שחקנים צעירים בעידן אמיר כהן

סיפור הסינדרלה של קבוצת הכדורגל עירוני כסייפה, הסתיים בסוף טוב ובעליית ליגה מרגשת לליגה א', זאת על חשבונה של מכבי קריית גת המתפרקת שרשמה סוף טראגי ולא תפתח את העונה הבאה. מעבר להשקעה, בקבוצת הבוגרים בכסייפה מנהלים ביד רמה מחלקת נוער מסודרת, ששחקניה המוכשרים לוקחים חלק פעיל באימוני הבוגרים ומקבלים קרדיט בהרכב מהמאמן אמיר כהן, שמאמין בשיתוף וקידם צעירים

  • על ידי: לירן ביטון
  • 17-07-2020
  • 17:21

עירוני כסייפה תפתח את העונה הבאה בליגה א' דרום, ובזמן שקבוצות אחרות מתקשות לבנות סגל ראוי לליגה ולהתאושש ממשבר הקורונה, הקבוצה מנהלת אימונים סדירים וכבר גיבשה את הסגל לקראת העונה הבאה בה ישחקו שחקנים מנוסים כמו: החלוץ רפי עמוס מלך שערי שדרות אשתקד, בן בוטבול שנחשב לקשר אחורי מצויין, סייף אלהושלה מלך שערי ליגה ב' דרום ב' בעונה הקודמת, אורי מכלוף השוער שממשיך לעונה נוסף בקבוצה, הישאם אזברגה שהיווה בורג משמעותי בכסייפה בעונה הקודמת ועוד. 

 

מעבר לשחקנים המנוסים, מה שמאפיין את הקבוצה ואת המאמן אמיר כהן, הוא מגמת שיתוף הצעירים בקבוצה. אנחנו רואים את זה בליגת העל ובליגה הלאומית, ואנחנו נראה את זה בעונה הבאה גם בליגות הנמוכות ובעיקר עקב משבר הקורונה וקיצוץ התקציבים. המאמן המנוסה אמיר כהן, מאז ומתמיד האמין בשחקנים צעירים ונתן להם קרדיט אצלו בהרכב למרות הסיכון שבכך, באג'נדה שלו הוא מאמין כי שחקנים צעירים ושאפתניים יגיעו לתוצאות בשילוב שחקנים מנוסים על המגרש, וחשוב לתת להם ביטון ולקדם אותם בהרכב. 

 

כבר בעונה הקודמת לקחו חלק בהרכב של כסייפה מס' שחקנים צעירים ורעבים כמו : לידור מירלה, פאדי אלפיניש , אדיב אלסיבי, אמיר אלעמור
ואסים אלעטרש, סאלח חמדי, ועוד כולם שנתון 2000. והם צפוי לקבל קרדיט גם העונה בליגה א', אחרי שהוכיחו את עצמם על המגרש ובאימונים. 

 

מאמן הקבוצה אמיר כהן בתגובה: "מועדון הכדורגל עירוני כסייפה, ואני שעומד בראש הצוות המקצועי חרטנו על דגל המועדון קידום שחקנים צעירים.
ההוכחה הטובה ביותר הייתה בעונה החולפת, ובה שילבנו מספר רב של שחקנים צעירים הן בהרכב והן בסגל הקבוצה. כך נפעל גם בעונת 20/21 בליגה א' בעזרת ה'. יש לי כוונה לגרום לכך ששחקן שסיים גיל נוער ומחפש להגיע למקום נטול פוליטיקה ונטו קידום מקצועי , יבחר בכסייפה כאופציה ראשונה. 
בעיני ,הדרך תוביל לתוצאה!"

אמיר כהן מאמין בשחקנים צעירים (צילום: עבדאללה אזברגה)

הוסף תגובה
תגובות
  1. יפה מאוד (אמיר 17-07-2020, 21:02)
    גניבת דעת ברמה גבוהה מאוד כל הכבוד
  2. גונב דעת (ביבי נתניהו 18-07-2020, 07:33)
    בושה לליגה א שדמות כזו של מאמן שאין ולא היה בו כלום , קומבינטור , וגונב דעת ימשיך להתל בכולם
  3. כסיפה (ממורמרים לא להגיב 18-07-2020, 18:38)
    אמיר תודה על הכל
  4. עבד (כל הקבוד 18-07-2020, 18:39)
    תוטח אתה אמיר כהן כל הקבוד לך אוהביםצ אותך
  5. התותח (אמיר 18-07-2020, 22:18)
    תזמין שחקנים להתאמן… .והמבין … יבין
  6. מעניין מה היה בחקירה שלו כנחקר בשל תשלום סכום לא קטן של כסף בכדי לשכנע את צוות קריית גת להתפרק בכדי (רועי 19-07-2020, 00:31)
    .