה עניין של ניהול נכון והרבה קבוצות בליגה א' בכלל וברחובות בפרט יכולות ללמוד ממרמורק איך מנהלים קבוצה בצורה נכונה. קריית גת ירדה ליגה בשבוע שעבר בהפסד ליבנה. ההימור שלי: מרמורק תנצח בקלות.

אורן: מרמורק לאחר ניצחון משכנע, יודעת שזה הזמן ללחוץ על הגז ולבטח מול קרית גת, משחק קצוות. ההימור שלי: ניצחון למרמורק.

 

מרמורק רוצה להמשיך את הדהירה שלה (יוסי סוריק)

 

מכבי יבנה - ביתר נורדיה ירושלים

אוהד: איזו אכזבה נורדיה ירושלים! למה הביאו את ליאור זדה? שיחררו את ארז בנודיס כדי להתמודד בצמרת ולחזור למסלול, הביאו רכבת של שחקני חיזוק מכל הליגות ומה קרה? מאמן לא מתאים, זדה מאמן טוב כשיש לו את שי אהרון לידו כמנהל מקצועי, אולי שיבקשו מקטמון עזרה בעמדת המנהל המקצועי? כי זדה מביא תוצאות הרבה יותר גרועות מבנודיס. גם הפלייאוף שם בסכנה ולא בושה לשחרר רכש ולנסות עונה הבאה... מכבי יבנה עם ניצחון ענק בחוץ על קרית גת וחייבים את הנקודות מול נורדיה, קשה לי להאמין שהם ינצחו אבל הם חייבים. ההימור שלי: יבנה ינצחו.

אורן: יבנה מסובכת בתחתית ומגיעה עם רוח גבית וראש מורם לראשונה מזה זמן רב לאחר הניצחון 5:0 על קריית גת. האם זו נקודת המפנה?! מנגד, נורדיה ממשיכה להתדרדר ומגיעה לאחר הפסד צורם 3:1 ליפו - לא זאת הייתה כוונת המשורר. ההימור שלי: תיקו.

 

מכבי יפו - הפועל אדומים אשדוד

אוהד: יפו עשו ניצחון גדול שבוע שעבר על נורדיה בחוץ וחזרו ובגדול למאבק על מקום בפלייאוף. אני לא חושב שהקבוצה האפורה מיפו יגיעו לפלייאוף כי הם פשוט לא טובים מספיק לשם, שחקנים אפורים והאמת שיגידו תודה שהם במרכז הטבלה. אדומים אשדוד חזרו עם ניצחון ענק על בקעת הירדן, אבל לא הרשימו. משחק בית של יפו נותן לבולגרים עדיפות אבל האדומים ינצחו ויחזרו למאבק על האליפות. ההימור שלי: ניצחון לאשדוד.

אורן: שתי הקבוצות מגיעות לאחר ניצחונות יפים ושתי הקבוצות תעלנה במטרה לנצח על מנת לנסות להיכנס למקום היוביל אותן למשחקי הפלייאוף. ההימור שלי: תיקו.

 

אשדוד יוצאת למשחק חוץ מול יפו ורוצה להמשיך את המומנטום לאחר הניצחון הדרמטי בשבוע שעבר (מדיה אדומים)

 

הפועל בקעת הירדן - הפועל אזור

אוהד: משחק חזק יש בבקעה השבוע. שתי הקבוצות שחייבות לנצח בידיעה שהפסד נוסף לבקעה והם מתחילים להסתכל למטה ולמאבקים, אזור מבחינתם אוגרים נקודות בצורה נפלאה לאחר שניצחו את הכח בשבוע שעבר והוכיחו הרבה אופי ויחד עם יתרון הביתיות הם יקחו נקודות בבית, אבל בחוץ בבקעת הירדן במגרש קשה, אני חושב ומאמין שהמשחק יסתיים בתיקו ללא שערים. ההימור שלי: תיקו.

אורן: קרגולה ושחקניו מגיעים לאחר הפסד שמסבך את הקבוצה, הפסד לאזור ובקעת הירדן מצטרפת באופן רשמי וחזק לתחתית. אזור מנגד לאחר ניצחון מפתיע על המוליכה הכח ויעשו הכל כדי להמשיך את המומנטום ולנסות לברוח מהתחתית. ההימור שלי: תיקו.

 

ליאור ראובן יוצא למשחק לא פשוט בבקעה ורוצה להמשיך את המומנטום החיובי (דדי ברק)

 

הכח עמידר ר"ג - ירמיהו "גריל טאון" חולון

אוהד: איזה משחק יש לנו השבוע! מקום ראשון נגד מקום רביעי כשרק 4 נקדות מפרידות ביניהן! הכח בבית שווה ניצחון על כל קבוצה בליגה, אבל חולון עם האופי שלהם לא יוותרו. חולון יבואו על מנת להוציא תיקו אבל הכל תלוי בהכח. אני חושב שהכח ינסו להוכיח שנגד אזור זאת הייתה מעידה חד פעמית אבל לדעתי הם לא יצליחו לנצח את חולון. ההימור שלי: תיקו.

אורן: קרב צמרת בין המקום הראשון לרביעי, הפער הוא רק 4 נקודות בין הקבוצות. ניצחון של ירמיהו יפתח את הקרב על העלייה לעוד קבוצות, מנגד בהכח דוד מרטן ושחקניו יודעים שמעידה השבוע והמקום הראשון בסכנה. תחילתו של משבר או שמא מעידה חד פעמית?! ההימור שלי: תיקו.

 

דוד מרטן יודע שהמקום הראשון של הכח בסכנה (דדי ברק)

 

עירוני אשדוד - הפועל כפר שלם

אוהד: עירוני אשדוד באים למשחק שבורים ועם הרבה מורחקים, הם עשו את הבושה של העונה נגד חולון ואני בטוח שיענישו אותם על כך והראש לא נמצא במשחק מול כפר שלם וזה היתרון של הכפר. הכפר יבואו למרות שהם לא מנצחים לאחרונה ויצאו למשחק חוץ קשה, אבל יחזרו עם נקודות מלאות. ההימור שלי: הכפר יחזרו עם ניצחון ויעלו למקום הראשון בטבלה. 

אורן: אשדוד מגיעה לביתה לאחר הפסד לירמיהו ותעשה הכל כדי לא להסתבך בתחתית. הפסד עלול לגרור אותה לתחתית הבוערת, מנגד כפר בשלם לאחר התיקו מול כפר קאסם מפלס הלחץ עולה ומי שסופג את האש הוא מאמן הקבוצה עומר פרץ, בכפר שלם מכוונים אך ורק לעלות ליגה והכעס הגדול שמופנה שלא ידעו לנצל את המעידה של הכח ולעבור אותה ולטפס למקום הראשון מובן. ההימור שלי: ניצחון לכפר שלם. 

 

שמשון כפר קאסם - מכבי שעריים

אוהד: כפר קאסם קבוצה חזקה מאד, יש להם חלק התקפי שיכול להכניע כל קבוצה וכל הגנה. שעריים עשו ניצחון ענק בשבוע שעבר על הרצליה - ניצחון של הישארות בליגה אבל הם חייבים להמשיך לאגור נקודות והם יבואו לכפר קאסם במטרה לקחת נקדוה בבונקר, כמו ששלומי שלמה יודע לעשות. כפר קאסם יוכיחו שהכדורגל היפה ינצח את הבונקר ולכן הם ינצחו ויחזור עם ניצחון במשחק הבית שלהם. ההימור שלי: ניצחון לשמשון.

אורן: כפר קאסם מגיעה מעודדת מהתיקו מול כפר שלם השבוע והחבר'ה מכפר קאסם רוצים לדחוף את הקבוצה קדימה לכיוון מקום בפלייאוף העליון. מנגד, שעריים מגיעה לאחר ניצחון חשוב וחייבת לייצר רצף ולייצר נקודות על מנת לברוח מהתחתית! ההימור שלי: ניצחון לשעריים. 

 

מכבי הרצליה - מ.כ. אור יהודה

אוהד: האם הרצליה תרד לליגה ב'? אריאל שיימן מבין שמה שהוא עושה מביא את הקבוצה שלו ממש להתרסק לו מול העיניים? ורק הוא אשם לדעתי כי הוא הדמות המרכזית והוא זה שכנראה לוחץ על מאמנים. הרצליה חייבת חיזוק והיא חייבת לנצח את אור יהודה שלא נמצאת במאבקים ולמעשה יכולה לצאת לחוף הים אם ינצחו השבוע... והרצליה יודעת זאת כי הפסד של אור יהודה והם יכולים להתחיל עם חישובים של מאבקי תחתית. ההימור שלי: תיקו בו שתי הקבוצות תצאנה מאוכזבות. 

אורן: חיים לוי ושחקניו מגיעים חבולים לאחר ההפסד במשחק התחתית החשוב מול שעריים, הם יודעים שמחכה להם משחק לא פשוט מול אור יהודה. הרצליה מסובכת בתחתית, אך אל לנו להספידה מוקדם מידי. מנגד, אור יהודה תעשה הכל כדי לבסס את מעמדה ולתקוע יתד בליגה... עושה רושם שהניסיון של חיים לוי ושחקניו יכריע את המשחק. ההימור שלי: ניצחון להרצליה.

אוהד רון מארח את אורן דניאל: תחזית ליגה א' דרום - מחזור 18

הוסף תגובה
תגובות
  1. נקודות לוקחים על הדשא (אבי ניצני ניו יורק 30-01-2020, 13:15)
    הכח אתם חייבים לירוק דם על הדשא זה מחזור מאוד קריטי להכח חייבים לחזור למסלול הניצחונות כול הליגה דולקת מאחורינו ונושפים בעורפינו ב ה צ ל ח ה
  2. כתב בכיר (נסים 30-01-2020, 13:50)
    לא זוכר שכתבת השבוע על הנצחון הגדול של יפו
  3. Fine comment (Chakimi eli.n.y 30-01-2020, 13:59)
    Ohad ron, it's already have been knowing but you're not objective reporter. But I wish you had the dignity enough to explain what you have against hakoach. Come clean by Eminem respect your job!!!
  4. To Eli (Thomas kook 30-01-2020, 14:20)
    He is not an objective reporter and he is not a journalist at all. This is an internet site that sells banners and advertising space. He may coach offensive players, but doesn't understand much about football. This is an unscrupulous person.
  5. Hasavat,atara,leyosna. (Chakimi eli.n.y 30-01-2020, 14:47)
    To the younger and talented player off hakoach. Last week it was glitch. Show no fear special at your home court,winter! Dominant the game right from the beginning. Suffocating holon right from the beginning this way they lose their confidence, and you can win the game Big Time. Prove to the rest of the team and lousy reporter that you are one skill above everyone in this division!hach,hach,hakoach. Only victory.victory
  6. אוהד רון המתוסכל (חולה יפו 30-01-2020, 15:21)
    אוהד רון...... כולך רוע ושיטנה שתלך כפרה על יפו כל שבוע אתה מתלכלך על יפו בסוף אתה מתפלא למה מקללים אותך בשכונת התקווה...... יא חתיכת אפס כלומניק.
  7. אוהד מנחוס שכמוך (הסגול עולה 30-01-2020, 15:46)
    מקווה מאוד שתטעה כמו שטעית רוב השנה ואנחנו ננצח.
  8. אוהד- תגיד את האמת (הסגול צהוב 30-01-2020, 15:49)
    אזור ניצחו אותנו שהיינו בלי 5 שחקנים.אדג'י,זוהר,טל בנש,דיעי פצוע שיחק וטל קדרון.השבוע חוזרים.
  9. כתב מספר 1 (אוהד רון 30-01-2020, 15:56)
    אל תתייחס ליפו כולם אוהבים אותך בכפר שלם
  10. Fins comment (Chakimi eli.n.y 30-01-2020, 16:38)
    Thomas Cook. Your comment and explanation are very appreciated. Thank you much!!
  11. אוהד רול לא טועה (עזיזה 30-01-2020, 16:39)
    הוא אומר הכוח יפסידו אז הפסידו מה קרה לא קרה כלום הפסד נעים
  12. איך לכתוב עליה יפו (אוהדי 30-01-2020, 16:44)
    שמי של הזבל
  13. טור מיותר לחלוטין (הוגה דעות 30-01-2020, 17:23)
    עיתונאי טוב כותב על מה שקרה.הנבואה ניתנה לטיפשים.את מי מעניין מה חושב פלוני שיקרה מחר ??? פשוט חבל על הזמן
  14. הזוי (בדוי 30-01-2020, 19:01)
    צריך להגיד תודה שנחנו במרכז הטבלה.אז באמת תודה רבה בן תשפוכת השטן
  15. פרשן קקה (אוהד 30-01-2020, 19:44)
    אין לך מושג בכדורגל אוהד לך תעשה חמוצים
  16. Eli chakimi (Rosa bakhashian 30-01-2020, 19:54)
    I am eli chakimi and ilike to eat sushimiand and ia am a parsi midune and i am a big fan of hkoach
  17. מיועד לאוהדי הכח בחו"ל (נמושה 30-01-2020, 20:56)
    הכח מתחילה לזייף. אין לה אוהדים כולם בחו"ל. אולי הכח חוזרת לוינה שם יהיו לה תנאים טובים יותר?
  18. ביטוח לאומי (מס הכנסה 30-01-2020, 21:21)
    שלומי ווהבה סוכן שחקנים ולא מדווח לרשויות המס
  19. פיספסת בגדול (הכחול עולה 31-01-2020, 16:18)
    מ,כ אור יהודה מחצית ראשונה בלי בית יעקב ובלי אסי חקק . מחצית שניה נתנו בראש להרצליה 3 פעמים !!!! הכחול עולה