נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום

המחזור ה-18 בליגה א' דרום הסתיים. מחזור בו כפר שלם מנצחת את עירוני אשדוד, עולה לפסגה ומנצלת את הפסדה של הכח לחולון. בתחתית, קריית גת כנראה הרימה דגל לבן לאחר שהובסה למרמורק, יבנה עם הפסד כואב לנורדיה ושעריים חילצה תיקו בכפר קאסם. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-02-2020
  • 12:53

ונעבור לנבחרת:

שוער: דניאל שערי (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

שוערה של חולון במספר הצלות הירואיות, דאג להשאיר את הנקודות אצל חולון והמשיך את כושרו הנהדר שבו הוא נמצא מתחילת העונה. 

 

הגנה:

עידן גמליאל (מ.כ. אור יהודה)

הקשר שחזר לשחק לאחר תקופה ארוכה, חזר לעמדת המגן הימני והיה פשוט נהדר. יש לו יכולות טכניות של קשר והוא יודע לעשות עבודת הגנה נפלאה והוא יכול להתפתח להיות המגן הכי טוב בליגה.

 

עידן גמליאל חוזר לכר הדשא ומוכיח כמה כדורגל יש לו (גיא צמח)

 

אסי חקאק (הפועל כפר שלם)

בלמה המצוין של כפר שלם, רק הגיע לכפר וכבר רואים כמה הוא חשוב לקבוצה שרוצה לעלות ליגה. חקאק ניטרל את התקפת אשדוד ובעיקר את המחץ שלה - אלירן שמש ושיחק עם הרבה מנהיגות וניסיון כמו שחקאק יודע. 

 

חיים פונטורמולי (מ.כ. אור יהודה)

בלמה של אור יהודה היה מצוין מול הרצליה, שיחק כהרגלו חכם, ניווט את משחק ההגנה של קבוצתו וידע למנוע מהרצליה להגיע למצבי הבקעה בצורה כמעט מושלמת. חיים הוא נכס לכל קבוצה בה הוא משחק. 

 

ים ששון (הפועל מרמורק)

מגנה השמאלי הצעיר של מרמורק היה מצוין בחלק ההגנתי של קבוצתו, אבל מעבר לכך תמך רבות המשחק ההתקפה של קבוצתו ואיים על שער היריבה כשבאחד המצבים הוא כבש את השער הרביעי היפייפה. 

 

קישור:

הדר לוי (הפועל כפר שלם)

הקשר כנף של כפר שלם במשחקו השני בסך הכל בכפר שלם, חיכה בסבלנות והחזיר בגדול על המגרש. מול אשדוד הוא כבש שער חשוב והיה מצוין בחלק ההתקפי של קבוצתו.

 

טל ארז (הפועל אזור)

קשרה הטכני והחזק פיזי של הפועל אזור, היה דומיננטי ביותר במרכז המגרש, חילץ כדורים ומנע מהיריבה להגיע למצבי כיבוש. טל קשר שמביא הרבה לב ונשמה לקבוצה שלו וזה מה שניצח לאזור את המשחק בבקעה וכמובן הבישול שלו לכליפה בשער. יש לציין גם את משחקו המצויין של קובי כהן שהיה מהבולטים באזור בניצחון מול הבקה.

 

עידן וקנין (מכבי יפו)

קשרה של מכבי יפו היה מצוין מול אדומים אשדוד, עשה ככל העולה על רוחו, איים על השער היריבה ובעט שני כדורים אדירים לחיבורי הקורות, אך גיא סלם ביום נהדר מנע ממנו לכבוש. שחקן צעיר ומוכשר שללא ספק שווה ליגות בכירות שמתחיל להזכיר את אחיו הגדול ננו וקנין. 

 

התקפה:

אדיר חליפה (הפועל אזור)

חלוצה של אזור הביא הרבה לב ונשמה למשחק ועם הפיזיות שלו והרצון הגדול הוא הביא ניצחון לאזור, כבש שער חשוב והטריד רבות את הגנת היריבה. 

 

אדיר חליפה עם משחק עם המון לב ונשמה (דדי ברק)

 

אדיר רחמים (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

חלוצה של חולון היה מצוין מול הכח ר"ג. אדיר שנמצא בכושר נהדר במשחקים האחרונים, הטריד את הגנת היריבה, איים על השער ובסוף בא על שכרו כשכבש שער ניצחון סופר חשוב לקבוצתו. 

 

אסי גובזה (נורדיה ירושלים)

חלוצה של נורדיה היה מצויין מול יבנה, אומנם נכנס במחצית השנייה אבל רואים כמה הוא משנה משחק ויכול לעזור בקבוצה של נורדיה. אסי חלוץ חזק, עם יכולות פיזיות שמעל הליגה, יחד עם זאת מטריד את הגנת היריבה כל הזמן.

 

מאמן המחזור של ליגה א' דרום - ויקטור גניש (איתן ידגר)

 

מאמן המחזור: ויקטור גניש (ירמיהו "גריל טאון" חולון)

יעקב טל מוליך את אור יהודה לעונה ראשונה נפלאה בליגה אw והשבוע מנצח בצורה מרשימה את מכבי הרצליה בחוץ, ליאור ראובן ממשיך בעונה המדהימה שלו ובחילוץ של אזור מהתחתית, אבל מעל כולם הרשים השבוע ויקטור גניש שעושה עונה חלומית בירמיהו "גריל טאון" חולון. שאפו ענק למאמן הוותיק והמנוסה שבתקציב שפוי, עושה עונה גדולה!

נבחרת המחזור ה-18 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות