"המצב לא אידיאלי וצריך להמתין עד שהכל יחלוף"

כך אמר רועי פחימה, מנהל קבוצת הפייסבוק דרום LIVE - הליגות הנמוכות, שמגיב למשבר הקורונה שמשפיע על העולם כולו ועל הכדורגל בפרט. עוד הוסיף פחימה: "ההתאחדות לכדורגל נדרשת גם בימים אלה, לשמור על ההגינות הספורטיבית ולא לקדם הצעות שיש בהן טעם לפגם"

  • על ידי: מערכת גולר
  • 06-04-2020
  • 09:03

רועי פחימה, אחת מהדמויות המרעננות והצבעוניות של הליגות הנמוכות בדרום בשנים האחרונות, בעברו שיחק במ.ס דימונה וכיום עומד מאחורי הסיקורים והשידורים בקבוצת דרום LIVE בפייסבוק, העוסקת בליגות הנמוכות בדרום בעיקר.

 

רועי מה אתה חושב על המצב?
"אנחנו חיים בתוך תסריט שלקוח מסרט מדע בדיוני, אבל אנחנו צריכים להבין שזו מציאות מורכבת והכי חשוב זה להיות קשובים לכל ההנחיות, למען הבריאות של כולנו. המצב לא אידיאלי וצריך להמתין עד שהכל יחלוף בע"ה. ביום שהממשלה תאשר חזרה לפעילות ספורטיבית, לחדש את העונה מהנקודה שבה היא נעצרה. כל המחשבות על איך תיראה העונה הבאה, צריכות להתבסס על לוח הזמנים של סיום העונה הנוכחית. במוקדם או במאוחר זה יקרה, וכל העליות והירידות יוכרעו אך ורק על כר הדשא, ועם טעם טוב".

 

יש כאלה שרוצים להשבית את העונה שלא יהיו יורדות, ושמקומות 1-2 יעלו ליגה. מה דעתך?
"זה לא סוד שאני מוביל קו התנגדות נחרץ בנושא. מעל 40 קבוצות חתמו על עצומה נגד ההצעה ההזויה הזו והיא הוגשה להתאחדות. על פניו, אני כאחד המזוהה עם מ.ס דימונה אמור "ליהנות" מהמתווה שהוצע על ידי אמיר כהן (סגן יו"ר איגוד המאמנים ומאמן עירוני כסייפה), אבל נהפוך הוא אני מתעקש שכל ההכרעות בכדורגל צריכות להיקבע אך ורק על כר הדשא. יש אנשים בדימונה שתוהים למה אני מתנגד באופן כה נחרץ להצעה, ואני מסביר שלפני הכל אני איש של ספורט, ואם יקבעו דברים באופן לא ספורטיבי, אז אין לנו מה לחפש בספורט הזה".


עוד הוסיף פחימה: "אני יודע שזה לא הכי אידיאלי לחזור לשחק אחרי שהליגה נעצרה, אבל זה המצב והוא לא אידיאלי, וההתאחדות לכדורגל נדרשת גם בימים אלה, לשמור על ההגינות הספורטיבית ולא לקדם הצעות שיש בהן טעם לפגם. הרי לא ייתכן שמאמן בקבוצה שנמצאת במקום ה-2 יוביל הצעה שאומרת שקבוצתו תעלה ליגה בניגוד לכל עקרונות הספורט, גם אם הוא בעל תפקיד ובעל השפעה. האמת, אני די בטוח שההתאחדות לא תיתן יד להצעה הגרועה הזו".

 

לקראת העתיד אומר פחימה: "צפוי לנו קיץ של כדורגל, כל שנה הפגרה הייתה משמימה וארוכה, 4 חודשים בלי כדורגל היה ממש ארוך ומדכא. אני מאוד מקווה שנזכה השנה לקצת נחת אחרי התקופה הקשה הזאת, ונהנה מקיץ של כדורגל, אחריו פגרה קצרצרה ופתיחת העונה הבאה".

רועי פחימה, סומך על ההתאחדות שהספורט ינצח.

הוסף תגובה
תגובות
  1. פחימה היקר כנס אוליי תשכיל (איציק 06-04-2020, 12:22)
    תגיד פחימה היקר חשבת לרגע על הפציעות של שחקנים שיחזרו ללא הכנה בגלל חודשיים פגרה חשבת לרגע על הכנת המגרשים לעוד כחודשיים משחקים בערך חשבת על תקציבים ומשכורות שצריכים לשלם השאלה מאיפה והכי הכי חשוב לעולם לא דיברת על בריאות המשפחות והשחקנים את מי לעזאזל מעניין כדורגל עכשיו אנשים מתים ובמצב קשה יותר מגרעינים שמפצחים במשחקים ואותך מעניין רק מי יעלה מי ירד והגינות אז יש לי חדשות בשבילך הכדורגל לא מעניין אף אחד כרגע ובטוח שעונת 2019 הסתיימה
  2. תגובה לרועי (מימון כהן 06-04-2020, 12:26)
    רועי היקר חי ואוהב את הליגה הזאת .דעתי כמו דעתו.טוב שיש אחד כזה בימים מטורפים כאלו. העלה את סיקור ליגה ב' לרמה שלא היתה מעולם.כל הכבוד והמשך כך.חג שמח ושמור על עצמך.
  3. רועי (יוני 06-04-2020, 12:47)
    היקר במידה ולא הייתה מדבר מתוך מקום של שנאה כלפי אחד הנוגעים בדבר אולי עוד הייתי מקבל את הטיעון שלך אין לי ספק שכדורגל אמור להיות מוכרע אך ורק בכר הדשא אבל ויש אבל גדול אתה שוכח שהיום רוב השחקנים נמצאים בחופשה מאולצת ברגע שהמצב יחזור לשגרה רובם יצטרכו לתת מעצממם למען מקום הםרנסה העיקרית שלהם ככה שמשחקים באמצע השבוע לא יהיה ניתן לקיים יתרה מכך לרוב הקבוצות לא יהיה כסף לשלם מכיוון שהעונה הזו תחבור לעונה הבאה ולא יהיה תקציבים ומכיוון שאתה אומר הכרעה בדשא אז לדעתי שיעצרו הכל אין עליות אין ירידות הכל מהתחלה לפעמיים תסתכל על הדברים לא מתוך נקודת כעס כלפי משהו אלא מתוך הבנה ועוד דבר בליגה ג כל מי שאיבד ענין לא יופיע למשחקים גם ככה אין ירידות והשחקנים אחר חודשיים בטח לא יגיעו ככה שאין ערך ספורטיבי אבל זו הבעיה של מי שחושב מהכעס ולא מהמוח שיהיה לך חג שמח
  4. תגובה ל3 (אוהד 06-04-2020, 20:11)
    אבל למה קבוצות במקום ה-1 צריכות להיפגע מזה?? הם השקיעו כספים רבים במהלך העונה וזה לא הגיוני שנשארו 5 מחזורים לסוף הם צריכים להיפגע מזה. בטח כאשר חלק מהטבלאות כבר קרובות להיות מוכרעות
  5. חיבור לעונה הבאה (זום 06-04-2020, 20:36)
    מה שבטוח לא כל הקבוצות בליגות הנמוכות יחזרו לשחק. לפי דעתי יש לחבר את העוונה הזו לעונה הבאה כלומר לפתוח את עונה הבאה בשישה המחזורים הנותרים ואז להתחיל שוב 30 מחזורים ובסוף 30 מחזורים נוספים הולכים לפליאוף רגיל. כך הקבוצות שהשיגו את הנקודות שלהם עד עכשיו לא יאבדו אותם. כרגע אין שום ערך ספורטיבי להמשך הליגה אם קבוצות שגמרו את העונה יעלו עם ילדים.
  6. תשובה (תשובה ל 5 06-04-2020, 23:25)
    איך איך איך אתה חושב לפתוח את העונה הבאה 6 מחזורים שנותרו ואז 30 משחקים ואז פליאוף לא חשבת על זה ??? תיהיה החלטה שלא משנה מה יהיה ככה או ככה היא תפגע בהרבה קבוצות זה המצב.. מה שיהיה יהיה
  7. נגמרה העונה אין עולים אין יורדים (יואליקו 08-04-2020, 14:10)
    להתחיל מחדש עונה הבאה אחרת בית משפט יחליט