חשד למכירה: האם המשחק בין כפר כמא לביר אלכסור התנהל כשורה?

שתי הקבוצות שתופסות את המקום הראשון והשני בליגה ומתמודדות על עלייה, נפגשו לפני כשבועיים למה שנחשב עבור הקבוצות כמשחק עונה. לטענת אנשי כפר כמא' כמה ימים לפני המשחק פנה אל אחד משחקני הקבוצה, שחקן מהקבוצה הנגדית ולכאורה הציע לו למכור את המשחק תמורת 10,000 ש"ח, ולטענתם אמר כי אם לא יעשה זאת' יש שחקן נוסף שמוכן למכור את המשחק. המשחק הסתיים בניצחון של ביר אלכסור וכפר כמא הגישה תלונה להתאחדות ולמשטרה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-03-2020
  • 13:34

לפני כשבועיים התקיים משחק העונה בליגה ג' יזרעאל בין כפר כמא וביר אלכסור, שתופסות את המקום הראשון והשני בטבלה. שתי הקבוצות היו צריכות ניצחון במטרה לעלות למקום הראשון. לטענת אנשי כפר כמא, כמה ימים לפני המפגש שחקן של ביר אלכסור פנה לשחקן שלהם וביקש ממנו לכאורה למכור את המשחק תמורת 10,000 שקל במזומן. לטענת אנשי כפר כמא שחקן קבוצתם לא הסכים ושחקנה של ביר אלמכסור ניסה לשכנע אותו ואמר לו שאם הוא לא יעשה את זה, יש שחקן אחר שמוכן ולאנשי כפר כמא הודעות קוליות של השיחות בין השחקנים. 
לבסוף המשחק הסתיים בהפסד 2-0 מאכזב לכפר כמא, השחקן והקבוצה הגישו תלונה במשטרה ובהתאחדות לכדורגל, עברו מעל שבועיים אבל לא קרה שום דבר עד כה.
 

 

תגובתה של קבוצת של כפר כמא: "עברו מעל שבועיים מאז המקרה ולא קרה עדיין שום דבר. אנחנו מאוד מקווים שיטפלו בזה בחומרת הדין, גם אם זה משחק של ליגה ג'... אנחנו עם מינימום תקציב ושחקנים באים בהתנדבות ועובדים מאוד קשה בשביל לעלות ליגה וחבל שדברים כאלה קורים. חשוב לנו לציין שאנחנו נותנים אמונה מלאה בשחקנים שלנו ולא רוצים לחשוב שאחד מהם עשה דבר כזה, אנחנו מקווים שיטפלו בזה כמו שצריך".

התלונה שהוגשה למשטרה...

הוסף תגובה
תגובות