"המטרה העונה היא לשחק בליגה הלאומית"

כך אמר עדי פרץ, מגנה בן ה-22 של מכבי יבנה שמכוון גבוה לאור היכולת הטובה שלו בעונה האחרונה. פרץ שעלה לקבוצת הבוגרים של מכבי יבנה לפני 5 שנים, מרגיש שהוא בשל לעשות את הצעד לעבר הליגות הגבוהות, ויחד עם סוכנו, עו"ד שי אבני, זה בהחלט אפשרי עבורו...

  • על ידי: אוהד רון
  • 30-05-2020
  • 09:52

עדי פרץ בן ה-22 גדל במכבי יבנה ועשה את הופעת בכורה שלו בבוגרים בליגה הלאומית בגיל 17. פרץ משחק בעמדת המגן, שחקן מהיר בעל יכולות גופניות גבוהות, עם אוריינטציה התקפית, אך מנגד הוא אחראי מאוד ויודע לסגור בצורה טובה בהגנה. 

עדי, איך אתה מסכם את העונה? 
"סה"כ באופן אישי הייתה לי עונה טובה מבחינה סטטיסטית כשסיימתי עם 9 בישולים מעמדת המגן. היו לי כ-80 אחוז ניצחונות במאבקי קרקע ואוויר, אך זה נתון שלצערי בליגה א' קשה מאוד לנתר. באופן אישי בשנתיים האחרונות אניע עובד עם מאמן אישי - ליאור רביבו, שיודע לנתח פעולות ולשפר אותי בכל פרמטר".


מה אתה חושב על ההחלטה של ההתאחדות לעצור את הליגה?
"אני חושב שהבריאות זה הדבר החשוב ביותר ובסופו של יום מקבלי ההחלטות יודעים מה הכי טוב בשבילנו".


תמיד אומרים שמכבי יבנה מקום של ליגה לאומית, ספר קצת למה מבחינת תנאים, הנהלה, שחקנים וכו'?
"יבנה זה מקום מדהים. יש כאן אנשים חמים שאוהבים מאוד כדורגל. יש ביבנה מתקן חדש ברמה גבוהה והמקום מסודר ומנוהל בצורה טובה וחכמה. יש לקבוצה קהל תומך ואין ספק שהמקום של מכבי יבנה זה בליגות הגבוהות".


מה הכיוון שלך לקראת העונה הבאה? 
"אני חושב שבגיל 22 אני בשל לעשות צעד קדימה לליגה יותר גבוהה. יש יעדים שאני, המאמן אישי והסוכן שלי עו"ד שי אבני, הצבנו העונה שזה לשחק בליגה הלאומית, בינתיים אנחנו בכיוון הנכון ויש התעניינות. אני צעיר ויש לי ניסיון בבוגרים מעל חמש שנים, ואפשר לומר שההתפתחות שלי היא טובה ואני מכוון גבוה".


לסיום אמר פרץ: "תודה לבורא עולם על הכל ואני מאחל לכולם בריאות והצלחה".
 

האם עדי פרץ יגיע לליגה הלאומית כבר העונה?

הוסף תגובה
תגובות
  1. עדי פוטנציאל גדול (חן 30-05-2020, 11:38)
    עדי מגן מעולה ראיתי אותו בבקעת הירדן שחקן עובד חורש את הקו
  2. שחקן חלש (אבי 31-05-2020, 12:39)
    חחח אין לו מקום בליגה ג שחקן כל כך חלש איפה הוא ואיפה אח שלו הבדל שמיים וארץ
  3. ענק (מאור פרץ 31-05-2020, 22:14)
    עדי שחקן ענק והמאמן אישי שלו הכי טוב בארץ שהוא לא מאמן חחחח עדי צא מהסרט תגיד תודה שמישהו עשה לך טובה ויש עליך כתבה תתאמן אצל ליאור הוא יקדם אותך כמו קרירת האימון שלו חחחחחחחחח