״צריך לתמוך כלכלית בקבוצות״

כך אמר עמי יעל, מנהל קבוצת מ.כ. אור יהודה שמגיב למשבר הקורונה שמשפיע על על כל סקטור במשק הישראלי וגם בכדורגל הישראלי: ״יש תחושה שהעולם נעצר״

  • על ידי: אוהד רון
  • 23-03-2020
  • 13:20

עמי יעל, מנהל קבוצת מ.כ. אור יהודה, אמר על משבר הקורונה שמשפיע על הכדורגל הישראלי כמו על כל התחומים בארץ: ״המצב בעולם בכלל ובמדינה שלנו בפרט לא פשוט. יש תחושה שהעולם פשוט נעצר! חייבים להקשיב ולהישמע להוראות משרד הבריאות ולנהוג באחריות לאומית, יחד עם זאת, אסור להיכנס לפאניקה, אבל כן צריך להתייחס בכובד ראש למצב״.

 

בנושא שקרוב לליבנו, הכדורגל אמר עמי: ״כרגע אנחנו במצב של עצירה מוחלטת, צריך להמתין ולקבל החלטות בשלב מעט מאוחר יותר (לדוגמא לאחר חג הפסח), לראות לאן נושבת הרוח ולהחליט! אם המצב  לא משתפר או חלילה מחמיר, הייתי מציע לסיים את הליגה כשאין עולות ואין יורדות. ברור לי שיש כאלה שירוויחו ויש שיפסידו, אבל זה הרע במיעוטו לדעתי. במצב שכזה צריך פשוט להתחיל מחדש עונה לאחר מכן״.

 

מה קורה במידה והמצב משתפר, איך היית ממשיך את העונה?
״אם המצב משתפר לאחר חג הפסח, צריך לתת לקבוצות להתארגן שבועיים ולהמשיך את הליגה במקום בו היא נעצרה, אפילו אם זה יגרור אותנו לחודשי הקיץ״.

 

עוד אומר מנהלה של אור יהודה: ״דבר אחד אני בטוח שצריך לעשות וזה תקף לשני המקרים, בין אם עוצרים את הליגה לבין אם ממשיכים אותה לאחר הפסח - זה לתמוך במועדונים כלכלית כדי שלא יגיעו למצב קריסה. אני מקווה שמקבלי ההחלטות  יקבלו את ההחלטה הנכונה לכדורגל בכובד ראש״.

 

האם לדעתך נשחק כדורגל עוד העונה?
״באופי שלי אני תמיד מאמין ואופטימי. אבל הנבואה ניתנה לשוטים ואין לדעת מה יהיה, הכל תלוי באירוע המתגלגל שלפנינו״.

לסיכום אומר עמי יעל: ״נקווה לימים יפים יותר ושנחזור להתעסק הכי מהר שאפשר במה שאנחנו הכי אוהבים - כדורגל״.

עמי יעל מסתכל על מצבן של הקבוצות לאחר המשבר (אורי רחביה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה אור יהודה ואחלה אנשים (שמשון כפר קאסם 23-03-2020, 13:27)
    אחלה עמי ואחלה הנהלה ואחלה קבוצה שיהיה בהצלחה והכי חשוב בראיות לכם ולכול משפחתכם
  2. הצעה חצופה (אוהד 23-03-2020, 15:02)
    לסיים את הליגה כשאין עולות??? אם היית במקום הראשון לא היית מדבר ככה!!!
  3. אחלה אבו (ניר 24-03-2020, 09:37)