לקראת המחזור ה-21: אור יהודה תארח את הכח עמידר רמת גן

מפגש מסקרן יתקיים במסגרת המחזור ה-21 בליגה א' דרום, מ.כ אור יהודה תארח את הכח עמידר רמת גן. קבוצתו של דוד מרטן תנסה לחזור למסלול הניצחונות, ואילו קבוצתו של יעקב טל לא תעשה לה חיים קלים במגרשה הביתי. בסיבוב הקודם הכח הייתה זו שניצחה במפגש בין הקבוצות ויהיה מעניין לראות באיזה תוצאה המפגש יסתיים הפעם.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 21-02-2020
  • 08:46

הכח עמידר רמת גן:

קבוצתו של דוד מרטן, היא מאחת מהקבוצות הטובות בליגה, עם חומר שחקנים איכותי ומציגה חיבור ויכולת טובה, אך במחזורים האחרונים הקבוצה בדעיכה, כשהיא רושמת חמישה מחזורים ללא ניצחון, מתוכם ארבעה הפסדים רצופים. הכח שבמרבית העונה הייתה ממוקמת במקום הראשון בטבלה, תופסת כעת את המקום הרביעי עם 36 נקודות, ורוצה לסיים את העונה בפלייאוף העליון, אך קודם לחזור למסלול הניצחונות. שחקניה קבוצה יגיעו להילחם על שלוש נקודות חשובות.

 

סגל השחקנים:  

הכח עמידר רמת גן ערכה לא מעט שינויים בחלון ההעברות, הקבוצה שיחררה את גונן עידו ,יונתן אליאס ותומס פרינס והחתימה את אפיק כהן שהגיע מנוף הגליל, בן לדרמן ששיחק בנוער של ברצלונה, ומיכאל בן ברוך החלוץ המצוין שהגיע הפועל הרצליה. השחקנים החדשים מצטרפים לעמית מלכה הקשר המוכשר שכבש 7 שערים מתחילת העונה, אורי זוהר שחקן משמעותי לקבוצתי , המגן טל בנש שעושה עבודת הגנה מצוינת, ובכלל להכח יש סגל טוב ואיכותי שרק צריך לחזור ליכולת מתחילת העונה.

 

האם הכח עמידר רמת תחזור למסלול הניצחונות? (צילום: דדי ברק)  

 

מ.כ אור יהודה:

קבוצתו של יעקב טל היא אחת מקבוצות הליגה הטובות העונה, והיא תופסת את המקום ה-9 בטבלה עם 28 נקודות. אור יהודה מוכיחה הרבה אופי אחרי שרשמה עלייה בעונה הקודמת, והיא הצליחה להשתלב בצורה טובה בליגה א' דרום. בשני המחזורים האחרונים הקבוצה לא הצליחה לרשום ניצחונות, והמחזור האחרון מול עירוני אשדוד הסתיים בתיקו. אור יהודה תבוא להילחם על נקודות כשלה יתרון הביתיות.

 

סגל השחקנים:  

אור יהודה החתימה את טל שגב וסהר שבתאי, והם מצטרפים למתן ארביב אחד השחקנים הבולטים העונה באור יהודה, שכבש 9 שערים מתחילת העונה. הקשר המוכשר עומרי פרל,  המגן המצוין רביד אשר, הבלם אילן שאולסקי שמציג יכולת טובה. באור יהודה יש קבוצה עם הרבה אופי שתגיע להילחם על המגרש, ולנסות לקחת שלוש נקודות חשובות מאוד.

הוסף תגובה
תגובות
  1. קדימה הפועל אור יהודה לאליפות (רחמו 21-02-2020, 09:44)
    לנצח את המנחוסים הגדולים לפרק אותם ולצבוע אותם בכחול
  2. אור יהודה מלחמה (אוהד אור יהודה 21-02-2020, 10:28)
    לא לוותר הכוח במומנטום שלילי לא לתת להם לטפס על חשבון אור יהודה לא לשכוח מה הם עשו לנו סיבוב קודם אור יהודה מלחמה צריכים 3 נקודות בשביל השקט והשבת שמתקרבת בהצלחה אור יהודה אוהבים אותכם
  3. הכח ( שערוקי 21-02-2020, 12:52)
    לפי דעתי הכח תנצח קל.