"ישנה אופציה שקבוצות יקרסו מבחינה כלכלית"

כך אמר עופר טלקר, מאמנה של עירוני שדרות מליגה ב' דרום ב' שמגיב להחלטת ההתאחדות לכדורגל להשבית את הספורט הישראלי. עופר טלקר מסביר שלדעתו ישנן 3 אופציות שיכולות לקרות בעקבות החלטת ההתאחדות אך מדגיש: "בימים קשים אלו חשוב להגיד, שהכל מתגמד שמדובר בבריאות"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 15-03-2020
  • 09:12

עופר טלקר, מאמנה של עירוני שדרות מליגה ב' דרום ב' אמר על השבתת הליגה בעקבות נגיף הקורונה: "מדינת ישראל נמצאת במלחמה ונלחמת היום באחת המערכות הקשות בתולדותיה. נגיף הקורונה שיתק את המדינה, בתי ספר נסגרו, כל ענפי הספורט הקבוצתיים הושבתו עד להודעה חדשה, 
וזה עוד לפני השמועות שהולכים לסגר מלא בכל הארץ. בואו נשים רגע את הליגות הגבוהות בצד, ונתייחס לליגות א' וב' בכדורגל שלנו".

 

עופר אומר שלאחר ההודעה על ביטול הליגות ישנן כמה אופציות להמשך, אופציה ראשונה: "הליגה תחזור לפעילות בעוד חודש, הקבוצות ישחקו יותר משחקים בשבוע. במקרה כזה יצטרכו הקבוצות לשמור על כושר ואימון תוך כדי הקפדה על נהלי האימון החדשים - אימון ללא מגע פיזי".

אופציה שנייה: "הליגה תחזור לפעילות אחרי הרבה יותר מחודש, במקרה כזה על קברניטי ההתאחדות לשקול למשל הקפאת הקבוצות שיורדות ליגה, להגדיל את הליגות בעונה הבאה באופן חד פעמי. מכיוון שקבוצות יתלוננו על חוסר ספורטיביות מכיוון שיתכן ויהיו שחקנים בבידוד".

אופציה השלישית: "ביטול כל הליגות לחלוטין! במקרה כזה צריך לדעת שקבוצות יקרסו תקציבית, שחקנים ישארו ללא שכר ומשרד הספורט יצטרך לתת מענה בצורת פיצוי כדי שקבוצות ישרדו ולא ימחקו. (יש לציין שחלק מהקבוצות נשענות על הכנסות שמגיעות מהפעלת מחלקת נוער).

 

עוד אומר עופר בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל: "לצערי יש כל כך הרבה סימני שאלה פתוחים, שאין עליהם תשובה חד משמעית. בימים קשים אלו חשוב להגיד, שהכל מתגמד שמדובר בבריאות. אני מאחל לנו לחזור לשגרה, אני מאחל שנעבור את המשבר הקשה הזה, שיהיה לנו רק בריאות וכולנו נחזור לחייך במגרשי הכדורגל".

 

עופר טלקר (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. שירות קרסו בגללך לא בגלל הקורונה (אבנר 16-03-2020, 12:44)