סיכום ליגות ג' מחזור 19

המחזור ה-19 בליגות ג' המשיך להיות מעניין ומותח עם הרבה שערים. הניצחונות הבולטים של המחזור היו של ספורטינג תל אביב, פרדסיה, ספרטק רמת גן, צפרירים חולון, עירוני בית שמש, מ.כ ערד, מ.ס טירת הכרמל, בני אשדוד ומ.ס רמלה

  • על ידי: אלי שמואלי
  • 11-02-2020
  • 07:04

מחוז תל אביב

במחוז תל אביב נכבשו 39 שערים, המוליכה השקמה רמת גן ניצחה 0-3 את רמת ישראל ושמרה על פער 3 נקודות מרו''ח תל אביב שהביסה 1-5 את בית"ר יפו, השתתפו בחגיגה אברהם אביאל, איתי כספי, עומר אפנדוביץ, יואב אלמעלם ויפה עומרי. שיכון ותיקים ממשיכה לנצח והפעם הביסה 0-4 את אליצור יפו. 

יתר התוצאות:

צפרירים חולון - אליצור יהוד 3-8

ספרטק רמת גן – פרדס כץ 0-9

אור יהודה - בני יהוד 0-1

נווה גולן - אינטר תל אביב 1-2

א.ס חולון - בית"ר עזרא 1-1

 

שיכון ותיקים מביסה את אליצור יפו

 

מחוז מרכז

במחוז מרכז נכבשו 28 שערים. בית"ר אשדוד המוליכה ניצחה 0-2 את קריית עקרון, אלנור אלייב ושמעון זרמתי כבשו. בני יצאלאל הביסה 0-4 את בית"ר גדרה, כבשו גל עומר, דניאל צנהון, יונס מנגיסטו ופנטהון טגנייה. מ.כ ירושליים ניצחה 1-2 בקרב הצמרת את נחלת יהודה, כבשו רן דידיה וצור דוד. בני אשדוד הביסה 3-6 את בית"ר גן יבנה עם שלישיה לאלעד אור וצמד לאלעד אברמסון. מ.ס רמלה הביסה 1-4 את מ.ס ראשל''צ, צמד לדור אבינו, ליאור סגל ואורי כהן הוסיפו שער כ''א. 

יתר התוצאות:

הפועל רמלה - טירת שלום 0-5

גבעת זאב - מבשרת ציון לא נערך

צעירי לוד - אשדוד סיטי 5-0

 

בית"ר אשדוד שומרת על מקומה בפסגה

 

מחוז שרון 

במחוז השרון נכבשו 35 שערים. המוליכה הפועל פרדסיה הביסה 1-6 את בית"ר טוברוק, צמדים של ליאן סולימיינוב ועומר דייגי, עוד כבשו דניאל סולימן ואדגר שמייב. הדולקות מאחוריה ספורטינג תל אביב הביסה 1-7 את בית"ר שומרון עם צמדים ליעקב יואבוב ואברהם ימרהן, השתתפו בחגיגה ציון אשטגה, עמרם אוטמזגין ועירון כהן. צעירי טירה ניצחה 0-1 את עירוני אריאל משער של סאהר פדילה. בני רעננה חזרה מפיגור 1-4 וניצחה 4-5 ונצמדה לספורטינג וטירה. כפר יונה ממשיכה לנצח הפעם 1-2 את הפועל אורנית, כבשו יוני מששה ואברהם שאול. 

יתר התוצאות: 

בני הרצליה - מ.ס נתניה 3-0

הפועל גלגוליה – כפר קאסם 3-0

מכבי גבעת שמואל - בני טירה 0-1

 

פרדסיה מביסה את טוברוק

 

מחוז שומרון

במחוז שומרון נכבשו 49 שערים. המוליכה בית"ר חיפה ניצחה 2-5 את הפועל יוקנעם, כבשו גל מזרחי, גל מלכה, איתי מגל, אליהו דרעי ואושר איזנקוט. מ.ס טירת הכרמל סגניתה, הביסה 0-15 את בית"ר קרית אתא עם שביעיה לבר שם טוב ושלישיות לאיתן יואש ואור אטיס. 

יתר התוצאות:

בני קלנסווה – ביתר פרדס חנה 3-4

הפועל קריית ים - בני גסר אל זרקא 1-3

מכבי קרית ים - אור עקיבא 2-3

הפועל דלית אל כרמל - הפועל קרית חיים 4-4

מכבי עוספיא - צעירי חיפה 1-2

 

מחוז הדרום

במחוז הדרום נכבשו 46 שערים. המוליכה מ.כ ערד הביסה 0-6 את עירוני חורה עם צמד לעמית פרץ, השתתפו בחגיגה לירן בן ברוך, נתנאל פקדו, דור סבן ואדיר מדלסי. הפועל מרחבים ושגב שלום נפרדו בתיקו 3-3 בקרב הצמרת. עירוני בית שמש הביסה 0-11 את מכבי דימונה. 

יתר התוצאות:

מטה יהודה - מכבי אשקלון 0-2

עוצמה ב''ש – מכבי ירוחם 1-2

צעירי לקייה - מכבי ב''ש 1-3

מ.כ ב''ש - הפועל רהט 4-7

צעירי אלהושלה - הפועל שדרות 3-0

ניצחון ענק לבני רעננה

הוסף תגובה
תגובות