"מחכה להצעה נכונה לעונה הבאה, אבל תמיד תהיה לשדרות עדיפות"

זו העונה השנייה של החלוץ רפי עמוס במכבי עירוני שדרות והוא מסיים את העונה הנוכחית ברגשות מעורבים, קבוצתו נבנתה אומנם לעלייה אך סיימה את העונה במקום הרביעי. בפן האישי החלוץ שמשתבח עם השנים, היווה פקטור משמעותי בהצלחת הקבוצה, רשם עוד עונה מוצלחת עם 17 שערי ליגה והפנים קדימה לעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-05-2020
  • 19:52

רפי עמוס נחשב לאחד החלוצים הטובים והמבוקשים בליגה ב', שמהווה בורג מרכזי בהצלחת כל קבוצה בה הוא משחק. את העונה הנוכחית הוא פתח במדי עירוני שדרות, קבוצה שהפכה לבית עבורו ועם הרבה שאיפות וסגל שחקנים איכותי הקבוצה נבנתה במטרה לעלות ליגה, אך הדברים לא התחברו ושדרות סיימה את העונה במקום הרביעי בטבלה. מנגד, בפן האישי עמוס רשם עוד עונת כדורגל מוצלחת, אחת מיני רבות בקריירה של השחקן שמשתבח עם השנים.

"בפן האישי אני מאוד מסופק, כבשתי העונה 17 שערי ליגה ונשארו עוד חמישה מחזורים אז אני שמח מאוד ששמרתי על שיפור מהעונה הקודמת והמצוינת. בפן הקבוצתי, התחלנו את העונה בצורה מצויינת! ניצחנו 8 משחקים, לקחנו את גביע הליגה, אבל הצטברו לנו המון משחקים בתקופה קצרה וזה בא לידי ביטוי בפציעות ועייפות של שחקנים כאלה ואחרים וכל שחקן חשוב לנו מאוד", סיכם החלוץ את העונה הנוכחית והוסיף: "באמצע העונה הייתה לנו ירידת מתח, הציפיות של תחילת העונה הפכו למשהו לא רלוונטי, עשו שינויים משמעותיים של שחקנים מצויינים וניסו לרענן את הסגל. לקראת הסיום התחלנו לעשות רצף של תוצאות יפות ונכנסנו גם לפליאוף העליון בצורה מדהימה יחסית לתקופה שהיינו".

 

רפי, כבשת 17 שערי ליגה, ועוד שני שערים בגביע. איך התחושה? 
"כבשתי 19 שערים והליגה לא הסתיימה בצורה סדירה. אני שמח מאוד, זה תמיד כיף לכבוש לא חשוב מאיזה ליגה הגענו ומה עשינו, בשביל זה הביאו אותי ואני שמח שאני לא מוריד לרגע גם בליגה ב' את הרצון".

 

רפי עמוס, "תמיד תהיה לי העדפה לשדרות, אבל אני אקבל את ההחלטה שהכי נכונה לי" (צילום: אורי גבאי)

 

ברמה הקבוצתית בשדרות נרשמה אכזבה גדולה לאור העובדה שזוהי העונה השנייה ברצף שהקבוצה משיקעה כספים רבים במטרה לעלות ליגה, אך לא מצליחה להגשים את המטרה. בזכות שחקנים כמו רפי והמאמן המצוין שמוביל את הקבוצה, עופר טלקר, שדרות הצליחה להתעלות על ירידת המתח שחוותה ולסיים את העונה במקום הרביעי והמכובד, למרות שהעונה לא הסתיימה על המגרש.

מה לדעתך היה חסר לשדרות העונה כדי להגשים את המטרה ולעלות ליגה?

"קיבלנו את כל התנאים להצליח. צוות אימון, שחקנים מצויינים, אבל היה חסר לנו המון מזל בחלק מהמשחקים. היו שערים הזויים וטעויות שלא מאפיינות אותנו. השנה בניגוד לעונה קודמת קיבלנו שערים שבאמת לא מתאימים לנו, אז זה מכלול של דברים שפוגעים בביטחון הקבוצתי. אני שמח שהרמנו את עצמנו לקראת סיום העונה וזה תקווה מסויימת, אבל כמו שכולנו יודעים קרה מה שקרה והליגה הסתיימה".

 

ההחלטה לסיים את העונה שלא על המגרש הייתה שנויה במחלוקת אצל רוב השחקנים בליגות הנמוכות, אבל החלוץ המצוין חושב כי ההחלטה לסיים את העונה הייתה נכונה, "ברגע שעברו חודשיים כמעט, אין טעם לחדש את הליגה. שחקנים יצאו מהמסגרת ואיבדו עניין ומעל הכל הבריאות של כולנו יותר חשובה וחזקה מכל דבר אחר. נחכה ונראה איך תסתיים המגפה, זה נראה במגמת שיפור מצוינת ואז דברים יתבהרו".

 

איך לדעתך יראה הכדורגל בעונה הבאה אחרי משבר הקורונה?
"אני מאמין שהליגה תהיה יותר מעניינת מהעונה הנוכחית, נהייתה יותר מודעות לליגות האלה, קבוצות משקיעות ואני מאמין שהקורונה לא תפגע משמעותית בקבוצות בליגות האלה, כי זה לא כמו ליגות בכירות - שם הכל יותר משמעותי, אלא אם כן קבוצות יבחרו לשחק על זה ואז הליגה תיראה בהתאם, אבל אני מאמין שלא יתנו לזה לקרות".

מה התוכניות לעונה הבאה? האם אתה צפוי להמשיך בשדרות?
"לגבי שדרות כולם יודעים כמה הקבוצה חשובה לי, ההנהלה, הקהל והשחקנים. אם אני אחליט להמשיך בליגה ב', אז כמובן שיש להם עדיפות מצד אחד, אבל מצד שני אם ייקחו את זה מובן מאליו אז ברור שאני אחכה, כי יש לי משפחה וילדים ואני רוצה להמשיך ליהנות ולספק את הסחורה כמו שאני מרגיש עכשיו. אז אם תגיע הצעה שתהיה לי נכונה, אני אצטרך לקבל החלטה, הכי חשוב שזה תמיד ברוח טובה והרבה אהבה".

רפי עמוס "הצלחנו להתמודד עם ירידת המתח בסוף העונה" (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. רפי בוא למודיעין תאמין לי תנאים הכי טובים שיש משכורות בזמן בלי בעיות אנחנו צריכים חלוץ כמוך (מודיעיני 11-05-2020, 14:29)
  2. בא לאור יהודה (יוני 11-05-2020, 16:25)
    בית חם. שם תצליח מבטיח לך מניסיון.
  3. בא לאור יהודה (יוני 11-05-2020, 16:25)
    בית חם. שם תצליח מבטיח לך מניסיון.
  4. רפי התותח (רני 13-05-2020, 00:08)
    רפי תבוא למודיעין עושים קבוצה טובה אנחנו רוצים שתשחק אצלנו פיני עייש מחתים עוד כמה שחקניים בחירים
  5. רפי עמוס המלך (משה 13-05-2020, 22:13)
    חחח מצחיק אתה רפי ...כמעט חצי מהגולים שלך בפנדלים...אם היית כובש גול אחד מ10 מצבים שדרות היו נאבקים על העלייה ...פוזה של שחקן אבל מחמיצן גדול