שי מאור מכין אותנו למאבקי התחתית במחזור הקרוב

במחזור הקרוב בליגה א' דרום, צפויים לנו משחקים שיכולים להשפיע המון על קרבות התחתית. מכבי שעריים מחכה למכבי יבנה מכבי הרצליה תארח את הפועל בקעת הירדן לשני משחקי תחתית לוהטים. מי תצא המנצחת הגדולה של המחזור? ומי תעשה צעד לעבר ליגה ב'?

  • על ידי: מערכת גולר
  • 05-03-2020
  • 20:21

לקראת היישורת האחרונה בליגה א' דרום, מחכה לנו מותחן גדול מאד בצמרת, אבל בעיקר המותחן הגדול הוא בתחתית הליגה. לאחר שקריית גת כבר נפרדה מזמן מליגה א' דרום, אליה תצטרף קבוצה נוספת כשהקרב הוא בין 4 קבוצות, אחת תרד, השנייה תתמודד במשחקי מבחן (ובטוח לא תלקק שם דבש) ואחת תינצל מירידה. במחזור הקרוב מחכים לנו קרבות ישירים בין ארבעת הקבוצות. מכבי שעריים תארח את מכבי יבנה ומכבי הרצליה תארח את הפועל בקעת הירדן.

 

ברחובות מכבי שעריים תארח את מכבי יבנה לקרב על 200 נקודות. יבנה עשתה שני ניצחונות גדולים מאד ומגיע כל הכבוד ליוסי זוזוט וליוסי אברהם

שעשו שינויים שמתבררים כנכונים, וקיבלו בונוס ענק לחזרה למאבק ההישארות בליגה. מכבי יבנה חייבת לקחת במשחק הזה 3 נקודות, במידה והיא תנצח בשעריים היא מתקרבת להישארות בליגה ללא משחקי המבחן. יבנה לא רגילה להיות במקומות האלו בליגה א', לכן במידה והקבוצה תישאר, היא תצבור כוח עצום לקראת העונה הבאה שעם תקציב השחקנים ביבנה, העונה הבאה ביבנה יכולה להיגמר גם בעלייה לליגה השנייה.

יבנה משחקת במערך של 4-3-3, כשסהר בנבשתי הוא כוח רציני, במידה והוא בכושר משחק הוא צריך להיות מתופקד מתחת לחלוץ, עם שני שחקני כנף מהירים ואיכותים כמו אדי אדרי ותום מדהלה שיחד הם כוח אדיר. אושרי טוויל משחק בחוד, נותן המון עבודה, אבל חייב להבין שבתפקיד שהוא משחק חייב לייצר מספרים.

 

שחקני יבנה רוצים להשאיר את הקבוצה בליגה 

 

מנגד, מכבי שעריים הוא מועדון אחד הגדולים בליגה א', שעשה השנה המון טעויות, אבל הקבוצה עם קהל אוהדים אחד הגדולים בליגה חייבת להישאר בליגה, ובדיוק כמו יבנה, חייבת להסיק מסקנות לגבי העונה הבאה. בשלב זה של העונה, שעריים היו יכולים להיות הרבה יותר בטוחים, אם הם לא היו שומטים את היתרון במשחק מול הבקעה. אבל שלומי ושי יידעו לבוא מוכנים טקטית למשחק הזה, כשהם יודעית שניצחון ושעריים רגל וחצי נשארת, ואילו הפסד יסבך מאד את הקבוצה. במידה של תוצאת תיקו - אפשר לומר שעבר עוד מחזור ושעריים בדרך ליעד. בהתקפת שעריים יש את רן בן שמעון שנמצאב עונה ענקית עם 10 שערים - מוכיח גם לי שהוא היה ונשאר חלוץ מצוין, ויחד עם יוסף טואבה הם יהיו חוד קטלני עבור שעריים. גיא אבן שחקן ותיק אומנם, אבל מסירות אומן כמו שלו כמעט ואין לאף שחקן בליגה. לטעמי שעריים תוביל 0-1 משער של רן בן שמעון, מן הצד השני תום מדהלה יאזן את התוצאה מהנקודה הלבנה..

 

לירוי צעירי הגיע להרצליה להוציא את הקבוצה מהתחתית (איתן ידגר)

 

משחק נוסף יפגיש את מכבי הרצליה בעונה קטסטרופלית מול בקעת הירדן המתרסקת. מכבי הרצליה בהזדמנות אולי האחרונה להציל לעצמה את העונה, תגיע למשחק מול קבוצה במצב הכי חמור בעיניי בליגה. הרצליה עם אביעד בורלא, לירוי צעירי, נבו מזרחי ודלמוני - שחקנים אדירים לליגה א'. רואים ששיימן עשה הכול בחלון בכדי להשאיר את הרצליה בליגה ולטעמי זה אכן יקרה.

לטעמי בקעת הירדן היא הקבוצה במצב הקשה ביותר, הקבוצה נראת רע מאד משבוע לשבוע והכול התחיל מאותו הפסד בסינטטי באשדוד, שבו בתוצאה של 2-1, הבקעה החמיצה פנדל ויכולה הייתה להוציא יותר מאותו משחק, מה שהיה מסדר לה פלייאוף עליון ,משם חלה ההידרדרות. הבקעה מועדון מנוסה שנמצא במאבק של השארות בליגה ,עם יו"ר מדהים, נעים הליכות וניהול מצוין... חבל מאד שהבקעה יהיו אלה שירדו (אבל מישהו יצטרך לרדת) ולטעמי זו תהיה הבקעה. הרצליה ינצחו 2-0 משערים של מזרחי ואסף לוי.

שי מאור מכין אותנו למאבקי התחתית במחזור הקרוב

הוסף תגובה
תגובות
  1. נביא מארץ התנכ (נתי 05-03-2020, 20:45)
    שי מאור יודע לנחש תוצאות. יודע מי יבקיע, איך ומתי. שי מאור אתה מטאור
  2. קראגולה הרס את בקעת הירדן (אורי 05-03-2020, 22:41)
    קראגולה ויתר על כוכבים שהוצעו לו ולקח שחקני פח מחברו הסוכן. וקח הם נראים היום לאחר שהשאיר ירושה לאזולאי.
  3. מאמן מס 1 בליגה (משה עירוני 06-03-2020, 01:47)
    שי מאמן יוצא מהכלל מכיר את הליגה וכל קבוצה על בוריה
  4. מאור הגדול (אפי מכבי יפו 06-03-2020, 01:48)
    מאמן ענק אוהבים אותך ביפו מלך
  5. בחור פדיחה אתה (פדיחה 06-03-2020, 03:27)
    מנחש כאילו יודיע הכול הייתה פדיחה ותשאר פדיחה
  6. שי מאמן גדול (אושרי גובר 06-03-2020, 08:21)
    שי אתה מיספר 1 ואני זונה
  7. שי (מאור 06-03-2020, 11:06)
    ניתוח נכון אמור להסתיים בכמה נקודות יספיקו לדעתך לשרוד בליגה לא מי יכבוש ובאיזה דקה
  8. אלוף (גד 06-03-2020, 22:59)
    אליך
  9. קרגולה עזב לפני 5 מחזורים עם 21 נקודות תישק לו ותלך כפרה על הנעליים שלו (יוסי שיטרית 07-03-2020, 23:34)
    תגובה ל2 ימותו הקנאים קרגולה עזב בינואר .