נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום

המחזור ה-23 הסתיים בליגה א2 דרום, מחזור בו כפר שלם מנצחת את קרית גת ומנצלת את התיקו של מרמורק מול עירוני אשדוד כדי להגדיל את הפער בפסגה. בתחתית יבנה והרצליה מנצחות ומסבכות את בקעת הירדן ומכבי שעריים, שקרובות מאד למקום ממנו יורדים לליגה ב'. אבל מי היה כוכב המחזור? מי מאמן המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הדרום? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-03-2020
  • 16:45

ונעבור למצטיינים:

שוער: יונתן רוטשילד (עירוני אשדוד)

שוערה המצוין של עירוני היה במיטבו מול מרמורק עם כמה הצלות יפות. יונתן היה במקום בכל התקפה והראה הרבה ביטחון בשער קבוצתו, אין ספק שהנקודה שאשדוד השיגה, רשומה על שמו של יונתן.

 

הגנה:

עוז סיטון (הכח ר"ג)

בלמה של הכח ר"ג היה במיטבו מול שמשון כפר קאסם, עצר הרבה התקפות של כפר קאסם, כשההתקפה המהירה של שמשון לא יכלה על הבלם שהרבה בזכותו קבוצתו יצאה עם נקודה. 

 

אורי פסו (מכבי יבנה)

בלמה של יבנה היה מצוין מול שעריים, עצר את התקפות שעריים ולא אפשר ליריבה להגיע למצב של כיבוש. פסו חזר להראות את כושרו הטוב והמוכר לכולם. 

 

דוד יצחק חוגג עם חבריו שער חשוב מאוד (איתן ידגר)

 

דוד יצחק (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

בלמה המצוין של חולון היה במיטבו מול נורדיה, סגר את התקפת נורדיה ולא אפשר להם להגיע למצב של כיבוש למעט השער שכבשו. יצחק תמך בהתקפה וכבש שער שעזר לקבוצתו לנצח את המשחק.

 

קישור:

שון מלכה (הפועל כפר שלם)

שחקנה של כפר שלם היה מצוין מול קרית גת, כבש שער יפה מבעיטה מחוץ לרחבה בנסוף עשה הרבה פעולות טובות בחלק ההתקפי כשאיים על שער היריבה והיה פעיל מאד בניצחון קבוצתו.

 

שון מלכה עם משחק נהדר בניצחון של כפר שלם (דדי ברק)

 

טל שגב (מ.כ. אור יהודה)

קשרה המצוין של אור יהודה הגיע בינואר ועושה רושם שמדובר בהברקה. טל הגיע מטירה ומוכיח שהוא שחקן טכני ומוכשר מאד, שולט באמצע המגרש, מניע את הכדור ומייצר מצבים לחבריו. 

 

סיראז' נסאר (שמשון כפר קאסם)

כוכבה של שמשון היה מצוין מול הכח ר"ג - שחקן מעל הליגה עם יכולות גבוהות מאד! נסאר כבש גול מהסרטים, עבר ארבעה שחקנים וכבש שער מדהים, והיה קרוב לכבוש שערים נוספים.

 

סיראז' נסאר, עבר אמרנו שהוא שחקן מעל הליגה... (דדי ברק)

 

תום מדהלה (מכבי יבנה)

הקשר-חלוץ המצוין של יבנה כנראה וחתום על ההישארות של המועדון היבנאי בליגה, עם שער סופר חשוב מול האקסית המיתולוגית (שלא ברור איך לא החזירה אותו לשירותיה), תום הראה לשעריים שהיה כדאי להם להחתים אותו בכל מחיר... מדהלה כבש שער חשוב והיה פעיל מאד בניצחון קבוצתו. 

 

משחק מצוין לסלליך מול נורדיה (איתן ידגר)

 

יוסי סלליך (ירמיהו 'גריל טאון' חולון)

קשרה המצוין של חולון היה מצויין מול נורדיה כשהיה פעיל מאד. כל ההתקפות של חולון עברו דרכו. סלליך כבש שער, בישל אחד נוסף והיה חתום על שלוש הנקודות של קבוצתו. 

 

התקפה:

נבו מזרחי (מכבי הרצליה)

חלוצה של מכבי הרצליה הוכיח כמה ניסיון יש לו. אפשר לומר שמזרחי לא היה ביכולת 'גבוהה' במשחק, אך מיקום מצוין שלו גרם לו לכבוש צמד שערים חשבוים מאוד במאבקי התחתית כשהוא בהחלט יכול להיות האקס פקטור של הרצליה במאבקים עד לסיום העונה.

 

צמד שערים חשוב מאוד של נבו מזרחי (אבייתר ברק)

 

יניב מזרחי (הכח ר"ג)

חלוצה של הכח ר"ג מראה יכולות גבוהות מאד מאז שהגיע לקבוצה, שחקן עם טכניקה גבוהה מאד, עם הימצאות ברחבה וכושר הבקעה נהדר. מול כפר קאסם יניב כבש שער חשוב והיה קרוב להשלים צמד.

 

מאמן המחזור: יוסי זוזוט (מכבי יבנה)

יעקב טל מאמנה של אור יהודה עשה ניצחון גדול עם קבוצתו על מכבי יפו, ויקטור גניש עשה ניצחון גדול ויוקרתי על האקסית שלו מירושלים, אבל מעל כולם וכנראה גם מעל כולם בחודש האחרון היה זה יוסי זוזוט, שחזר ליבנה וכנראה מציל אותם מירידה בטוחה. השבוע זוזוט עם ניצחון סופר משמעותי נגד שעריים בחוץ! שאפו ענק!

נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' דרום

הוסף תגובה
תגובות
  1. הפוך גוטה - איבגי הציל את מרמורק - אל תנסה על הגב שלנו לשווק (לליצן רון שעכשיו מנסה לשווק את שוער אשדוד 09-03-2020, 16:53)
  2. זוזוט הביתה (בר כליפא 10-03-2020, 08:31)
    יוסי אתה מקנא באחי דדה תמיד קינאתה בו הרסתה שחקנים עמיחי שי מור יוסף ועוד מהקנאה שלך לך הביתה ואני לא רואה ולא סופר אף אחד פשוט בושה וקח איתך את חיים הליצן חצר שלכם כפרה על דדה לא תגיעו לרבע שלו
  3. תותח (חולוני שרוף 10-03-2020, 08:34)
    נבחרת בלי התותח מאור אסור.עשה ככל העולה על רוחו במגרש.מספר 1 בליגה.חומר למחשבה לכתב החביב.
  4. תותח (חולוני שרוף 10-03-2020, 08:34)
    נבחרת בלי התותח מאור אסור.עשה ככל העולה על רוחו במגרש.מספר 1 בליגה.חומר למחשבה לכתב החביב.
  5. בר כליפה (אבי זוזוט 11-03-2020, 22:57)
    אם אתה רוצה שדדה אחיך יאמן ביבנה תפנה אליי ואני ישתדל לעזור לו רק אני קובע אז אל תדאג