סיכום המשחק הפועל מרמוק- הפועל כאוכב

שמחה גדולה נרשמה אמש בהפועל מרמורק, לאחר שהקבוצה רשמה ניצחון בגמר המחוזות בליגה א' מול הפועל כאוכב. גורי כבש ראשון (16), אך ניקולאייבסקי (44) ואקסברד (66) העניקו לקבוצה מרחובות 1:2 על הקבוצה מהצפון, והיא תתמודד מול מי שתסיים במקום ה-14 בלאומית על הכרטיס לליגת המשנה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 02-07-2020
  • 08:35

משחק הפלייאוף בין הקבוצות ללא קהל (צילום: דדי ברק)

 

שתי הקבוצות מליגה א' השקיעו משאבים רבים בעונה האחרונה, במטרה לעלות לליגה הלאומית, אך לטענתן נותרו מקופחות לאחר ההחלטה של ההתאחדות לכדורגל לסיים את הליגה שלא על המגרש, וכתוצאה מכך סיימו את העונה במקום השני ונשלחו למשחקי פלייאוף. החבורה של ניסן יחזקאל רצתה לחזור לליגה הלאומית אחרי היעדרות של שנה, ואילו הקבוצה הצפונית רצתה להעפיל ללאומית בפעם הראשונה בתולדותיה. שתי הקבוצות לא שיחקו או התאמנו בצורה סדירה כארבע חודשים דבר שעלול להיות בעוכריהן, והגיעו למשחק על כל הקופה.

 

נאור פסר משתלט על הכדור במשחק (צילום: דדי ברק)

 

שחקנה של מרמורק שרוע על הדשא (צילום: דדי ברק)

 

אמיר רוזנבאום ראש בראש מול חאלד חליילה (צילום: דדי ברק)

 

מרמורק פתחה חזק את המשחק, והגיעה להזדמנות הראשונה כבר בדקה ה-4, כאשר מולאט גברה הכניס כדור לעידו אקסברד, שבעט מחוץ לשער. בדקה ה-10 הזדמנות נוספת לאדומים לאחר התקפה של סתיו נסיקובסקי, שמסר כדור לניר שרון והאחרון החמיץ כדור מול השער של חאלד עזאם.

 

ניר שרון וכאמל אבו אל עיג'א (צילום: דדי ברק)

 

אך כנגד מהלך המשחק כאוכב היממה את הפועל מרמורק, ועלתה ליתרון 0-1 בדקה ה-16, לאחר שגאבי גורי קיבל מסירה מכדור חוץ כשעמד בסמוך לרחבת ה-16, ומשם שלח כדור ישירות לשערו של אבי איבגי.

 

אבי איבגי שוערה של מרמורק שולח כדור (צילום: דדי ברק)

 

נביל עלי מנסה להגיע לשער מרמורק (צילום: דדי ברק)

 

הקבוצה מרחובות נקלעה לפיגור והלכה אחורה. מנגד כאוכב שלטה במשחק, לחצה את האדומים, ונראתה על המגרש מאומנת ומאורגנת. בדקה ה-44 השופט זיו אדלר העניק פנדל להפועל מרמורק אחרי נגיעת יד של כאמל אבו אל היג'א. דייגו ניקולאייבסקי בעט מהנקודה הלבנה, קבע שוויון דרמטי והחזיר את מרמורק למשחק.

 

דייגו ניקולאייבסקי כובש ורץ לחגוג (צילום: דדי ברק)

 

כאוכב המשיכה את היכולת הטובה בתחילת המחצית השנייה ולחצה את הגנת מרמורק, אך למרות זאת לא הצליחה לייצר מצבים, והירידה בכושר הגופני של שתי הקבוצות באה לידי ביטוי על המגרש. בדקה ה-64 אושר טפירו שכנס כמחליף הגיע להזדמנות, אך בעט לא טוב ושוער כואכב עזאם יצא החוצה ומנע ממנו לכבוש.

 

ניסן יחזקאל מדרבן את שחקניו (צילום: דדי ברק)

 

שתי דקות לאחר מכן, מלך השערים של מרמורק עידו אקסברד ניצל טעות בהגנה המנומנמת של כואכב, ומצא את עצמו מול חאלד עזאם, גלגל את הכדור לשער וסגר עניין, 2-1 למרמורק.

 

עידו אקסברד קובע מהפך ושחקני מרמורק רצים לחגוג (צילום: דדי ברק)

 

אבי איבגי ושחקני מרמורק מאושרים בסיום (צילום: דדי ברק)

שחקני מרמורק חוגגים בסיום (צילום: דדי ברק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חלשים (מרמורקי חכם 02-07-2020, 12:50)
    אין להם שום סיכוי מול הלאומית.
  2. כל הכבוד לשתי הקבוצות (הוגה דעות 02-07-2020, 13:26)
    יחד עם זאת חלום העלייה הורחק עוד יותר במצב הנוכחי