"משחק לא טוב שלנו, אכזבה גדולה"

כך אמר עודד קוטר, מאמנה של 'רובי שפירא' חיפה, לאחר שקבוצתו סיימה בתיקו ללא שערים מול הפועל הרצליה, קוטר למעשה סיכם את התיקו החלש והמשעמם שראינו בהרצליה. ואנחנו שואלים: האם מגיע לקבוצות נקודה על מה שראינו...? חבל שקוטר לא הגיב מהר ועשה חילופים התקפיים כבר במחצית הראשונה ואולי כך היה משפר את משחק קבוצתו

  • על ידי: אוהד רון
  • 17-02-2020
  • 08:52

הפועל הרצליה אירחה את 'רובי שפירא' חיפה במסגרת המחזור ה-20 בליגה א' צפון. הרצליה נמצאת בעונה חלשה מאוד מבחינתה, שכן בשנים האחרונות היינו רגילים מהרצליה לקבוצת צמרת שמתמודדת על העליה לאורך כל העונה. גם העונה בנו קבוצה חזקה בהרצליה, אך לאחר מספר מחזורים של אכזבה הם שינו כיוון ורק מחכים ללכת לים באופן רשמי... מנגד רובי שפירא חיפה נמצאת בצמרת הטבלה, מציגה סגל שחקנים צעיר וכישרוני ונמצאת חזק במאבק העליה. על הנייר ציפינו למשחק מעניין, שנראה בו הרבה מצבים ושהרשת תזוז מספר פעמים - בפועל כלום ושום דבר. אומנם ראינו חצאי מצבים מצד 'רובי' במחצית הראשונה אבל לא משהו ששווה אזכור. 
למחצית השנייה רובי עלצה למשחק יותר טוב, הגיעה לעוד מספר חצאי מצבים אבל לא ראינו את שוער הרצליה זז מקו השער אפילו...בסיום הרצליה יכולה הייתה לעקוץ, אבל כנראה ששחקניה הבינו שזה כבר יהיה שוד לקבל 3 נקודות על משחק כל כך חלש... והאמת שגם נקודה זה הרבה ביחס למה שראינו במשחק.

 

בסיום מירב הביקורת הופנתה לעודד קוטר מאמנה של רובי חיפה, שראה את חולשת הרצליה ולא שינה מערך כדי להכריע את המשחק. עודד קוטר אמר בסיום: "משחק לא הכי טוב שלנו, אומנם יחסית שלטנו במשחק, היה קצב אחיד למשחק, ללא שינויי קצב וזה מה שפגע בנו ביציאה להתקפה. הפנים קדימה לקראת המשחק מול קרית אתא".

קפטן רובי שפירא חיפה, מישל חליל: "אכזבה גדולה. משחק כזה היינו צריכים לנצח ולהתקדם קדימה. הרצליה היו במשחק לא טוב והיינו צריכים לנצל את זה ולנצח. צריך לעבוד קשה יותר ולהרים את הראש, יש עוד משחקים ושום דבר לא גמור. שבוע הבא נגד קרית אתא צפוי משחק קשה, הם ילחמו על החיים, אבל אנחנו חייבים לנצח בבית שלנו".

 

האם ארז בנודיס יחזור להרצליה?

 

אם נסכם את המשחק, הרצליה למרות חולשתה הוציאה תיקו שיכול לספק אותה מול קבוצת צמרת כמו רובי שפירא חיפה. נקודה שמקרבת אותה לחוף הים.
מנגד רובי שפירא חיפה - אכזבה גדולה! קבוצה עם ספסל כל כך עמוק, עם אופציות בהתקפה ומאמנה עודד קוטר היה חייב להגיב יוצר מהר ולבצע 3 חילופים במחצית הראשונה כדי לנסות להכריע את המשחק. אומנם רובי 'זכתה' בנקודה בחוץ מול הרצליה, אבל הרצליה השנה זו לא הרצליה של שנים עברו וכנראה גם שנה הבאה הרצליה לא תהיה כל כך חלשה... מישהו אמר ארז בנודיס???

עודד קוטר מאוכזב מהתוצאה, אך בעיקר מהכדורגל של קבוצתו (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קוטר ומיקי במקום להתחזק הבאת ילדים שלא רצו אותם בנוער של הפועל (אסף 17-02-2020, 10:07)
  2. עודד קוטר תמיד קורס במאני טיים (אורן 17-02-2020, 12:51)
    עודד קוטר יכול להעביר שיעורי התעמלות בבית ספר. הוא לא יודע ולא מבין כדורגל. ככה זה בשכונה שלנו מי שמלקק מקבל תפקיד מאמן קבוצה. קוטר לא קריזמטי, לא עם הבנה בתחום. אחר כך אומרים איך לא עלינו ליגה עם שחקנים כאלה. עודד קוטר קורס במאני טיים ולא בפעם הראשונה.
  3. לא לתת נקודה על 0:0 (אחד שיודע 17-02-2020, 14:06)
    אולי זה יעזור
  4. עודד קוטר.. (רן 17-02-2020, 14:59)
    הגיע בזמן להגיד תודה רבה ולתת את המפתחות, אפשר עוד עלות ליגה, יש 30 נק בקופה. להחתים מיד את חיים לוי
  5. עודד קוטר נכשלתה !!! (איתמר 19-02-2020, 14:37)
    איזה הרכב הזוי בלי טיפת יצרתיות , ילדים( יכולת חלשה מאד ) שלא שיחקו בנוער בליגה השניה פותחים בהרכב , שחקנים שלא שיחקו בקבוצות מרכז טבלה אצלנו משחקים היתר קלות , שחקנים בכושר גרוע ממשיכים לקבל קרדיט בהרכב הראשון, שחקנים שלא מחוייבים למועדון מקבלים את אפודת הרכב הראשון ביתר קלות עוד לא עבדה תקוותנו , אפשר לעלות ליגה , עודד שמות לא משחקים , לא יקרה כלום אם תשנה קצת ותזיז פרות קדושות ממוקמם ( זה רק יעשה להם טוב ) רק יכולת באימונים עבוגה קשה מחויבות למועדון , לב ונשמה , אדום בלב ובנשמה !!!