"לעירוני אשדוד אין כסף לאלירן שמש, הוא בדרך החוצה"

כך אמר מקורב לאלירן שמש לקראת העונה הבאה. אלירן אומנם חתום על חוזה לעונה הבאה, אך קבוצתו כנראה לא יכולה לעמוד בחוזה - סביב ה-150 אלף שקל לעונה הבאה. האם החלוץ ישוחרר או שתהיינה תביעות? ואיך קורה שלאדומים אשדוד יש הרבה כסף, ולעירוני כנראה הרבה פחות? ואיך יראה הדרבי? טור דעה

  • על ידי: אוהד רון
  • 06-07-2020
  • 09:23

אלירן שמש, אחד החלוצים הכי טובים בליגה א׳ בשנים האחרונות, הגיע לעירוני אשדוד אשתקד והשאיר כמעט לבדו את הקבוצה בליגה, אך כשהגיע, חתם שמש על חוזה לשנתיים באשדוד וזה היה התנאי שלו להגיע לאשדוד שהיתה יורדת כמעט וודאית לליגה ב'. 

 

החלוץ חתום על הישארות אשדוד בליגה אשתקד, וחתום לעונה הבאה בחוזה שכנראה יקר מדי לקבוצה כשההערכה של יודעי דבר היא שהחוזה מסתכם בכ-150 אלף שקל - 18 אלף שקל לחודש נטו. 

 

בימים האחרונים, המועדון הצהוב פנה לחלוץ בבקשה לנהל מו״מ ולהתפשר בשכר, אך כנראה שזה לא יקרה כי החלוץ לא מוכן ובצדק לוותר על החוזה שהוא חתום. קבוצות רבות פנו לאשדוד ואמרו שהן מוכנים לקחת את החלוץ, אך בעלות של כ-100 אלף שקל ושאשדוד תשלים את היתרה, אך על פי מקורות באשדוד טוענים שאם הם צריכים לשלם פיצוי כה גדול ולהביא חלוץ אחר, אז עדיף להם להישאר עם אלירן בקבוצה.... 

 

לסיכום: חוזים צריך לכבד וזה ברור לאנשי אשדוד, אך האם בגלל שהם בבעיות כלכליות לכאורה, הם יכולים לדרוש מאלירן לוותר על החוזה שלו? האם החלוץ צריך לוותר על החוזה שהוא חתום עליו? והאם עירוני אשדוד ידעו כבר עונה שעברה כשחתמו על החוזה איתו שהם לא יוכלו לעמוד בחוזה איתו לשנה הבאה ובכל זאת החתימו אותו רק כדי שישאיר אותם בליגה? 

 

 

תגובת אבי אבינו מאמנה של עירוני אשדוד שלא מכחיש את הנושא ואומר:" אלירן שמש הגיע לעירוני אשדוד בשנה שעברה עוד לפני שהגעתי למועדון וחתם על חוזה של שנה וחצי, לכן אני פחות רוצה להיכנס בינו לבין ההנהלה כי אני לא יודע מה בדיוק היה שם, אין ספק שהוא שחקן מוכח בליגה הזאת שיודע לתת גולים והוא גם עשה זאת השנה, לצערנו הקורונה הזאת שיבשה המון דברים בעולם בכלל ובטח שבכדורגל, אני מאמין שיחד עם אלירן נוכל למצוא את הדרך או להשאיר אותו או לתת לו להתקדם למועדון שירצה אותו והוא יוכל להתקדם בו, הייתה לי פגישה איתו בארבע עיניים והדברים בינינו הובהרו בצורה טובה ומכובדת, אני בטוח שבסוף אלירן יהיה במקום שהכי טוב בשבילו."

 

***טור זה הינו טור דעה***

אלירן שמש, חלוץ הכי טוב בליגה, אך אשדוד כנראה לא יכולים לעמוד בחוזה שלו. צילום: דן יידוב.

הוסף תגובה
תגובות
  1. אלירן תחזור להרצליה (אוהד שרוף 06-07-2020, 09:28)
    אלירן שמש כולם מחכים לך בהרצליה תחזור כבר להפועל אתה הסמל שלנו!!!
  2. יש את אבו שישלם בשביל זה הוא שם לא לדאוג (חימקי 06-07-2020, 09:59)
    ההנהלה הנבחרת עלק רואים באבו צק פתוח לכל הסתבכות כלכלית אפשרית חוץ מזה לא סופרים אותו בקבלת החלטות חמור גארם
  3. כתב יקר (אוהד נטרלי 06-07-2020, 10:05)
    אוהד היקר בדרך כלל אני קורא את הכתבות שלך הרבה פעמים מרגיש לי שאתה...לא מבין מה יש לך מעירוני(אני לא אוהד עירוני)גורם לתחכים בצורה כזאת או אחרת לא הגיוני שאתה מפרגן לקבוצות(לפעמים בצדק לפעמים לא) ומצד שני עלולח להרוס עירוני זה מועדון שבנו מאפס שכל כולו לב אחד גדול של אנשים יקרים ואמינים כך את דברי כביקורת בונה
  4. הגמל לא מסתכל על הדגשת של עצמו (שי 06-07-2020, 10:07)
    פשוט לא יאומן. כל פעם שחותם בהפועל אשדוד שחקן. אז אוהדי עירוני ישר קופצים ואומרים שחוזים צריך לכבד. אבל מעניין כל שחקן שמגיע לאירועי בסוף איכשהו בעירוני לא מכבדים תחושה שלו. לדוגמה שמש, בן-חיים, שי מאור, אנגלשטיין, והרשימה עוד ארוכה.
  5. תיקח מהם 50 אלף פיצוי ותחזור להפועל הרצליה (רמי 06-07-2020, 10:56)
    תיקח מעירוני 50 אלף שקל פיצוי ובוא לעשות עלייה בהפועל הרצליה
  6. כתב בגולן מספר 1 (אוהד רון מלך 06-07-2020, 11:10)
    איזה אמיתי אוהד רון כל דבר בול
  7. קראתי את הכתבה רק בגלל שכתבת בפתיח "ואיך יראה הדרבי?" (הצד הנכון של אשדוד 06-07-2020, 12:41)
    בתכלס? שום אזכור לנושא בכתבה שכולה חומר ממוחזר ולא חדש. הבטחת לפרט על "ואיך קורה שלאדומים אשדוד יש הרבה כסף, ולעירוני כנראה הרבה פחות?" שום מילה בכתבה. אז אני אתנדב להסביר לקוראים שלך שהולכים שלל אחרי כותרות קליק-בייט. העובדה שעירוני היא קבוצה צנועה כלכלית ידועה לכל. למה היא צנועה כלכלית? מספר סיבות: 1. עמותת אוהדים המבוססת על קהילה ממעמדות שונים ומגוונים בחברה ולא נשלטת על ידי בעלי הון. 2. עמידה בתקנון מינהל תקין עפ"י כללי והנחיות רשם העמותות בישראל. כלומר, שקיפות כלכלית, תשלום מיסים, ביטוח לאומי, משכורות באופן מסודר וקפדני. 3. כסף לבן - בניגוד למספר קבוצות בליגה, לא היה ולא יהיה כסף שחור, מעטפות מזומנים או חבילות של שטרות מגולגלים עם גומייה. לא במעמד חתימה ולא בשום מצב. הנה לכם, על קצה המזלג, בלי כותרות, רעש או לצולים, מספר סיבות להבדל הכלכלי בין הצד הצהוב לאדום בעיר.
  8. למה כל מי שמשבח את הכתב לא מסוגל לרשום משפט אחד (אליעזר בן יהודה 06-07-2020, 12:44)
    בלי שגיאות כתיב? תראה לי מי החברים שלך ואומר לך מי אתה.
  9. למגיב מספר 5 (אלוף הפיקוד 06-07-2020, 13:29)
    הפועל מי? הרצליה? אתה מסתלבט? אתה מנסה לפתות אותו לחזור לקבוצת מתנס כשהוא אהוב ואהוד כרגע בקבוצה עם אלפי אוהדים? אלירן היקר, בסופו של דבר, תעשה מה שטוב לך, זה ברור. קח בחשבון שלא הכל בחיים מסתכם בכסף. לשחק מול קהל, להיות נערץ ע"י ילדים שלא מעניין אותם ערן זהבי אלא רק אלירן שמש, לראות ביציעים קצת יותר מהמשפחות של השחקנים שמשחקים בקבוצה, להשתייך לקהילה, לעמותה, שמפעילה מסגרות לבעלי מוגבלויות, מעוטי יכולת, קידום נוער משכונות מצוקה. יש בחיים הרבה יותר מתלוש בסוף החודש. סיפוק אישי, סביבה אוהבת ומפרגנת ועשייה למען הקהילה. על אלה לא סתם סיסמאות, זוהי דרך חיים. כאדם מאמין, אתה בטח יודע, מי שבא מתוך כוונה טהורה לתרום ולהעניק, יקבל את שכרו במוקדם או במאוחר, בדרך כזו או אחרת. המון הצלחה בכל בחירה שתעשה
  10. אין ספק שטל אספורמס, חנוך, תומר יודעים מצוין לזרוק את הבעיה על דגו (אשדוד 06-07-2020, 13:50)
    ברוך דגו תתעורר, 3 האנשים שבהנהלה זרקו אותך לעונה שכל כישלון יהיה רשום על שמך, כנראה שאת זה לא הבנת. הרי כל טיפש יודע כיצד תראה העונה הנוכחית ומה יהיו תוצאותיה, לכן הכישלון ידוע מראש. ואם הכישלון ידוע מראש, אז החצים יופנו למי שעומד בפרונט ולא השלושה שמסתתרים וממתינים לכישלון ולניקוי השטח ועבודה שקטה יותר בליגה ב ששם צועדת עירוני אשדוד בבטחה.
  11. אוהד רון אתה כתב משועמם (עירוני אשדוד 06-07-2020, 13:59)
    אוהד רון תמסור להפועל שהדרבי השנה גם צהוב שונא את הפועל רק עירוני בלב
  12. מגיב מס 7 (שי 06-07-2020, 15:14)
    תיזהר לך בלשונך. אתה לא יכול לומר או לרמוז שהפועל נותנים שחור. תיזהר
  13. שווה כל שקל (אחד שיודע 06-07-2020, 16:10)
    השאיר לבד את אשדוד בליגה
  14. תבדקו מי ישב דאבל פס השקרן ביותר פינוקיו (גולר אתר הכי אמין 06-07-2020, 16:16)
    אשדוד אל תשתתפו איתו פעולה הוא רק עושה נזק לצהובים אשדוד סמרטוט רצפה
  15. למגיב 12 (מגיב 7 06-07-2020, 18:49)
    שטויות. אף אחד לא אמר שום דבר על כסף שחור ועל אדומים. ציינתי שלוש סיבות שמסבירות את המצב הכלכלי של עירוני. הראשונה והשנייה הן ההבדל בין אדומים לעירוני. השלישית היא ההבדל בין עירוני ל"מספר קבוצות בליגה" (ציטוט מדוייק של מה שנכתב בתגובה). אתה יודע למי בוער הכובע?
  16. אלירן שמש (אוהד אשדוד 06-07-2020, 22:05)
    אתם יודעים מה המשותף בין אלירן שמש. וירדן שועה. שתי קשרונות. אבל טיפשים כמו נעל. שמש קיבל מכת שמש בעירוני
  17. לכל המפנטזים אלירן שמש נישאר בעירוני. (אייל 06-07-2020, 22:21)