לקראת המחזור ה-21: שיכון המזרח מחכה למ.ס דימונה

משחק העונה בליגה ב' דרום ב' יפגיש בין שיכון המזרח שתופסת את המקום ה-3 בטבלה, למוליכה מ.ס דימונה כשבין הקבוצות מפרידות שש נקודות. קבוצתו של שמעון ביטון תגיע להילחם על המגרש במשחק לא פשוט, במטרה להמשיך את רצף הניצחונות, ואילו שיכון המזרח שלה יתרון הביתיות לא תעשה לה חיים קלים.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 06-02-2020
  • 10:14

מ.ס דימונה:

אחרי ניצחון אדיר בבית על עירוני שדרות, מ.ס דימונה ממשיכה בפסגה בפער של ארבע נקודות מכסייפה ומוכיחה כי היא הקבוצה הכי לוהטת בליגה ב' דרום ב', והיא בדרך הנכונה לליגה א' ואף ראויה לכך. דימונה תופסת את המקום הראשון בטבלה עם 51 נקודות, והיא מגיעה לפגוש את אחת היריבות הקשות בליגה שיכון המזרח במגרש הביתי. זהו משחק חשוב עבור החבורה של שמעון ביטון שרשמה שבעה ניצחונות רצופים, והיא תגיע להילחם על הנקודות במטרה לשמור על הפער בצמרת.  

 

סגל השחקנים:

מי שהביא את הניצחון החשוב למ.ס דימונה במחזור האחרון היה משה אסולין שרשם את שערו ה-15 בליגה, והגולר מושיקו אביטן שמרגע הגעתו לקבוצה שחתם 9 שערים. לדימונה יש סגל מצוין בבסיסו, וגם ספסל שניתן לסמוך עליו.  דודו כהן שחזר לקדנציה נוספת במועדון כבש 7 שערים מתחם מתחילת העונה,והוא צפוי לסכן את שער היריבה, שחקן הכנף מאי מזל שמראה יכולת טובה וחיבור במחזורים האחרונים, הפליימיקר עמית גבאי שמשחק באמצע ומחבר בין ההגנה להתקפה, יחד עם חוליית ההגנה מצויינת שמשלב בין אבי מסיקה שכבש צמד במחזור האחרון, שי בוזנח, פיראס עוואד ואור עלוואה, יחד עם השוער גל נבון שיעמוד בין הקורות של דימונה וינסה לשמור על שער נקי.

 

האם מ.ס דימונה תרשום ניצחון על שיכון המזרח בבית (צילום: יח"צ)

 

שיכון המזרח:

שיכון המזרח היא ללא ספקת הפתעת העונה בליגה ב' דרום ב', בשקט בשקט ועבודה קשה הקבוצה פילסה את דרכה למקום ה-3 בטבלה עם 45 נקודות, ומוכיחה כי היא ראוי לנסות ולהתמודד העונה על עלייה. בשיכון יש סגל חזק ומחובר מאוד, והיא ידועה כקבוצה שקשה מאוד לנצח אותה במגרשה הביתי, והיא מגיעה למשחק אחרי תיקו עם קריית מלאכי, תיקו שקדמו לו ארבעה ניצחונות רצופים. שיכון ששואפת להתמודד על עלייה העונה, תנסה לעצור את מ.ס דימונה ולקחת נקודות בבית.

 

סגל השחקנים:

ליאו אמסיס שחקן מוכשר מאוד עם 9 שערים מתחילת העונה, עמי נחאיסי אחד השחקנים הבולטים בשיכון העונה כבש 7 שערים עד כה וצפוי לסכן את השער של דימונה, ליאור היילה קשר מצוין שרשם עלייה בעונה הקודמת עם עירוני אשדוד, וכבש 5 שערים מתחילת העונה. דקל כחלון הקשר המנוסה בליגות האלה כבש מתחילת העונה 6 שערים. השחקן המוכשר מתן אפריאט יפגוש את האקסית דימונה בה שיחק לפני כמה עונות, המגן המנוסה שרון עדני. שליו נונה הורחק בצהוב שני במחזור הקודם ולא ישותף במשחק. 

 

 

המשחק יתקיים ביום שישי 7/2/20 בשעה 12:15 במגרש בשיכון המזרח. 

הוסף תגובה
תגובות
  1. תאמינו תנצחו (בהצלחה לשיכון 06-02-2020, 12:41)
    אפילו שאת לא מכוונים לעליה בכלל בהצלחה
  2. שיכון הכי טובה בליגה (יואליקו 06-02-2020, 20:54)
    מנצחים שתיים אפס בעזרת השם
  3. מהחזקות כולל (לא ניצחו אף קבוצה 06-02-2020, 21:53)
    שדרות כסייפה דימונה ומלאכי .יגיע הזמן שיכונה לנצח מחר ילה ישכר בוריה