"אני מתגעגע לימים של כדורגל ביום שישי בצהריים"

כך אמר טרס שולקובסקי, בלמה של מכבי יבנה מליגה א' דרום שמגיב למשבר הקורונה שמשתק את המדינה כולה ואת הכדורגל בפרט. לגבי המשך העונה אמר טרס: "צריך להמשיך מהמקום בו עצרנו", לגבי המשבר הוסיף: "צריך להבין שלכל דבר רע יש סוף"

  • על ידי: אוהד רון
  • 09-04-2020
  • 16:19

טרס שולקובסקי, בלמה של מכבי יבנה מליגה א' דרום אמר בנוגע למשבר הקורונה המשפיע על כל חלק במדינה:  "אין פה מה להגיד חוץ מזה שאני מאחל שזה יגמר בקרוב ואני רוצה לאחל הרבה מאוד כוחות ובריאות לכולם".
יש כאלה שחושבים שצריך להחליט על סיום הליגות והקפאת היורדות. מה דעתך?

"אני חושב שהכי ספורטיבי יהיה להמשיך בכל מצב את הליגה, לא משנה מתי יחדשו אותה. צריך לתת לקבוצות שבועיים להתארגן ואז לעשות שני משחקים בשבוע וככה לסיים את ליגה. את העונה החדשה צריך להתחיל כרגיל, פשוט זמן המנוחה יהיה קצת קצר יותר כל זה בהנחה שהווירוס לא יימשך יותר מדי".

האם לדעתך נחזור לראות כדורגל בישראל עוד בעונה הנוכחית?

"אני מקווה מאוד ואני כן מרגיש שנחזור העונה למגרשים ונחזור לחייך כי זה חסר לכולם. אישית אני מתגעגע לימים של כדורגל ביום שישי בצהריים, נראה לי שלא רק אני ככה מרגיש".

איך אתה חושב שעולם הכדורגל ייראה מבחינה כלכלית לאחר סיום המשבר?

"אין ספק שזה פגע מאוד בקבוצות הכדורגל ובכל הספורט כולו. זה פגע בכל המדינה וייקח הרבה מאוד זמן וכוחות לשחזר מצב שהינו בו. אבל צריכים להישאר חזקים ולדעת שבסוף כל דבר לא טוב מתישהו נגמר. מאחל לכל העולם הרבה בריאות וכוחות".

שולקובסקי מחכה לימים יפים יותר (דן יידוב)

הוסף תגובה
תגובות
  1. למה שיש בליגות אתה קורא כדורגל ? (תמשיך להתגעגע 09-04-2020, 16:56)
    רמת פח אשפה מינוס. לא צריכים לשלם בכלל שכר לשחקנים שיתנדבו או שילכו לעבוד במחסן
  2. עצלן (מ ש 12-04-2020, 15:22)
    אכשיו אתה מתגעגע בימי שישי כשיחקת בקושי רצת בקושי זזת אז מה כל הסיפורים האלה