האם גם חן דילמוני בדרך למכבי הרצליה?

פרסום ראשון: אחרי שהקבוצה התחזקה ביממה האחרונה במספר החתמות מרשימות, היא צפויה להחתים גם את חן דילמוני, מגנה השמאלי של הפועל עפולה מהליגה הלאומית. יש לציין כי חלק מהשחקנים שחתמו בקבוצה היו לבקשתו של המאמן חיים לוי, ולמרות פיטוריו הקבוצה ממשיכה ללכת בקו שבנה מרגע הגעתו.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-02-2020
  • 16:15

לא מעט שינויים התרחשו השבוע בגזרת מכבי הרצליה שנמצאת במקום ה-14 בטבלת ליגה א' דרום, עם 14 נקודות. הרצליה נמצאת מקום אחד מעל הקו האדום כשמתחתיה מכבי יבנה עם אותן נקודות, והיא מועמדת מובהקת לירידה. הקדנציה הקצרה של המאמן חיים לוי הסתיימה מהר מאוד, לאחר שפוטר השבוע מאימון הקבוצה עקב התוצאות המאכזבות. אך לחיים לוי שנחשב למאמן מצוין לא היו את הכלים הנדרשים כדי לעזור לקבוצה, למרות שהנהלת המועדון הבטיחה כי תחזק את הסגל מרגע הגעתו. 

 

המאמן עידן בראון, שהוביל את הרצליה להצלחה בעונה הקודמת, חזר לקדנציה נוספת במועדון. יחד איתו הוחתמו השחקנים לירוי צעירי, איילי בכר, אביעד בורלא ואביהו עזר, ואליהם צפוי להצטרף גם מגנה השמאלי של הפועל עפולה, חן דילמוני. אלו החתמתו חזקות ומשמעותית מאוד עבור המועדון שנמצא בתחתית, ומציג יכולת חלשה מאוד מפתיחת העונה. יש לציין כי חלק מהשחקנים שהוחתמו בשורות הקבוצה היו לבקשתו של חיים לוי, ולא ברור למה החיזוק המסיבי הגיע אחרי שפוטר, אבל נראה כי המועדון ממשיך באותו קו שבנה לוי, ויהיה מעניין לראות אם השחקנים שהוחתמו יצליחו למנוע ממכבי הרצליה ירידה. 

האם גם חן דילמוני יחתום בהרצליה? (צילום: רדאד ג'בראה באדיבות אתר one)

הוסף תגובה
תגובות
  1. 50 (אוהד 11-02-2020, 18:51)
    מכבי הרצליה לא יעזור לכם כלום גם מסי לא יעזור לכם מה שכן היה איחוד עם בני הרצליה בליגה ג