"נכנסו לתקופה מאוד מאתגרת, ההחלטה נועדה למזער נזקים ספורטיביים וכלכליים"

כך אמר עומרי פרל, שחקנה של מ.כ. אור יהודה שרשמה עונה לא רעה בכלל בעונתה הראשונה בליגה א' דרום לאחר שנים. לקראת העונה הבאה אמר פרל: "שחקנים יקבלו הזדמנויות לעלות לליגות גבוהות יותר, אני מקווה לחזור לשם ולוהכיח את עצמי"

  • על ידי: אבייתר ברק
  • 19-04-2020
  • 19:04

עומרי, מה אומר על החלטת ההתאחדות לכדורגל? לדעתך היו צריכים לסיים את העונה ולקבוע עולות?
"על אף הצער שבדבר (סיימנו את העונה 7 מחזורים לפני סיומה) נכנסו לתקופה מאוד מאתגרת. הנגיף תוקף את כל העולם ובין השאר את ישראל, מספר המתים הולך וגדל בכל יום ועוד שנים רבות ידברו על התקופה הזאת והשלכותיה. אני מאמין שהחלטה של התאחדות נבעה מהיערכות משותפות עם משרד הבריאות, ראשי עיריות והקבוצות עצמן, בשביל למזער נזקים ספורטיביים וכלכליים לעונות הבאות התקבלה החלטה".
איך אתה חושב תיראה העונה הבאה לאור המצב שנוצר? מבחינת תקציב, סגל שחקנים וכו'...
"כפי שאמרתי מקודם, אנחנו נמצאים בתקופה מאוד מאתגרת. ההשלכות לכך יהיו צמצום בתקציבים של כל הקבוצות (בין אם בליגת העל והלאומית ובין אם בליגות יותר נמוכות). אני מאמין שבכל דבר רע שקורה אפשר למצוא קצת טוב והטוב מכך יהיה שהרבה שחקנים מוכשרים וטובים שבגלל דברים שלא קשורים לכדורגל נמצאים בליגות נמוכות, יעלה סיכוייהם להשתלב שנה הבאה בליגות יותר גבוהות". 

עשית עונה מצוינת העונה באור יהודה, מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה?
"העונה המטרה העיקרית של המועדון הייתה לתקוע יתד בליגה א' לאחר שנים שהמועדון חיכה לכך. גם אני וגם הקבוצה ידענו עליות וירידות לאורך העונה, אבל בסיכום עמדו בגאון במטרה שהצבנו בתחילת העונה ואם הליגה הייתה נמשכת כסדרה אני מאמין שהיינו עושים דבר ענק ועולים בפלייאוף העליון. בקשר לכיוון לעונה הבאה, מי שמכיר אותי יודע שבגיל צעיר חוויתי ליגת העל ולאומית, אבל לא הייתי מוכן מנטלית מספיק. היום אני מרגיש מוכן ופיזית ומנטלית על מנת לעשות את קפיצת המדרגה ואני מחכה שקבוצה תיתן לי את הזדמנות להוכיח זאת".

מילה לסיום: "מעל להכל אני מאחל שימצאו את התרופה לנגיף בהקדם האפשרי ונחזור לשגרת חיינו בריאים ושלמים".

עומרי פרל רוצה לחזור לליגות הגבוהות (דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. בעזרת השם העונה הבאה (חבר של יוסי בינגו 20-04-2020, 11:27)
    עומרי פרל אתה נישאר איתנו ולא הולך לשום מקום אוהבים אותך
  2. עומר בחור חכם ומוכשר (אוהד אור יהודה 21-04-2020, 16:17)
    עומר בחור מדהים שכייף להיות בחברתו בחור עם המון כדורגל אני כאוהד מאחל לו בהצלחה עם זה באור יהודה או בליגה גבוהה יותר