חכמים נגד גדולים

רואי חשבון גברה במשחק הצמרת לפני שבועיים על גדנ"ע אך מאז סיימה פעמיים בתוצאות תיקו מול יריבות קלות על הנייר.בשישי זה נגמר 3:3 מול תל שבע שחזרה מהקבר לאחר שפיגרה כבר 0:3.רואי חשבון פיספסו הזדמנות להתקרב לקרית שלום.

  • על ידי: משה קוזס
  • 25-12-2010
  • 20:10

יום שישי בבוקר,שעה יחסית מוקדמת למשחק כדורגל אבל עם זאת שמש נעימה – מגרש סינטטי מצוין בקריית שלום ושתי קבוצות שבדר"כ לא מסיימות משחקים בלי שערים. כל אלה ועוד לא העידו על הדרמה הענקית שעומדת להתרחש במשחק בין מועדון ספורט רואי החשבון לבין האורחים מתל שבע.

 

אלעד אלאני משתחרר מאיברהים אלעסאם.(צילום:לירן דורף)

 

רואי החשבון אשר איבדו 2 נקודות ממשחקם האחרון שהסתיים בתוצאת תיקו 0-0 נדירה לליגות שלנו, הגיעו נחושים בדעתם לפתוח חזק,להכריע את המשחק ולהחזיר את הנקודות היקרות אשר איבדו בדרכם בפסגה הלוהטת של מחוז ת"א.

 

עידן עקיבא מדגים לסאלח אבו גאנם מתל שבע תנועות חדשות.(צילום:לירן דורף)

 

כבר בפתיחה התקיפו רואי החשבון גלים גלים את קבוצת תל שבע כאשר האחרונה מתגוננת ובעיקר יוצאת להתקפות מתפרצות . היו אלה אביטל פרדוני,אורן כוכבי ואמיר בנישו – שלישיית החוד אשר הגיעו למצבים נוחים מול שער היריבה אך לא השכילו לכבוש מקרוב.

כבר בדקה השנייה אלעד אלאני הוציא כדור רוחב לעברו של אמיר בנישו והאחרון מחמישה מטרים לבד לגמרי,בעט דווקא על גופו של שוער האורחת,פדר אלעאסם.

 

בנישו מחמיץ בפתיחה מצב נהדר.(צילום:לירן דורף)

 

דקה חלפה וגם תל שבע הגיעה למצב נוח כשפאדי אלעאסם בכדור חופשי מ 18 מטר זווית אלכסונית קשה,הצליח לסובב נהדר את הכדור מצד לצד אך אבי כהן היה במקום כדי להדוף לקרן.

 

כהן הודף את הכדור החופשי של אלעסאם.(צילום:לירן דורף)

 

בדקה השביעית היה זה עידן עקיבא המקומי שטיווח מ 19 מטרים כדור שהלך למסגרת אך ניתז ברגע האחרון ממגן אורח לקרן.

בדקה התשיעית קרן של אורן כוכבי מצאה נהדר את אביטל פרדוני שמשלושה מטרים לבדו,לא הצליח לדחוק פנימה.

בדקה העשירית הגיע שער היתרון של רואי חשבון כשאורן כוכבי בעט מ 18 מטרים בין פקעת השחקנים כדור שנעצר רק בחיבורים,0:1 ענק ואפילו השופט גליקוב התפעל בחיוך מהשער הנפלא.

 

אלעסאם שוער תל שבע רואה את הכדור של אורן כוכבי בדרך לחיבורים.(צילום:לירן דורף)

 

השופט גליקוב חוגג עם כוכבי.(צילום:לירן דורף)

 

מרגע כיבוש השער רואי החשבון החלו עוד יותר ללחוץ על שער תל שבע ולבסוף היה זה אביטל פרדוני אשר הגיע למספר מצבים באחד על אחד עם שוער תל שבע ובאחד מהם גלגל הכדור לפינה הרחוקה, כדור איטי אך מדויק שמצא את מקומו בשער האורחים וקבע את תוצאת המחצית 0:2 לרואי החשבון.

במחצית בוצע חילוף כאשר אלון סומך שהיה מצוין בהגנת רואי החשבון והחליף את גדי סולומוביץ הפצוע – יצא ומי שנכנס היה אבי ציוני אשר ערב קודם נולד לו בן בשעה טובה וזכה לברכות רבות מחבריו מהקבוצה ולהתרגשות רבה בספסל המארחים. ציוני נכנס למרכז השדה כאשר מקס גורטובוי מוסט לעמדת הבלם האחורי בצמוד לשמעון בנדי.

 

דיווו,עידן עקיבא רוכב על אלעסאם.(צילום:לירן דורף)

 

רואי החשבון החלו המחצית השנייה בהתקפות מתפרצות דווקא כאשר הם נסוגים לשערם, ותל שבע האורחת מחזיקה יותר בכדור במרכז השדה.

בדקה ה-55 אביטל פרדוני מצא עצמו מ7 מטר בזוית מאוד קשה אך בבעיטה חדה אל בין רגליו של שוער תל שבע שנכנע,העלה את רואי החשבון ל 0:3, אותו פרדוני אגב סיים בצורת של מספר שבועות כאשר לא השכיל לכבוש וכעת צמד נפלא שלו העלה את רואי החשבון לתוצאה שמבטיחה שלוש נקודות.

 

אביטל פרדוני לא מתרגש מיאסר עסאם.(צילום:לירן דורף)

 

מי המציא את הקלישאה שהתבדתה שקבוצה בליגה ג שמקבלת שלושה שערים מתפרקת? תל שבע הוכיחו שיש להם הרבה מזל, אבל עוד יותר  אופי ורוח לחימה.

האורחים השיגו את השער המצמצם הראשון בהתקפה מתפרצת כאשר בעיטה מקרוב של עומאר אלעסאם בדקה ה-58 הכניעה את שוער רואי החשבון שלא נותר לו דבר לעשות מלבד להוציא את הראשון מהרשת.

האורחים מתל שבע החלו ללחוץ את רואי החשבון לשערם והשיגו קרן מצד שמאל, את הקרן המוגבהת דחק שמעון בנדי לרשתו הוא כאשר הכדור פגע ברגלו וחדר לפינה הקרובה. 2:3 לרואי החשבון ותל שבע בתנופה ובמומנטום מתפרץ.

 

דור שטרן מנער את מאדי אלעסאם.(צילום:לירן דורף)

 

ההתקפה שהכריעה את תוצאת המשחק הגיע דווקא מהאגף הימני, כאשר בדקה ה-75 כדור חד בחצי גובה  עבר את כל שחקני ההגנה של רואי החשבון והגיע לרגליו של עודה אלעסאם שמקרוב בעט לבד מול אבי כהן שוער רואי החשבון שלא יכל למנוע את השער.,3:3 דרמטי.

לקראת הסיום היה זה אורן כוכבי שקיבל כדור עומק נפלא אבל מ6 מטר בעט מעל משקוף האורחים.

 סמוך לסיום בעיטה נהדרת של מאדי אלעסאם מ23 מטר מצאה את אבי כהן דרוך בשערו ובזינוק נפלא הוציא את הכדור מהמסגרת.

 

גם האוהדת הצעירה הזו של רואי חשבון נהנתה מהמשחק הדרמטי.(צילום:לירן דורף)

 

רואי החשבון איבדו 2 נקודות יקרות במאבק למעלה, תל שבע השיגה נקודת חוץ חשובה ובעיקר מומנטום נפלא להמשך הדרך. בסיום ניסו רואי החשבון להיאחז בשמחה של הולדת בנו של אבי ציוני אך בהחלט הורגש עצב רב על ספסל המארחים. אבי כהן בסיום באמירה פואטית ובטעות פרוידיאנית סיכם את המשחק: "הפסדנו 3-3".

 

הוסף תגובה
תגובות