"אין טעם לכדורגל"

כך אמר יוחאי כהן, קפטן עירוני קריית אתא מליגה א' צפון שמגיב למשבר הקורונה שמשפיע על המדינה כולה ועל הכדורגל בפרט והוסיף: "הדבר הכי חשוב זה הבריאות של כולם", לגבי הכדורגל אמר: "לדעתי הליגה הסתיימה"

  • על ידי: אוהד רון
  • 02-04-2020
  • 13:32

יוחאי כהן, אחד השחקנים היותר מזוהים עם עירוני קרית אתא וקפטן הקבוצה, אמר בנוגע למשבר הקורונה שעצר את פעילות הכדורגל: "קודם כל שנהיה בריאים, המצב במדינה מאד מאד קשה ואין ראש לכדורגל. אני אומר להקפיא גם את היורדות וגם את העולות, עדיף שלא תהיינה יורדות ונגיע להגדלת הליגות בעונה הבאה". 

יוחאי עוד הוסיף ואמר: "אין טעם לכדורגל, גם ככה נגמרים ההסכמים של השחקנים בקבוצות. אנשים יבואו בלי מוטיבציה לכדורגל. אין לאנשים כסף, החוזים נגמרים ואם נחזור לכדורגל נחזור לאחר שלא התאמנות חודש וחצי לפחות. אנחנו לא ליגה מקצועית ואין טעם לכדורגל, זה לא פייר לחזור לכדורגל במצב שכזה ולדעתי אין טעם לכדורגל".

אז מה אתה מציע?

"לסיים את העונה עכשיו ולהגדיל את הליגות - אין ברירה הליגה הסתיימה! "

יוחאי כהן חושב שכבר צריך להתחיל להתכונן לעונה הבאה (מאור אלקסלסי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. קורונה (ערן גאון 02-04-2020, 15:32)
    בימים האלו כמו שרשם יוחאי צריך להיות רק בחיק המשפחה כדורגל זה בדם שלנו נעבור את הנגיף ונחזור לאהבה שלנו יוחאי כהן יתותח
  2. במאי יוכלו להתאמן וביוני לשחק...בוא נהיה ריאלים . (דני 03-04-2020, 10:36)
    לא צריכה להיות בעיה לפי מה שקורה... בסין לקח חודשיים אז גם כאן ואנחנו רק חודש אחרי סין...כול זמן שלא ישחקו בבני ברק או במאה שערים והשחקנים הם ממלא אנשים צעירים ספורטאים ובריאים מאוד אין שום מניעה ...ב. כול מי שיצא שלילי בבדיקה[יהיו בקרוב ערכות סרולוגיות ביתיות שעלות 6 דולר]
  3. בושה (אוהד 03-04-2020, 15:25)
    קבוצות כמו קריית אתא או כל אלה שבמקומות האחרונות רוצות לסיים את הליגה ולהקפיא את היורדות ואת העולות.... תתביישו לכם.. רציתי לראות מה הייתם אומרים אם הייתם במקום ראשון מה הייתם אומרים ?! חסר לליגה א רק 5 משחקים זה לא סיבוב שלם ולהקפיא את העולות ואת הי