מ.ס דימונה מחכה לעירוני שדרות

מוליכת הטבלה בליגה ב' דרום ב', מ.ס דימונה, תארח ביום שישי באצטדיונה הביתי את עירוני שדרות למפגש מסקרן. קבוצתו של שמעון ביטון נמצאת בצמרת טבלת ליגה ב' דרום ב' ומועמדת מובהקת לעלייה, תבוא להילחם על המגרש בכדי לשמור על הפער בפסגה, מנגד קבוצתו של עופר טלקר לא תעשה לה חיים קלים. עופר טלקר: "אנחנו באים לנצח בכל משחק וגם יכולים, ניתן המון כבוד לדימונה אבל כמובן נשחק כדי להביא 3 נקודות"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 30-01-2020
  • 10:07

מ.ס דימונה:

מ.ס דימונה היא ללא ספק הקבוצה הכי לוהטת בליגה ב' דרום ב', בשקט ובעבודה קשה החבורה של שמעון ביטון הוכיחה כי היא קבוצה איכותית, מחוברת ומוכיחה כי היא ראויה ובדרך הנכונה לליגה א'. היא תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 48 נקודות , פער של 4 נקודות מהסגנית כסייפה. דימונה תגיע למשחק אחרי שהביסה את עירוני מודיעין במחזור הקודם, ואחרי שישה ניצחונות רצופים. דימונה היא ירבה חזקה מאוד, שתגיע להילחם על הנקודות במטרה לשמור על הפער בצמרת ולה יתרון הביתיות במשחק.  

סגל השחקנים:

על הנייר למ.ס דימונה יש סגל הכי טוב בליגה שמציג יכולת טובה מתחילת העונה, ביניהם הקפטן משה אסולין שמחבר את הקבוצה ורשם עד כה 14 שערים בליגה. הגולר מושיקו אביטן שמרגע הגעתו לקבוצה הביא איתו רוח חדשה וכבש עד כה 8 שערים. דודו כהן כבש 7 שערים מתחם מתחילת העונה,והוא יפגוש את האקסית שדרות בה פתח את העונה. שחקן הכנף מאי מזל שמראה יכולת טובה וחיבור במחזורים האחרונים ואף כבש שערים, הפליימיקר עמית גבאי שמשחק באמצע ועושה משחק. מעבר לכך יש לדימונה את חוליית ההגנה הכי טובה בליגה, שמשלב בין אבי מסיקה שכבש צמד במחזור האחרון, שי בוזנח, פיראס עוואד ואור עלוואה, יחד עם השוער גל נבון שיעמוד בין הקורות של דימונה וינסה לשמור על שער נקי.

 

האם משה אסולין הקפטן של מ.ס דימונה יוביל את דימונה לניצחון? (צילום: דן בונבידה)

 

מכבי עירוני שדרות:

הקבוצה משדרות שפספסה את העלייה בעונה הקודמת, נבנתה העונה במטרה לעלות ליגה. היא החתימה סגל שחקנים נוצץ, אך הדברים לא התחברו וקבוצתו של עופר טלקר עברה שינויים רבים כדי לשמור על יציבות ולהציג כדורגל חיובי. למרות שהקבוצה התרחקה מהמטרה המרכזית שלשמה נבנתה,  שדרות עדין לא אמרה את המילה האחרונה והיא מכוונת חזק לפלייאוף העליון, ומגיעה לכל משחק במטרה לנצח ולקחת נקודות. שדרות תופסת את המקום ה-6 בטבלה עם 34 נקודות , ומגיעה למשחק אחרי תיקו מול קריית מלאכי. למרות שהמיקום בטבלה לא משקר, ויש פערים של נקודות בין הקבוצות, קבוצתו של עופר טלקר לא תעשה לדימונה חיים קלים על המגרש.  

סגל השחקנים:

לעירוני שדרות יש נכס וקוראים לי רפי עמוס, החלוץ שמשתבח עם השנים הספיק לרשום 15 שערים מתחילת העונה , הוא סגן מלך השערים של הליגה והיד עוד נטויה. הקשר הצעיר והמוכשר מתן כהן שעושה עבודה נהדרת על המגרש כבש 9 שערים העונה, וצפוי לסכן את השער של דימונה. השחקן אביאל אפנג'ר כבש 6 שערים מתחיל העונה, שחקן מהיר ותוקף. מאור מרציאנו שחקן מנוסה מאוד שרשם עלייה עם אור יהודה, צח זלינגר בורג מרכזי בשדרות, אלון יופה ואבישי בניטח שעושים עבודה נהדרת. יבגני רפפורט הורחק במחזור הקודם בצהוב שני ולא ייקח חלק במשחק.

 

האם רפי עמוס יכבוש שער נוסף מול מ.ס דימונה?  (צילום: גולן סבג באדיבות עמוד הפייסבוק של שדרות) 

 

מפגשים קודמים:

בעונה הקודמת כששתי הקבוצות היו צמודות במאבק העליה, ואף הצהירו על כך מתחילת העונה, בשני המפגשים שדרות הייתה עם היד על העליונה. אך העונה דימונה פגשה את שדרות באצטדיונה הביתי והמפגש הסתיים בניצחון 4-2 לזכותה של דימונה, והפעם דימונה תשחק במגרשה הביתי אותו היא מכירה היטב. 

עופר טלקר מאמנה של שדרות אמר לקראת המשחק: "ההכנות למשחק הם כהכנה למשחק חוץ הכי קשה שיש בליגה, דימונה קבוצה נהדרת והטבלה מראה את זה, שדרות היא קבוצת צמרת לכל דבר, המטרה היא הפלייאוף, וכל קבוצה הליגה יודעת מי זאת שדרות, אנחנו באים לנצח בכל משחק וגם יכולים, ניתן המון כבוד לדימונה אבל כמובן נשחק כדי להביא 3 נקודות. שדרות עדיין לא אמרה את המילה האחרונה השנה".

הוסף תגובה
תגובות
  1. תגבה (יחיאל 30-01-2020, 12:39)
    עוד מישחק חשוב בדרך למטרה שתתגשם בסוף העונה בעה