"אני חושב שנעשה פה עוול גדול לשחקני ליגה א'

כך הגיב אמש שלומי מראד, קשרה של רובי שפירא חיפה אשתקד, זאת בעקבות החלטת ההתאחדות לכדורגל לדחות את מועד פתיחת הליגות הנמוכות, וחלוקת ליגה א' לבתים. ההחלטה יצרה כאוס מוחלט בליגות הנמוכות, דבר שהוביל את השחקנים להתאגד לקבוצה אחת ולהשמיע את קולם

  • על ידי: לירן ביטון
  • 29-07-2020
  • 16:31

ההתאחדות לכדורגל חרצה את גורלן של הליגות הנמוכות בשבוע האחרון, והחליטה כי מועד פתיחת הליגות ידחה לחודש אוקטובר, ובנוסף על כך הליגות יקוצרו ויתחלקו לבתים. ההחלטה גררה זעם רב בקרב אנשי הליגות הנמוכות שהחליטו להתאגד יחד במטרה להשמיע את קולם, ולקבל שוויון בכדורגל. 

 

שלומי מה אתה חושב על החלטת ההתאחדות?

"אני חושב שנעשה פה עוול גדול לשחקני ליגה א' בגלל הטייטל "ליגה חובבנית״.  אין שוני בין ליגה א ללאומית ברמת השחקנים וחלק מהמועדונים מבחינת התנהלות, אז למה שהם ישחקו כרגיל ויקבלו שכר ואנחנו לא? איפה ההגיון? לא דיברנו על זה שסגרנו לנו את הליגה במרץ ואותם החזירו ואותנו לא, אבל עכשיו הם פותחים עונה ואנחנו עדיין בבית בלי פרנסה."

 

אתם מרגישים מקופחים בעקבות ההחלטות?

"חד משמעית מקפחת! כפי שציינתי אין שום שוני בינינו לבין ליגה לאומית,יש שחקנים שמרוויחים יותר בליגה א מאשר בליגה לאומית אבל עדיין מתייחסים אלינו כחובבנים!זאת הפרנסה שלנו!"

 

איך לדעתך ההתאחדות צריכה לפעול?
"ההתאחדות צריכה ליישר קו איתנו שחקני ליגה א כמו שהיא מתנהגת כלפיי כולם ללא שוני,אנשים צריכים להבין משהו חשוב זאת הפרנסה שלנו ושל חלקנו העיקרית,מעבר לזה שאנחנו כבר 5 חודשים ללא שכר,גם אנחנו ללא מסגרת של אימונים וזה מאוד קשה לתחזק את עצמך פיזית כל כך הרבה זמן! פשוט מתעלמים מאיתנו.זאת פגרה ארוכה מאוד שפוגעת בנו גם פיזית מעבר לפרמטר הכלכלי."

 

בימים אלה שחקני ליגה א' צפון ודרום משתפים פעולה ומתאגדים יחד במטרה להקים ארגון שחקני שידאג לרווחתם, "אנו פועלים למען הקמה של גוף משותף שיידאג לאינטרסים שלנו, ושישמעו את הקול שלנו היכן שצריך על מנת שייתחסו אלינו כמו שאנחנו ראויים ושיידאג עבורינו לתנאים עתידיים טובים יותר." סיכם מראד

שלומי מראד "הגיע הזמן שיפסיקו לקרוא לליגות חובבניות" (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. אשדוד (אשדוד 29-07-2020, 18:59)
    לא חושב שיש שוני כזה גדול מ א ל-ב יש אנשים שחיים על הכסף של הכדורגל רק רק על ליגה א מדובר מדובר על כל הליגות החובבניות א,ב,ג, כן גם ג!!! זה החיים שלנו ואנחנו צריכים להתעורר ולעשות עם זה משו !
  2. תחזור לטבריה מלך (הדייג 29-07-2020, 22:03)
  3. תפסיקו עים ההחתמות (חביב 30-07-2020, 07:34)
    די אין כדורגל הליגות החובבים מוליכות הנוער תפינימו מה לא מבינים שייש מגיפה
  4. שלומי מראד (טבריני 30-07-2020, 17:10)
    אתה לא שם לבד שאתה יותר מתראיין מאשר מפקיע גולים? תשתיק קצת ותשחק כדורגל