"העונה הבאה הולכת להיות משוגעת"

כך אמר עידן מקדש, בלמה של עירוני טבריה מליגה א' צפון שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. לגבי המשך העונה אמר מקדש: "טבריה תישאר בליגה גם אם הליגה תימשך, אז אני רגוע"

  • על ידי: אוהד רון
  • 05-04-2020
  • 08:43

עידן מקדש, בלמה של עירוני טבריה מליגה א' צפון אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה: "המצב ממש לא טוב, שחקנים נשארים בבתים ולא יכולים להתאמן כמו שצריך.  אם תהיה החלטה להמשיך את הליגה זה יאבד כל טעם, מצד שני קבוצות השקיעו המון כסף לעלות ליגה, ואפשר להגיד ש"הלך הכסף". בכל החלטה יהיו אנשים לא מרוצים ונקווה שנהיה ערוכים לכל החלטה".

 

יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך?
"ההחלטה להקפיא את היורדות לדעתי היא בסדר, אבל חייב לזכור שברגע שאתה חורץ גורלות של קבוצות שעוד לא סיימו את כל המשחקים שלהן העונה, זה לא פייר וההחלטה בעייתית. בכל מקרה אם אני מסתכל על הקבוצה שלי כרגע, עירוני טבריה, אין לי שום ספק שהיינו נשארים בליגה אז אני רגוע בכל מצב".

 

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בישראל עוד בעונה הנוכחית?

"לדעתי העונה הזאת הסתיימה, אלא אם כן ההתאחדות תשנה סדרי עולם ותחליט שממשיכים את הליגה עם קצת זמן לחזור לכושר לפני. מאוד קשה להזיז את הכל, מה שגם שחקנים יכולים להיפצע בגלל הכנה לא טובה, דבר שיכול להזיק עוד יותר וכולם ייצאו מפסידים".

 

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"המצב הכלכלי מאוד בעייתי היום ולא רק בכדורגל. אם נסתכל על תקציבים של קבוצות ואני מדבר על כל הליגות בארץ, הם נפגעו באופן משמעותי כל כך, שאני צופה שבעונה הבאה אתה תראה שחקנים בקבוצות שאתה לא מאמין. כבר היום רואים את קבוצות בליגה הלאומית שפחות משקיעות כסף, וזה בא לידי ביטוי ששחקנים מעולים מגיעים לליגה א' מהשיקול הכלכלי, העונה הבאה הולכת להיות משוגעת".

 

לגבי ליגה א' אמר מקדש: "ליגה א' תיפגע כמו כולן, אבל בטבריה ישמרו על קו מסוים, הם רוצים לחזור להיות קבוצה אטרקטיביות בצמרת והתקציבים בה לשנים הקרובות יחסית מובטח מקבוצות אחרות. לסיום נאחל לנו שבשנה הבאה נהנה קצת יותר מהכדורגל, כי כולנו מתגעגעים ורוצים שיחזור כבר".

עידן מקדש כבר חושב על ההשלכות של משבר הקורונה לקראת העונה הבאה (עודד חסין)

הוסף תגובה
תגובות
  1. המלך של טבריה (טברייני 05-04-2020, 12:30)
    אין על מקדש בלם ענק
  2. עידן מקדש חומת מגן (מאיר שמח 05-04-2020, 13:28)
    השחקן ייצב את הגנת טבריה איתו טבריה שודרגה ברמות
  3. עידן מקדש, הגרזן. (אוהד עירוני טבריה 05-04-2020, 17:51)
  4. תחתימו אותו לעונה הבאה !!! (טבריה ללאומית 05-04-2020, 17:56)
    הלוואי שיחתימו אותו בלם הכי טוב שהיה בטבריה. גם השוער עשה עבודה טובה
  5. עדן נייקדש אפס (מאיר שמח 06-04-2020, 15:46)
    לך לבאקה יכלב
  6. בלם תותח סימוני ואבוקדו תשאירו אותווווו (אווווו טבריה 08-04-2020, 11:41)