״יש נכונות להמשיך בירוחם גם בעונה הבאה״

כך אמר שמעון לוגסי, מגנה השמאלי של הפועל ירוחם בעונה הקודמת. לוגסי נחשב למגן שמאלי מנוסה מאוד, שמאז הגעתו לירוחם ההגנה התחזקה והוא בישל לא מעט שערים והביא נקודות חשובות לקבוצתו. המגן שמבוקש ע"י מספר קבוצות, מסכם את העונה הקודמת

  • על ידי: לירן ביטון
  • 27-06-2020
  • 19:32

שמעון לוגסי, מגנה השמאלי של הפועל ירוחם אשתקד, נחשב לאחד מהמגנים השמאליים הטובים והמנוסים בליגות הנמוכות. הוא גדל בהפועל באר שבע, ועד לפני כמה חמש שנים נמנה עם סגל הקבוצה הבוגרת בתקופתו של אלישע לוי וניר קלינגר. הוא הספיק לשחק בקבוצות כמו הוד השרון, ובית"ר כפר סבא וצבר ניסיון רב בליגות הנמוכות. את העונה שעברה הוא העביר בין מ.ס דימונה ולאחר מכן בהפועל ירוחם, הוא בישל לא מעט שערים, חיזק את הגנת הקבוצה ועזר להביא נקודות חשובות. 

 

שמעון, איך אתה מסכם את העונה ברמה האישית והקבוצתית?

"העונה האחרונה הית עונה מצוינת עבורי, התחלתי את העונה בדימונה, במהלך העונה הדברים לא הסתדרו והיו קצת בעיות של כסף והיה חשוב לי להיות בראש שקט במגרש. לכן קבלתי החלטה להצטרף להפועל ירוחם ושני הצדדים הרוויחו."

איך לדעתך יראה הכדורגל בעונה הבאה בעקבות משבר הקורונה?

"לדעתי השנה בגלל המצב של הקורונה יהיו פחות תקציבים בקבוצות בעונה הקרובה, אבל כמו תמיד וכמו בכל עונה ליגה ב' תמיד מענינת ויהיו 3-4 קבוצות שירוצו למעלה."

 

אחרי שרשם עונה אישית מצוינת, המגן המנוסה קיבל כמה הצעות מליגה א' ו-ב' לקראת העונה הבאה, ושוקל להמשיך לעונה נוספת בהפועל ירוחם 

 

שמעון לוגסי מתכונן לאתגר הבא (אורי גבאי)

הוסף תגובה
תגובות
  1. מגן שמאלי מעל הליגה (חיים 27-06-2020, 23:03)
    הינו רוצים לראות אותך בשדרות לוגסי בוא אלינו
  2. מגן של שקל וחצי (חזי 28-06-2020, 11:16)
    איזה מגן מתאים גג לליג ג עושה המון חורים י חלש הגנתי וחלש התקפי בקיצר מגן על הפנים
  3. חחחחחח היו בעיות של כסף בדימונה ורציתי להיות בראש שקט על מי אתה בא לעבוד דימונה העיפה אותך אחרי שמכר (חחחחחח 28-06-2020, 12:16)