טירה הציגה משחק גדול, אך לא השכילה להכניע את 'רובי'

מ.ס. טירה מצמרת ליגה א' צפון אירחה את רובי שפירא חיפה, שיחקה מצוין עם הרבה חילופי מסירות והרבה מצבים, אבל לא הצליחו לכבוש. 'רובי' גם מפרגנת לטירה וגם מרוצה מהנקודה. עודד: "טירה קבוצה טובה, היה משחק טוב של תיקו", סירוטקין:"מרוצה מאיך שנראינו, היינו שווים ניצחון". הקהל הגדול של טירה עודד בסיום את קבוצתו והפנים כבר למשחק הבא

  • על ידי: אוהד רון
  • 01-02-2020
  • 12:13

משחק צמרת התקיים אמש בטירה בין מ.ס. טירה המקומית  ורובי שפירא חיפה. טירה הציגה את משחקה הרגיל עם הרבה החזקת כדור, מסירות מרגל לרגל והרבה מצבים, אבל כשאין חלוץ גולר אי אפשר לכבוש. רובי הגיעה למשחק עם עמידה מצוינת על המגרש, סגרו טקטית את המגרש ורואים שרובי קבוצה חזקה מאד שלא סתם היא בצמרת הגבוהה. 

 

שחקני שתי הקבוצות לפני פתיחת המשחק

 

טירה פתחה נהדר את המשחק כאשר כבר בדקה ה-3 וויאם עמשה החמיץ מקרוב. שלוש דקות עוברות ושוב עמאשה מוריד כדור מצוין לזומא שבועט ממרחק של 5 מטרים, אך הכדור לא "התלבש לו" ומגיע חלש לשער. החמצה גדולה לזומא וטירה. בדקה ה-25 זומא מקבל כדור בתוך הרחבה, מסתובב ובועט חד מצד לצד ופוגע בקורה. עוד החמצה גדולה לזומא. למרות ההחמצות הגדולות של טירה, 'רובי' עומדת טוב ויוצאת למתפרצות מאד מסוכנות, אך לא מגיעה למצבים מסוכנים.


חמש דקות לסיום המחצית, סאמיר עבדלחי מרים כדור לרחבה, זומא משתלט על הכדור ומכין לעצמו מספרת אדירה, אך שוער 'רובי' במקום להדוף לקרן. עוד מצב נהדר שמסתיים עם מספרת יפה שלאחריה הקהל מוחא כפיים. בדקה ה-42 חלוצה של 'רובי', גיל חדד נשלח למצב של אחד על אחד מול שוער טירה, סתיו פלזנטל, שהודף ומונע שער של 'רובי' שרושמת החמצה ענקית. ומשאיר את התוצאה בעינה והמחצית מסתיימת בתיקו מאופס.

 

מחצית טובה של טירה מסתיימת ללא שערים

 

במחצית השנייה טירה לוחצת וחלוציה מגיעים לחצאי מצבים, אך לא מנצלים את המצבים הרבים שמגיעים אליהם. נתנאל טדסה מקבל כדור אלכסונית לשער, בועט חזק אך שוער רובי, עומר קציר, קולט את הכדור ללא בעיות. 25 דקות לסיום המשחק, עאמר מנצור, קפטן מ.ס. טירה מקבל צהוב שני, מורחק וטירה נשארת ב-10 שחקנים. 

 

קהלה של טירה יודע להעריך את המאמץ של שחקני הקבוצה 

 

נתנאל טדסה שהיה מצויין במשחק נוגח טוב ומנסה למצוא את הרשת, אך שוער רובי, עומר קציר, הודף לקרן. בסיום שתי הקבוצות נפרדות בתיקו 0-0, אומנם אין שערים, אבל ראינו משחק טוב עם מצבים שפשוט לא נוצלו. בסיום קהלה של טירה שר ועודד את שחקניו כי הוא יודע להודות לשחקנים שלו על המאמץ שהם השקיעו, אך הכדור פשוט לא נכנס.

 

עודד קוטר, לא מאוכזב מהתוצאה

 

מאמנה של רובי שפירא חיפה, עודד קוטר, אמר בתגובה למשחק: "היה משחק טוב שלנו למרות שהייתה מחצית שנייה פחות טובה שלנו. הקבוצה עבדה טוב על המגרש ורק חבל שלא ניצחנו. טירה קבוצה טובה מאד, מאומנת היטב והתוצאה לא מאכזבת".

 

האיש החזק והמנהל המקצועי של טירה, עבד טיטי: "משחק ענק שלנו. שלטנו במשחק מהדקה הראשונה ועד לדקה האחרונה והגענו לעשרות מצבים. חסרה לנו הרגל המסיימת וטיפת מזל. השחקנים גברים ואני מוריד את הכובע בפני השחקנים, ואם נשחק כל משחק בצורה כזאת נהיה בצמרת הגבוהה".

 

חיים סירוטקין, מרוצה מאיך שקבוצתו נראתה

 

חיים סירוטקין, מאמנה של טירה אמר לאחר המשחק: "אני מרוצה מאד מאיך שנראינו במשך 90 דקות. הגענו להמון מצבים שלצערי לא השכלנו להבקיע. למרות שהרחיקו לנו שחקן, המשכנו לשחק על מנת לנצח. אין מה לעשות המשחק הסתיים בתיקו למרות שהיה מגיע לנו לנצח ואנחנו עם הפנים קדימה".

חלוקת נקודות בין טירה לרובי

הוסף תגובה
תגובות
  1. שוםט ליצן (טירה 01-02-2020, 12:18)
  2. שיפוט מצויין (אוהד כדורגל 02-02-2020, 08:41)
    אני חושב להיפך, היה שיפוט מצויין... כול שריקה במקום.. שליטה טובה מאוד על כר הדשא.. שאפו
  3. שופט מצויין.וטירה כדור שלג (אוהד 02-02-2020, 10:15)
    השופט במגרש מהטובים שראנו בליגה א שאפו כל הכבוד. טירה משחקת יפה ומחזיקה כדור הרבה כמעט בכל מקום.ועל זה מגיע מחמאות לא נקודות.לטירה אין גולר חלוץ מטרה.זומה לא בדיוק כזה חלוץ.חייבים בטירה בחלון ההעברות למצוא חלוץ מטרה.כי חבל הם יספרו משחק אחרי משחק בלי נצחונות
  4. אוהד מטירה (אוהד רון 02-02-2020, 16:17)
    אוהד אם חיים סירוטקין חבר שלך אז אל תדאג לו לג'וב לשנה הבאה . הבעיה שלנו היא לא במאמן אלא שאין לנו
  5. אוהד מטירה (אוהד רון 02-02-2020, 16:19)
    אלא מי שיביא שערים .אגב במבחן התוצאה כשלנו . ואם לא עולים ולא יורדים אז לא נורא . אך עם השחקנים
  6. אוהד מטירה (אוהד רון 02-02-2020, 16:19)
    אך עם השחקנים שהבאנו . אז נחשב ככשלון . וחבל על הכסף
  7. עמאשה ושרון לוי הביתה (אוהד עייף 02-02-2020, 16:23)
    כולם רואים שעמאשה פח ולא שווה וכמוהו שרון לוי . פשוט לשחרר ולהביא חלוץ גולר .
  8. רובי רק הגנה (אחמד קשוע 02-02-2020, 22:14)
    רובי קבוצה מאוד חלשה. רק שני בלמים חזקים ומספר 7 מסוכן היינו צריכים לנצח 3 אפס
  9. עודד חיביים לנצח את כאוכאב (אדום בלב ובנשמה 02-02-2020, 23:30)
    צריך לעלות עם כל האלטילריה ההתקפית הרכב : עומר רועי ארז ימין טארק בלם עילאי בלם / קשר אחורי מגן שמאל ( לא לירן !!! ) ....לנסות את יבגני , אוסמה כנף מישל קשר אחורי אדם קשר אחורי/ בלם שלומי קשר אמצע מורנו כנף חדד חלוץ 9