נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון

המחזור ה-23 בליגה א' צפון הסתיים, מחזור בו איכסל מגדילה את הפער בצמרת לאחר ניצחון גדול על הרצליה ואילו כאוכב מפסידה לבאקה בחוץ. בתחתית ערערה עם ניצחון גדול על כפר כנא והיא מנצלת את יתר התוצאות של קבוצות התחתית ובורחת להן קצת... אבל מי היה מאמן המחזור? מי כוכב המחזור? ומי בנבחרת הכי טובה של הצפון? שווה לראות...

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-03-2020
  • 19:15

ונעבור למצטייני הצפון:

שוער: רני עודה (בני ערערה)

שוערה של ערערה היה במיטבו מול כפר כנא, שמר על רשת נקיה, הראה הרבה ביטחון וממש הנהיג את כל ההגנה כשהוא לוקח כל כדור גובה. 

 

הגנה:

מוחמד אבו יונס (בני ערערה)

בלמה המצוין של ערערה עצר את התקפות כפר כנא ולא אפשר להם להבקיע שער. מנגד, כבש שער נדיר ביופיו עם סלאלום יפה מחצי מגרש. 

 

משחק ענק לחן נוגן עם שלושה בישולים (חגאג רחאל)

 

חן נוגן (הפועל איכסל)

מגנה של איכסל היה מצוין מול הפועל הרצליה. שלושה בישולים למגן שהיה המצטיין במגרש. מעבר לבישולים הוא חילץ כדורים בהגנה וללא ספק היה הכוכב של איכסל מול הרצליה.

 

היימן כיאל (מכבי צור שלום)

מגנה השמאלי של צור שלום היה מצוין במשחק מול טבריה, עשה הגנה ותמך רבות בהתקפה של קבוצתו, ייצר מצבים לחבריו, היה פעיל מאד והיה גורם משמעותי בניצחון של קבוצתו. 

 

קישור:

רן רול (מ.ס. טירה)

קשרה המצוין של טירה היה בולט מאד בניצחון של קבוצתו מול טמרה במשחק החוץ. ייצר מצבים לקבוצתו, בישל שער וכבש שער חשוב לקבוצתו. 

 

אביב כהן (הפועל מגדל העמק)

קשרה המוכשר של מגדל העמק כבש שער יפה והיה מעורב בהרבה מהמהלכים של קבוצתו, שחבריו לקבוצה החמיצו. יחד עם לידור באבא שבישל שני שערים, השניים חתומים על הנקודה היקרה של קבוצתם.

 

שחר לזרוף (מכבי צור שלום)

קשרה הצעיר והמוכשר של צור שלום, פתח לראשונה העונה בהרכב, שיחק קרוב לשני החלוצים והיה פעיל מאד במרכז השדה. שחר כבש צמד שערים והכניס המון קצב ויכולת לקבוצתו. 

 

שחר לזרוף וווליד דרוויש מובילים את צור שלום לניצחון גדול מול טבריה (עודד חסין)

 

יוחאי כהן (עירוני קרית אתא)

קשרה הוותיק והמנוסה של קרית אתא היה ממיטבו מול מגדל העמק ולמרות שנכנס מחליף, כבש שער ובישל שער נוסף. ללא ספק הביא נקודה לקבוצתו. 

 

התקפה:

מג'ד ג'ש (בני ערערה)

חלוצה המצוין של ערערה איים רבות על שער כפר כנא, הטריד רבות את ההגנה, בישל שער, כבש שער ענק במספרת והמשיך לאיים על שער היריבה.

 

תימור אביטן עם עוד "יום טוב" בעבודה (חגאג רחאל)

 

תימור אביטן (הפועל איכסל)

חלוצה של איכסל בעוד משחק נהדר מבחינתו. תימור כבש שער, בישל שער נוסף, סחט פנדל עבור קבוצתו והיה פעיל מאד במשחק ההתקפה של איכסל. 

 

ווליד דרוויש (מכבי צור שלום)

חלוצה של צור שלום היה במיטבו מול טבריה, כשהוא מעורב בכל ההתקפות של קבוצתו. דרוויש כבש צמד שערים ובישל שער נוסף, איים על שער היריבה והיה קרוב לכיבושים נוספים. 

 

סמארה חוזר לליגה ומוכיח שהוא ראוי לה (חגאג רחאל)

 

מאמן המחזור: מוחמד סמארה (בני ערערה)

קובי דנינו ניצח עם קבוצתו מצור שלום את טבריה, אבי סבג עשה ניצחון יפה עם באקה על כאוכב, אבל מעל כולם הרשים השבוע מוחמד סמארה שחוזר לאמן בליגה א' את ערערה ומוכיח שהוא מאמן ראוי לליגה א', עם ניצחון שכנראה משאיר את קבוצתו מערערה בליגה לעונה נוספת. שאפו!

נבחרת המחזור ה-23 בליגה א' צפון

הוסף תגובה
תגובות
  1. לידור באבא בישל 2 שערים (ביני 09-03-2020, 21:01)
    אולי אני צפיתי במשחק אחר ??
  2. באקה (כבהא 09-03-2020, 21:31)
    לא יתכן שאף שחקן מבאקה שהייתה הפתעת המחזור בנבחרת השבוע? קבוצה שיש בה שחקנים צעירים שנלחמים בכל משחק ועם מאמן מלך ראויים להיות בנבחרת
  3. אתם לא הוגנים ממש (מסכרה) כלומר בזיון. אגב מה עם הפועל בקה הקבוצה הלוהטת כנסו (ראמי 09-03-2020, 23:26)
    אתם לא הוגנים ממש (מסכרה) כלומר בזיון. אגב מה עם הפועל בקה הקבוצה הלוהטת כנס. לא נורא שחקני בקה גולר לא ציפה להצלחה שלכם ושל המאמן אבי סבג .גם אם תנצו כל המשחקים .תאאר כיתאני יא מלך תמשיך להצטין אוהבים אותך ואת הילדים של סבג
  4. שקוף (בקאווי 10-03-2020, 06:43)
    שינאתך לבאקה ולאבי סבג מוציאה אותך מדעתך .נצחון ענק עם חבורת ילדים/גברים , ומאמן משכמו ומעלה , ואפילו לא מילה אחת . תתביש לך