״אנחנו נמצאים במצב ׳קורונה׳ ״

כך אמר יוסי חכים, מאמנה לשעבר של הפועל אזור עירוני בת ים ועוד אשר מכיר היטב את הליגות הנמוכות, מגיב למשבר הקורונה שפוגע בכדורגל הישראלי כמו בכל חלק במשק הישראלי וחושב שישנן שתי אופציות בליגות הכדורגל...

  • על ידי: אוהד רון
  • 27-03-2020
  • 10:05

יוסי חכים, מי שמכיר את הליגות הנמוכות היטב ואת ליגה א׳ דרום בפרט, אמר על משבר הקורונה שפוגע בכדורגל ובהתנהלות היומיומית בכלל: ״אנחנו במצב שלא התמודדו איתו מעולם, אנו בישראל נלחמים על החיים שהכרנו, לכן מצב הכדורגל נראה פתאום רחוק וזניח, אבל זו האהבה שלנו והליגות שהיו לפני שבועיים בטירוף, משותקות פתאום! קבוצות השקיעו המון כסף (כמובן בפרופורציה) והמון עבודה קשה של בעלי קבוצות והסובבים את הקבוצות״.

 

על המשך הליגות אמר חכים: ״אנחנו ממש לפני ההכרעות, עליות וירידות ליגה. מצד אחד יש את קבוצות הצמרת שרצות לעלייה ומצד שני קבוצות שנלחמות על לא לרדת ליגה, במצבים לא רגילים צריך פתרונות לא רגילים, פיתרון אחד הוא שישחקו ברגע שיוכלו לחזור לשחק שני משחקים בשבוע ולצמצם את הזמן שאיבדנו, גם אם נגלוש לפגרת הקיץ... אם זה לא יקרה, אז מי שנמצאת כיום במקום ראשון תצטרף לליגה היותר גבוהה, הירידות יוקפאו לשנה ובשנה הבאה תהיינה יותר יורדות וככה יהיה איזון לשנה הזו״.

 

לסיום אומר חכים: ״מעבר לכדורגל, מעל הכל יש להישמע למשרד הבריאות! ולשמור על הבריאות, כי זה הכי חשוב כרגע״.

יוסי חכים רואה שני פתרונות להמשך הכדורגל הישראלי (איתן ידגר)

הוסף תגובה
תגובות
  1. הצעה שפויה (אוהד 27-03-2020, 11:33)
    אין כזה דבר שקבוצה לא תעלה ליגה במיוחד בשלב הזה של העונה
  2. אפשר גם להמשיך מאיפה שהופסק (אוהד 27-03-2020, 11:34)
    גם הצעה הוגנת הציע שני רעיונות טובים
  3. אחלה יוסי (אזוריה 27-03-2020, 15:10)
    מתגעגעים , הלוואי ותחזור
  4. אוהד (אוהד 27-03-2020, 18:04)
    עים היה מאמן קבוצה מהתחתית לא היה מדבר כחה כל הליגה נגועה באינטרסים