רועי סימוני מארח את דודי קרה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 24

הליגה מגיע לקראת הישורת האחרונה ורועי סימוני מסוכנות השחקנים ״נימ-גרופ״, מארח את דודי קרה חבר הנהלת אסי גלבוע. איכסל תפגוש את קרית אתא לאחר שזו ירדה חמקום האחרון בעקבות ההתפרות של אסי, טבריה בקרב תחתית בוער מול ערערה וכאוכב תרצה לחזור למסלול הניצחונות בכדי להמשיך לאיים על המקום הראשון

  • על ידי: מערכת גולר
  • 12-03-2020
  • 16:44

עירוני קרית אתא - הפועל איכסל

רועי - קרית אתא מוצאת את עצמה מסובכת מתמיד אחרי הניקוד החדש בטבלה, וחייבים להתחיל לאסוף נקודות מול איכסל שרוצה להבטיח את הכרטיס לליגה הלאומית... קל זה בכלל לא יהיה. ההימור שלי: ניצחון לאיכסל. 

דודי - משחק קצוות. קריית אתא שבמקום האחרון רוצה לשרוד, מנגד איכסל שבמקום הראשון רוצה לחגוג עלייה. לדעתי איכסל תחזור הביתה עם 3 נקודות. ההימור שלי: ניצון לאיכסל.

 

אלירן חודדה רוצה לעשות צעד נוסף לעבר הליגה הלאומית (חגאג רחאל)

 

הפועל הרצליה - הפועל באקה אל גרבייה

רועי - שתי קבוצות שהבטיחו את ההישארות שלהן ויכולים להוציא את בגדי הים. משחק שבו חלוקת נקודות תהיה טובה עבור שתי הקבוצות וככה זה גם יגמר. ההימור שלי: תיקו.

דודי - הרצליה קבוצה צעירה ומוכשרת שפחות או יותר סיימה את העונה, מנגד באקה אל גרבייה עם המאמן הטוב בליגה לדעתי, אבי סבג, ששוב עושה את הבלתי יאומן וזה עוד עלול להסתיים בפלייאוף עליון. ההימור שלי: ניצחון לבאקה.

 

מ.ס טירה - הפועל דבוריה

רועי - טירה רוצה להגיע מוכנה היטב למשחקי הפלייאוף ולהבטיח את המקום השלישי שיקנה לה את יתרון הביתיות. דבוריה הרוויחה מפירוקה של אסי גלבוע, אך עדיין נמצאת בסכנה ממשית לירידת ליגה. ההימור שלי: ניצחון לטירה. 

דודי - טירה קבוצה נהדרת שכל העונה נמצאת בצמרת, מנגד דבוריה שנמצאת במאבקי ההישרדות אך השתפרה מאוד. ההימור שלי: לדעתי הנקודות ישארו בבית וטירה תנצח.

 

מ.ס רובי שפירא חיפה - הפועל מגדל העמק

רועי - לא מצליח להבין אם רובי עדיין רוצים להשיג את הכרטיס לפלייאוף העליון לאור התוצאות בשבועות האחרונים... במגדל העמק הסתבכו חזק מאוד והם חייבים את הנקודות. אני מריח פה הפתעה של חיים לוי. ההימור שלי: ניצחון למגדל העמק.

דודי - רובי שפירא בעונה טובה רוצה להגיע לפלייאוף העליון, מנגד מגדל העמק שמסובכת בתחתית וחייבת נקודות. ההימור שלי: בתיקו.

 

חיים לוי ומגדל הסתבכו... האם יוציאו נקודות מול 'רובי'? (חגאג רחאל)

 

הפועל כאוכב - מכבי טמרה

רועי - משחק בין שתי קבוצות נהדרות! כאוכב אחרי שני הפסדים רצופים, לא תרשה לעצמה הפסד נוסף ותחזור מהר מאוד למסלול הניצחונות. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב. 

דודי - כאוכב נאבקת עם איכסל על העלייה, מנגד טמרה שפחות או יותר סיימה את העונה... לדעתי הנקודות ישארו בבית וכאוכב תמשיך בקרב הישיר עם איכסל. ההימור שלי: ניצחון לכאוכב.

 

עירוני טבריה - בני ערערה

רועי - משחק של להיות או לחדול עבור שתי הקבוצות שמסובבות מאוד בתחתית הבוערת. ערערה מגיעה אחרי ניצחון חשוב, לעומתם טבריה מגיעה אחרי תבוסה נגד צור שלום. הפסד של אחת מהקבוצות יסבך אותה עוד יותר בתחתית. ההימור שלי: ניצחון לטבריה.

דודי - משחק המחזור! קרב ישיר בין שתי קבוצות שחייבות נקודות כדי לשרוד, עם שני מאמנים מעולים שאני אישית מאוד אוהב, מוריס אוזן ומוחמד סמארה, לדעתי הביתיות תשחק תפקיד וגם כי טבריה חייבים את הנקודות בכדי לברוח מהתחתית. ההימור שלי: טבריה תנצח.

 

סמארה יוצא לקרב תחתית לוהט בטבריה (מאור אלקסלסי)

 

הפועל כפר כנא - הפועל זלפה

רועי - בהפועל כפר כנא מוצאים את עצמם בסכנת ירידה ממשית וחייבים לקחת את הנקודות. זלפה איבדו עניין וסיימו את העונה. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

דודי - שתי קבוצות עם הנהלות מצוינות שאני מאוד מעריך, זלפה רוצה פלייאוף ותגיע פחות לחוצה מאשר כפר כנא שהסתבכה בתחתית וחייבת את הנקודות, לדעתי היא גם תשיג אותם ותנצח בבית. ההימור שלי: ניצחון לכפר כנא.

רועי סימוני מארח את דודי קרה: תחזית ליגה א׳ צפון מחזור 24

הוסף תגובה
תגובות
  1. אכסאל , כוכב, באקה, מגדל העמק , טבריה, מנצחות. טירה ,זלפה. מפסידות (הוגה דעות 12-03-2020, 21:48)
  2. טירה דבוריה משחק מכור (טירה דבוריה משחק מכור 13-03-2020, 09:36)
    טירה משחק מכור . בדוק
  3. מס 2 חביבי כל הליגה מכורה, (עבד מזלפה 13-03-2020, 16:20)
    אם ביבי מושחת לא פלא שכל הליגה מושחתת ומכורה,מה אתה מחדש. לפני שבועיים בתענכים, משחק קריית אתא נגד הרצלייה היה מכור כמו משחק ילדים בשכונה.בושה היה