"מ.ס דימונה זה בית חם, והעלייה היא סגירת מעגל בשבילי"

כשמ.ס דימונה חיפשה להחתים שחקן שובר שיווין בדרך לעליית ליגה, היא החזירה לקדנציה שנייה את אור עלוואה שנחשב לאחד הבלמים הטובים והמנוסים בליגות הנמוכות. עלוואה סגר העונה מעגל עם הקבוצה כשרשם עלייה, לאחר שלפני שנתיים היה שותף לירידת הליגה של הקבוצה. בראיון לאתר 'גולר' הוא מספר על סוד הקסם של דימונה ועל התוכניות לעונה הבאה

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-06-2020
  • 20:15

אור עלוואה נחשב לאחד הבלמים הטובים ביותר בליגות הנמוכות, הוא שיחק בקבוצות כמו הפועל אשקלון, הפועל אזור, הפועל מרמורק ועוד. העונה הבלם המנוסה שרק משתבח עם השנים חזר לקדנציה נוספת במדי מ.ס דימונה , לאחר שירד עם הקבוצה ליגה לפני שנתיים והחליט לעשות הכל על מנת לעזור לקבוצה לעלות בחזרה לליגה א', אור הוכיח שהוא בורג מרכזי בהגנה ואף כבש שני שערי ליגה ועוד שער נוסף בגביע. 

 

אור איך אתה מסכם את העונה הנוכחית?

"סיימנו את העונה בצורה קצת חמוצה הייתי אומר, כי לא באמת חגגנו את העלייה כמו שצריך. כשהפסיקו את הליגה היינו בכושר שיא עם פער משמעותי ממקום שני, וכולם יודעים שאף אחד לא היה לוקח את העליית ליגה מאיתנו גם אם לא היה פורץ המשבר הנוכחי. עם כל המצב הנוכחי עדיין אנחנו שמחים שהשגנו את המטרה שאליה הגענו בתחילת העונה וזה העיקר״.

 

וברמה האישית...

"אני חושב שהייתה לי עונה טובה, עד כמה שזכור לי למעט משחק אחד שהחסרתי בגלל צבירת 5 כרטיסים צהובים, לא החסרתי אף דקת משחק ואני שמח מאוד על כך. תמיד יש לאן לשאוף ולהתקדם אבל בסך הכל אני מרוצה, ברמה הקבוצתית היינו חבורה מגובשת גם מחוץ למגרש וגם בתוך, רוב השחקנים מכירים אחד את השני וזה יתרון גדול. מתחילת העונה הראנו עליונות על קבוצות אחרות בליגה  שלטנו בכל המשחקים, שיחקנו כדורגל התקפי והטבלה לא משקרת, אנחנו הקבוצה הפורייה בליגה ובצדק הגיע לנו לעלות". 

 

אור עלוואה במדי מ.ס דימונה (צילום: דוברות המועדון)

 

מ.ס דימונה הציגה בעונה הקודמת את אחת מהקבוצות האטרקטיביות ביותר בליגה, וכל שחקן התאים לכל עמדה כמו כפפה ליד. החיבור בין השחקנים בא לידי ביטוי במגרש ומחוצה לו, ומעבר להתקפה המוצלחת, מ.ס דימונה בנתה הגנת ברזל שהיה קשה לעבור ועלוואה היה חלק מרכזי בהצלחתה. "סוד הקסם של הקבוצה העונה הוא התלכיד שנוצר בין השחקנים והמאמן, חדר הלבשה מגובש נטול אגו והרבה פרגון בין השחקנים שלא תמיד יש בקבוצות אחרות. אני רוצה לציין גם שבדימונה יש שחקנים עם יכולות של הליגות הגבוהות, הם רק צריכים את הבן אדם הנכון שייתן להם את הבטחון והשקט להצליח, שאת זה יאמר לזכותו של שמעון ביטון והתוצאות דיברו בעד עצמן״, סיכם עלוואה.

לא ברור עדיין אם הבלם המוכשר ימשיך בשורות המועדון גם בעונה הבאה, אבל הוא מספר שמצא בית חם ושדימונה היא קבוצה שצריכה להגיע לליגה הלאומית, "עדיין לא חתמתי לעונה הבאה. לאחר שיחות עם המאמן וראשי הקבוצה יש רצון רב להשאיר את רוב הסגל שעלה ליגה שזה צעד חכם לשמור על הבסיס הטוב שנוצר ולחזק איפה שצריך, אבל כרגע עדיין אין הבנות בין השחקנים, ישנם קשיים כלכליים שאני רוצה להאמין שנתגבר עליהם אבל כרגע,זה לא נראה כך", אמר הבלם והוסיף: "תמיד אמרתי שמועדון כמו דימונה צריך להיות בליגה הלאומית, עם ניהול נכון ומבוקר, כי יש שם את כל הכלים להצליח״.

 

לסיום אמר אור: ״אני רוצה להגיד שהעונה זו סגירת מעגל בשבילי לאחר שהייתי שותף לירידת ליגה לפני שנתיים, השנה חזרנו בגדול ואני מאוד שמח על כך ומקווה שמכאן דימונה רק תטפס ותגיע לצמרת הכדורגל - כי זה בית חם ומועדון מצוין״.

אור עלוואה בלם מנוסה ומוכשר מאוד (צילום: יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ‏‏אבא שלו (אשדוד 02-06-2020, 20:53)
    היה שחקן ‏נשמה מהפועל אשקלון
  2. כוכב (שחקן ענק תחנה אחרונה נכס לכל קבוצה 03-06-2020, 18:05)
  3. אור (דוד פרץ 04-06-2020, 12:42)
    אחד השחקן החשובים של העונה בדימונה