תחושות קשות באדומים אשדוד אחרי התיקו עם קריית גת

אכזבה גדולה נרשמה בגזרת הפועל "אדומים" אשדוד, אחרי המחזור האחרון שכמעט הסתיים בניצחון של נועלת הטבלה קריית גת. עידן שריקי העלה את האדומים ליתרון 1-0 במחצית השניה, אבל אביאל שלי צימק עשרים דקות לסיום והמשחק הסתיים בתיקו. אוהדי המועדון מאשימים את המאמן יובל נעים בתוצאות האחרונות והמאכזבות, ואותו מועדון שחלם על עלייה העונה, בספק אם יכול לדבר על פלייאוף

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-02-2020
  • 17:16

כבר אחרי ההפסד המאכזב בדרבי האשדודי, החלו לעלות סימני שאלה לגבי תפקודו של המאמן יובל נעים והאם הוא האיש הנכון להוביל את הקבוצה למטרות שהיא הציבה, כשבשלושת המחזורים האחרונים הקבוצה רושמת תוצאות תיקו מאכזבות. בסביבת המועדון טוענים כי שני המשחקים האחרונים היו טעויות ענקיות של המאמן, כי במקום לפתוח את המשחק ולצאת קדימה, הוא הסתגר מאחור וזימן אליו התקפות.

 

במחזור האחרון מול קריית גת שעל הנייר היה אמור להיות קל לקבוצתו של נעים, בדקה ה-60 התבצע חילוף הזוי שגרם למשחק של קרית גת להיות אפקטיבי יותר, ואם החלק ההתקפי של קריית גת היה מפוקס יותר, היא גם יכולה הייתה לנצח במשחק. השער של קריית גת היה באויר כבר מהדקה ה-65 ויובל נעים פשוט לא קרא את המשחק נכון.

 

האם יובל נעים ישמע לקול האוהדים ויתפטר (צילום: דדי ברק)


במקום לשלוח כדורים לאגפים, הוא ניסה בכוח לשחק דרך האמצע שהיה חלש מאוד במחזור האחרון, ולכן איבדו מלא כדורים. נעים לא הוביל את השחקנים לפתיחת המשחק, ואם היו נשלחים כדורים לאגפים גם ביום חלש היה מצליח להעביר יותר זמן בצורה חכמה ואולי אפילו מנצח במשחק. אבל המצב היה הפוך, וקריית גת הייתה יכולה לנצח.


אחת ההחלטות השגויות של נעים נוגעת לעידן שריקי, הוא אומנם אחד מהשחקנים הטובים ביותר באדומים אשדוד, אבל השיא מאחוריו והוא לא שחקן שיכול לפתוח במשחקים. שריקי הרבה יותר אפקטיבי כשהוא נכנס כמחליף, ברגע ששחקני ההגנה של היריבה חלשים ועייפים יותר. 

 

זה משחק שלישי ברציפות שבסיום המשחק יש צעקות מהקהל לעבר נעים,ף והאוהדים דורשים ממנו להתפטר מתפקידו כדי לנסות ולסיים את העונה במקום כמה שיותר גבוה בטבלה למרות המצב.

קהל האדומים אשדוד קורא ליובל נעים להתפטר (צילום: מדיה האדומים)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אבי אבוטבול הבקיע ולא שריקי (אלי 17-02-2020, 17:24)
    תתקני את הטעות
  2. ‏אין לכם תמונות מהשבועיים האחרונים (עירוני 17-02-2020, 17:33)
    ‏לא יפה לשים תמונה של שנה שעברה נגד יבנה בושה למדיה של אדומים
  3. אתם שרמותות באדום (אדומים 17-02-2020, 17:33)
    באשדוד רק ‏בית״ר אשדוד אדומים שרמוטות באדום
  4. ‏יאיר אזולאי (ליאור בריגה 17-02-2020, 19:06)
    ‏רק ‏ ‏הוא הכתובת צריך ליזרוק אותו מהקבוצה סתם צבוע
  5. חיים לוי (יאיר 17-02-2020, 20:46)
    יאיר אזולאי תחזיר את חיים לוי,תתקן את העוול שנעשה לו ,יובל נעים תצליח ברעננה
  6. ילדים (רון 18-02-2020, 11:23)
    חיים לוי תפסיקו להגיב אתה והילדים שלך כל הזמן קחו את חיים קחו את חיים מה קרה בהרצליה?