חלוקת נקודות: מכבי יפו ו"אדומים" אשדוד נפרדות בתיקו 1-1

מכבי "קביליו" יפו אירחה את הפועל "אדומים" אשדוד, במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, נתי ארז'ואן העלה את יפו ליתרון, אך כמה דקות לאחר מכן פיליפ חיאכ כבש את שער השוויון אך לא חגג מול האקסית. עדן בן מנשה הורחק לקראת הסיום והותיר את האדומים בעשרה שחקנים והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1. פיליפ חאיכ: "שמח שהצלחנו לחזור ואם לא האדום שקיבלנו אני מאמין שהיינו אפילו מנצחים את המשחק"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 01-02-2020
  • 09:01

מכבי יפו אירחה את הפועל "אדומים" אשדוד במסגרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום, קבוצתו של יובל נעים הגיעה למשחק שהיא תופסת את המקום ה-5 בטבלה עם 30 נקודות והגיעה למשחק במומנטום חיובי אחרי ניצחון על בקעת הירדן במחזור הקודם, מנגד קבוצתו של איציק ברוך, תופסת את המקום ה-7 בטבלה עם 27 נקודות ומגיעה למשחק אחרי ניצחון על בית"ר נורדיה במחזור הקודם. בין הקבוצות פער של שלוש נקודות, כשבסיבוב הקודם המפגש בין הקבוצות הסתיים בניצחון של האדומים.

 

הקבוצות בפתיחת המשחק (מדיה האדומים)

 

המחצית הראשונה נפתחה בקצב טוב, הייתה שקולה ולפרקים קבוצתו של יובל נעים שלטה במשחק, אך הקבוצות לא השכילו לכבוש והמחצית הראשונה הסתיימה בתיקו מאופס. 

בחלק השני של ההתמודדות, הקבוצה מאשדוד פתחה בלחץ על היריבה וניסתה לייצר מצבים, אך בדקה ה-68 מכבי יפו ניצלה טעות בהגנה האדומה, נתי ארזואן נותר עם הכדור אחד על אחד מול שוער האדומים, גלגל את הכדור אל השער והעלה את מכבי יפו ליתרון 0-1.

מחצית שקולה והקבוצות ירדו להפסקת המחצית בתיקו מאופס (צילום: מדיה האדומים)

 

השער של מכבי יפו גרם לקבוצתו של יובל נעים להתעורר, זוהר אביסרור הרים כדור מהאגף הימני ישירות לראשו של פיליפ חאיכ שהיה סמוך לשער היריבה, הבלם קבע את השוויון לקבוצתו אך בחר שלא לחגוג מול האקסית. מרגע השער האדומים ניסו לעלות ליתרון ולרשום מהפך ללא הצלחה. כמה דקות לסיום המשחק, עדן בן מנשה הורחק לאחר צהוב שני, והותיר את קבוצתו בעשרה שחקנים, מכבי יפו לא הצליחה לנצל את היתרון המספרי במשחק והקבוצות נפרדו בתיקו 1-1.

פיליפ חיאכ כובש שער השוויון לאדומים בתגובה: "מחצית ראשונה שקולה חבל שלא היינו מרוכזים ליד השער, במחצית שנייה שליטה מוחלטת שלנו ומשום מקום קיבלנו גול, שמח שהצלחנו לחזור ואם לא האדום שקיבלנו אני מאמין שהינו אפילו מנצחים את המשחק. יפו היו הבית שלי בשנתיים האחרונות, שנתיים שנהניתי בהם בכל רגע, מאחל להם המון הצלחה".

חלוקת נקודות בין יפו לאדומים אשדוד (מדיה האדומים אשדוד)

הוסף תגובה
תגובות
  1. סיקור אשדודי נטו (יפואי 01-02-2020, 09:08)
    לא מזכירים שיפו עלתה עם 3 שחקני נוער, שהייתה קרובה בסיום לשני שערים אבל גיא סלם הציל את האדומים. סיקור לפי לוח התוצאות. לא באמת היה פה סיקור
  2. יפו שבוע הבא אתם מגיעים למבצר (אזוריה 01-02-2020, 09:33)
    3 נקודות נשארות במבצר באזור אין לכם סיכוי
  3. איפה הקהל של אשדוד (יפו 01-02-2020, 11:00)
    בקושי 40 אוהדים ממש אכזב הקהל האשדודי שרק מקלל ויורק כל המשחק וכמות קטנה מאוד של אוהדים שבאו
  4. גם כן מבצר (לאוהד האשליה 01-02-2020, 14:33)
    עד עונה שעברה לא ניצחתם אותנו ב"מבצר". שבו בשקט שלא נאנוס אותכם
  5. 0-4 קל לנו (אזורי 01-02-2020, 18:17)
    אתם 3 נקודות קל
  6. לאזורי (יפו 01-02-2020, 18:53)
    שמח שאתה מאמין במה שכתבת.