נקודת שבירה

מ.ס מודיעין סיימה את משחק ההשלמה שלה מול מכבי ירוחם בתיקו 2:2 והתרחקה משמעותית מחלום העלייה.איתי רוזליו כבש צמד לירוחם,משה שוקרון ואודי זרדב כבשו לחניכיו של ישראל כהן שלחצו כל המחצית השנייה אך יצאו רק עם נקודה.

  • על ידי: לירן דורף
  • 22-12-2010
  • 09:37

אתמול(שני) אירחה מ.ס חבל מודיעין את מכבי ירוחם למשחק השלמה כשדי ברור כי מודיעין היא זו שצריכה את הנקודות במאבק העלייה וירוחם שסיימה כבר את העונה מבחינת עניין,תבוא לשחק חופשי וללא לחץ.
עוד לפני שריקת הפתיחה חזינו במחזה שלא רואים כל יום כשהשופט שירן זילברמן עלה לבדו וללא קוונים,עוד סימן לכמה איגוד השופטים "מעריך" את קבוצות ליגה ג',אין ספק שהעניין גם השפיע על שיפוטו במשחק אך לא ניתן להאשימו כשהוא ללא עזרה על המגרש.

 

לגאלי מכסח את פובלוצקי מירוחם.(צילום:לירן דורף)


הפתיחה הייתה סוערת וכבר בדקה החמישית עלתה ירוחם ליתרון כששחר מלכה הגביה כדור חופשי ומעל כולם עלה איתי רוזליו שהקדים בראשו יציאה גרועה של מתן כהו שוער מודיעין ונגח משבעה מטרים פנימה,1:0 מפתיע לאורחת.

 

רוזליו(בפסים)כובש את הראשון של ירוחם.(צילום:לירן דורף)

 

רוזליו רץ לספסל בחגיגות.(צילום:לירן דורף)


מודיעין לא התרגשה ובדקה ה-11 זה כבר שוויון לאחר שאיציק דקה ניסה לבעוט מ 16 מטרים לשער אך הכדור לא התלבש לו והגיע למשה שוקרון שפגש בו בדרך,שינה לו את הכיוון ואפיראט שוער ירוחם לא הספיק להגיע אליו,בירוחם טענו לנבדל אך מפאת חוסר בקוונים,השער אושר,1:1.

 

שוקרון(מוסתר),כובש את השוויון למודיעין,אפריאט לא מצליח להגיע לכדור.(צילום:לירן דורף)


מודיעין החלה ליזום ולתקוף פעם אחר פעם את שער האורחת,בדקה ה-18 אסף כהן הקפיץ צ'יפ קטן לרחבה לעברו של אודי פולטיגר שמהאוויר בעט מ 6 מטרים,אפריאט הדף והכדור חזר למשה שוקרון שבעט לקורה ומתוך הערבובייה הכדור הורחק.

 

שרון מרציאנו מנסה להסתדר מול שלושה שחקני ירוחם.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-24 תרגיל אאוט מהיר של מודיעין הביא את הכדור לאסף כהן שחדר איתו לרחבה ובעט בסיבוב מ 11 מטרים אלכסונית,כדור שחמק מעט מעל המשקוף.
בדקה ה-33 דווקא דקות לא טובות שלה,חזרה ירוחם ליתרון כששחר מלכה ניגש להרים עוד כדור חופשי,ההגנה הרחיקה אך הכדור חזר אליו,מלכה שוב הגביה והפעם הכדור עבר את כולם והגיע לאיתי רוזליו בפינה הרחוקה שהשתלט עליו ומול מתן כהן שיצא לעברו,גילגל פנימה,2:1 לאורחת.

 

רוזליו כובש את השני של ירוחם.(צילום:לירן דורף)

 

רוזליו חוגג עם פובלוצקי את השני.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-43 הגיע האירוע השנוי במחלוקת במשחק שלמעשה גם שינה את כולו,קרן נפסקה לירוחם ובסיומה נעשתה עבירה ברחבה על שחקן מודיעין,אלון מכיס בא לבעוט את הכדור אך יאיר אבוטבול נעמד לידו כדי לתת להגנה רגע להתארגן,השופט זילברמן לא ריחם,לא הפעיל את שיקול הדעת וחוק ההגיון והוציא בנחפזות צהוב שני ואדום לאבוטבול,יתכן שזילברמן פשוט לא זכר שהשחקן כבר מוצהב אך כמו שציינו שאין קוונים באיזור שיעזרו לשופט המרכזי,הנטל נופל לבד עליו,אבוטבול הורחק כשאנשי ירוחם לא מאמינים שנותרו בעשרה שחקנים על כזה דבר.

 

זילברמן מראה לאבוטבול את האדום.(צילום:לירן דורף)


בהפסקה שטף ישראל כהן מאמן מודיעין את שחקניו בחדר ההלבשה ואף ערך חילוף משולש במטרה להעיר את חניכיו.
למגרש נכנסו אושרי אלפסי ואודי זרדב שללא ספק הכניסו רוח רעננה לקבוצה,שהחלה את המחצית השניה בבליץ מטורף על שער ירוחם שמצידה,התקשתה לעבור את מחצית המגרש.

 

ישראל כהן,מאמן מודיעין שטף את שחקניו בחדר ההלבשה בהפסקה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-50 שרון מרציאנו מצא בכדור עומק שטוח ואלכסוני את משה שוקרון שהרים לרחבה שם ניצב זרדב שמשישה מטרים הפגיז כדור חזק שפגע דווקא ברוזליו והוסט.
מודיעין המשיכה ללחוץ ובדקה ה-59 שוקרון קיבל מאלפסי כדור רוחב,התמהמה מעט ובעט חזק אך שוב על מגן אורח.

 

זדרב מפגיז דווקא את רוזליו.(צילום:לירן דורף)


שתי דקות חלפו וזרדב החמיץ הזדמנות ענקית כשמרציאנו הוציא לו כדור רוחב והראשון,מרחק 2 מטרים מול שער כמעט ריק,בעט גבוה מעל השער.
בדקה ה-63 מבצע קבוצתי נהדר של מודיעין היה חייב להסתיים בשער כשדקה הכניס כדור עומק למרציאנו שהמשיך בעקבו לעבר אושרי אלפסי שמעשרה מטרים חופשי לגמרי,בעט מעל השער.

 

זרדב מחמיץ עוד הזדמנות ענקית למודיעין.(צילום:לירן דורף)


דקה חלפה והפעם כבר הגיע השוויון המוצדק כשחיים יפרח המחליף הוציא כדור רוחב,נחמדי נגע בו קלות והשוער אפריאט נראה כקולט אותו אך לפתע השמיטו וזרדב מארבעה מטרים כבר לא יכל להחמיץ,2:2.

 

אפריאט משמיט את הכדור,זרדב(בכתום)כבר אורב לו ויעשה מזה שוויון.(צילום:לירן דורף)


מודיעין לא הסתפקה בשער השוויון והמשיכה לתקוף את שער האורחת,בדקה ה-68 דקה מצא את זרדב שהמשיך נהדר בעקב לאלפסי שניצב שוב חופשי מעשרה מטרים,הפעם בעט הקשר מדוייק אך ראה את אפריאט מזנק והודף היטב לקרן.

 

שניים מהשחקנים היותר טובים במגרש,אושרי אלפסי(בכתום)ויגאל חזוט מירוחם במפגש.(צילום:לירן דורף)


בשלב זה הבינה ירוחם שנקודה טובה להם והחלו להישכב על הקרקע פעם אחר פעם במטרה לעצור את הסחף ולהרגיע את מודיעין,הנוסחה עבדה שכן בעשר דקות הבאות,מודיעין לחצה אך לא סיכנה באופן ממשי את שער האורחת.

 

פיני אפרגן מאמן ירוחם יצא עם נקודה.(צילום:לירן דורף)


בדקה ה-82 אלפסי מצא ברחבה את רועי אג'ג' המחליף אך גם הוא ממרחק 7 מטרים החמיץ מצב נוח.
דקה חלפה ומודיעים יכלה לנצח את המשחק כשאלפסי מצא נהדר את יפרח באגף ימין,האחרון הוציא במהירות כדור רוחב,נחמדי פתח בחוכמה את רגליו ושרון מרציאנו מחמישה מטרים בעט דווקא לגופו של אפריאט שהדף.
 

לגזיאל מתקל את אלמליח.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה ה-87 בניגוד גמור למהלך המשחק יכלה ירוחם בהתקפה היחידה שלה במחצית השנייה,גם לנצח את המשחק כשייבגני פובלוצקי פרץ באגף שמאל ומצא בכדור רוחב נהדר את דולב פרץ המחליף שמחמישה מטרים,בלתי מכוסה בעט גבוה וחזק אך כהן היה במקום הדיפה ענקית לקרן והציל למודיעין נקודה.

 

כולם על כולם,מי צריך כדור בכלל?.(צילום:לירן דורף)


עד הסיום לחצה מודיעין אך לא סיכנה באופן ממשי את השער ובסיום 2:2 שכמעט וגומר לחניכיו של ישראל כהן את חלום העלייה והציג את ירוחם כקובצה לוחמת שהצליחה לחלץ נקודה למרוץ הלחץ הכבד שהופעל עליה במחצית השנייה.
שפט שירן זילברמן ללא עזרת קוונים לעיני 30 צופים במגרש באחיסמך.

 

פובלוצקי בורח ממכיס.(צילום:לירן דורף)

 

מודיעין:כהן 5,תמם 5(יפרח 6),לגאלי 5,מכיס 5,חזיזה 5,דקה 5.5(אג'ג'),מרציאנו 6,אסף כהן 5(אלפסי 6.5),שוקרון 6,פולטיגר 5(זרדב 6),נחמדי 5.

 

ירוחם:אפריאט 6,רוזליו 7.5,חזוט 7,אפריאט 6,פרץ 5,אלבז 6,אלמליח 5.5(ארזואן 5),מלכה 6.5(פרץ),ביטון 5.5(מלול),אבוטבול(הורחק),פובלוצקי 6.

 

זרדב בורח מאלבז,רק נקודה למודיעין.(צילום:לירן דורף)

 

הוסף תגובה
תגובות