עו"ד שי אבני בתחזית ליגה לאומית מחזור 35

לקראת המחזור ה-35, סוכן השחקנים עו"ד שי אבני בתחזית לקראת מחזור של הכרעות בליגה הלאומית. מי תנצח במשחק הקריטי של העונה, סכנין או ראשל"צ? מי תעשה הערב צעד ענק לליגת העל? ומי תרד לליגה א'? יש משחקים מעניינים שיכריעו את השאלה...בני לוד או אשקלון? ומה עם עפולה? שווה לראות את התחזית של עו"ד שי אבני שמכיר יותר מכל אחד אחר את הליגה הלאומית..

  • על ידי: עו"ד שי אבני
  • 25-06-2020
  • 13:22

עו"ד שי אבני מייצג כדורגלנים רבים ודואג לקידומם. בנוסף,מייצג כדורגלנים בתביעות שכר מול הקבוצות, מייצג שחקנים בתביעות מול הביטוח הלאומי, מטפל בבעיות שחרור מול הקבוצות, השאלות, הסגרים, פיצויי פיטורים ועוד.

טור התחזית לליגה הלאומית-מחזור 35 

אנו במחזור ה-35 וחזרנו בדיוק לישורת האחרונה. שלושה מחזורים לסיום הליגה ישנו משחק גורלי בין סכנין לראשל"צ על הכרטיס השני לליגת העל. בתחתית יש משחק גורלי בין בני לוד לאשקלון. הפועל עפולה תפגוש את אום אל פאחם והיא עוד מאמינה שיש לה סיכוי להינצל מירידה לאחר הניצחון המטורף על אשקלון.

 

המשחקים:

בני סכנין - הפועל ראשל"צ

שי אבני: משחק העונה! קרב על הכרטיס השני לליגת העל. סכנין מובילה על ראשל"צ בשתי נקודות ונצחון היום יוביל אותה לעליית ליגה באופן כמעט רשמי. ראשל"צ חזרה מהקורונה בכושר נוראי וככה לא עולים ליגה. לדעתי סכנין הולכים לסיים את המאבק היום. הניחוש שלי: בני סכנין.

 

הפועל קטמון - הפועל רמה"ש

שי אבני: קטמון היא קבוצה שמשחקת בשביל הכיף. פעם מנצחים ופעם מפסידים. אני לא חושב שהייתה קבוצה בכדורגל העולמי שהיו לה יותר הזדמנויות מקטמון להיצמד לפסגה. קטמון ידעה כל פעם מחדש לפספס את ההזדמנויות. רמה"ש הפתיעה את עצמה שלפני שבוע הייתה מרוחקת רק 5 נקודות מסכנין אך 3 משחקים אחרונים ללא ניצחון גרמו להם להבין שצריך לתכנן את העונה הבאה בלאומית. הניחוש שלי: תיקו.

 

בני לוד - הפועל אשקלון

שי אבני: משחק אש בתחתית. סוג של גמר גביע עבור הקבוצות. אשקלון חייבת ניצחון כדי להשאיר לעצמה סיכוי למשחקי המבחן. בני לוד ירצו לברוח לשתי האחרונות ולהבטיח הינצלות מירידה אוטומטית. מעניין אם אשקלון יוכלו להרים את עצמם אחרי ההפסד האכזרי לעפולה. הניחוש שלי: בני לוד.

 

קהל כתום ושמח יש לראשון לציון. האם יחגגו היום מול סכנין? צילום: יח"צ.

 

 בית"ר ת"א/בת ים - מכבי פ"ת

שי אבני: משחק של שתי קבוצות שסיימו את העונה, כולם ישתפו את כל הצעירים. התחילה עונת הקייטנות... האמת - אני בעד. צריך לתת לכמה שיותר צעירים לשחק. מאמין שיהיה משחק מהנה עם הרבה גולים. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל ר"ג - מ.ס. כפר קאסם

שי אבני: כפר קאסם חלמה על עלייה אבל ההפסד לסכנין הרס הכל. ר"ג בונה את עצמה לעונה הבאה עם הרכש הכי טוב שלה העונה - המאמן עופר טסלפפה. הניחוש שלי: הפועל ר"ג.

 

הפועל נוף הגליל - מכבי אחי נצרת

שי אבני: אחי נצרת הבטיחה את ההישארות בליגה ונוף הגליל מזמן בחוף מבטחים. אמור להיות משחק פתוח בדרבי של נצרת. אני מאמין ששתי הקבוצות ייכוונו גבוה בעונה הבאה. הניחוש שלי: תיקו.

 

הפועל עכו - הפועל פ"ת

שי אבני: פ"ת מזמן הבטיחה הישארות בליגה. הפועל עכו לא מצליחה לנצח ולמזלה הקבוצות מתחתיה לא צוברות נקודות. עכו רחוקה כעת רק 4 נקודות מבני לוד ומשחקי המבחן. נצחון היום ועכו יכולה לחגוג כמעט רשמית הישארות בליגה. הניחוש שלי: הפועל עכו.

 

הפועל עפולה - הפועל אום אל פאחם

שי אבני: אום אל פאחם ניצחה את עכו במחזור האחרון למרות שהיא כבר סיימה את העונה. עפולה ניצחה את אשקלון בחוץ 5:4 במשחק המטורף של השנה והשאירה לעצמה תקוות להגיע למשחקי המבחן. אני מאמין שעפולה ימשיכו את המומנטום. הניחוש שלי: הפועל עפולה.

סוכן השחקנים עו"ד שי אבני, מבין ומכיר כל קבוצה בליגה הלאומית

הוסף תגובה
תגובות