״היינו צריכים להכריע את המשחק״

הפועל כפר כנא ומכבי עירוני קריית אתא נפרדו היום בתיקו 0-0, ומאמנה של קריית אתא, אלעד בראון, מסכם את המשחק ונותר אופטימי לקראת המחזור הבא נגד רובי שפירא

  • על ידי: יובל יוספי
  • 15-02-2020
  • 07:57

מכבי עירוני קריית אתא הגיעה למשחק החוץ מול הפועל כפר כנא כאשר היא נמצאת במומנטום נהדר, כשהיא רושמת שלושה ניצחונות בארבעת המחזורים האחרונים. שתי הקבוצות הגיעו למצבים טובים מול השער, אך לא השכילו לכבוש והמשחק נגמר בתיקו מאופס. כעת כפר כנא מדורגת במקום התשיעי וקריית אתא השיגה עוד נקודה חשובה במאבקי התחתית, ומדורגת במקום ה-14. 


מאמנה של קריית אתא, אלעד בראון, מרוצה מהנקודה: ״פתיחת המשחק הייתה טובה מבחינתנו, הגענו למצב קורץ שהיינו צריכים לכבוש ממנו, ולא השכלנו לעשות את זה. לאחר מכן כפר כנא השתלטו על המשחק ואם לא אביב חדד שהציג יכולת פנטסטית, זה היה נגמר לא טוב. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב ויצרנו מצבים, היינו צריכים להכריע את המשחק אבל זה לא קרה. בסופו של דבר, אני מעודד מהמשחק שהצגנו ונקודה בחוץ מול קבוצה חזקה כמו כפר כנא חשובה לנו במאבקי התחתית". 


לקריית אתא מצפה עוד מפגש חוץ לא קל במחזור הקרוב, נגד הפועל רובי שפירא של עודד קוטר: ״נעשה הכל כדי להגיע מוכנים למשחק נגד רובי, ואני אופטימי לקראת ההמשך. זה משחק לא קל, רובי קבוצה מאומנת ואני מקווה שנדע לצאת עם הנקודות".
 

למרות שלא הצליחו לנצח, בראון מרוצה מהנקודה (חגאג רחאל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. כפר כנא שלטו על מרכז המגרש (אסף 15-02-2020, 10:05)
    הילדים של כפר כנא שלטו על מרכז המגרש כל הרכש של קרית אתא לא עזר
  2. אתם יכולים לנצח את רובי (שלמה 15-02-2020, 14:58)
    רובי קבוצה חלשה מאד שחקני הרכב שבעים שלא זזים מטר , ולא משנה מה יעשו , לא יוציאו אותם , מאמן בלי שום יצרתיות , מקובע , הייתי אומר ...פחדן !, קרית אתא זה ההזדמנות שלנו ...תנו בראש !!
  3. אלעד כל הכבוד מאמינים בך ובקריית אתא אלופים (אשר 15-02-2020, 19:52)