שחקני ליגה א' מחו מול משרדי ההתאחדות לכדורגל

"מחאת השקופים" : כחמישים שחקני ליגה א' צפון ודרום, הגיעו הבוקר למשרדי ההתאחדות לכדורגל במטרה למחות על החלטות ההתאחדות שלא מאפשרת להם לפתוח את עונת 2020/21 בניגוד לליגת העל, הליגה הלאומית והנוער. רותם קמר מנכ"ל ההתאחדות: "אני שמח על המפגש היום, על השיח המכבד וכולנו תקווה שהדבר יסתיע״.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 04-08-2020
  • 11:19

כחמישים שחקני ליגה א' צפון ודרום הגיעו הבוקר (שלישי) למשרדי ההתאחדות לכדורגל, לבושים בחולצות ושלטים, במטרה למחות על החלטות ההתאחדות לכדורגל. שחקני הליגה השלישית בישראל מרגישים שקופים ומקופחים לאור ההגדרה שלהם ע"פ ההתאחדות "ליגות חובבניות", ודורשים שיתייחסו אליהם כליגות חצי מקצועניות , כדי שיוכלו לקבל אישור לפתוח את עונת המשחקים כמו בליגת העל והלאומית.

 

בהתאחדות לכדורגל נערכו להפגנה והציבו מאבטחים ומחסום בכניסה למשרדים, לאחר מכן הם איפשרו לחמישה נציגים לעלות למשרד ולקיים שיחה עם נציגי ההתאחדות.

 

מנכ״ל ההתאחדות לכדורגל רתם קמר, הסמנכ״ל אבי לוי ומנהל הליגות החובבניות גיא גולדפרב נפגשו הבוקר במשרדי ההתאחדות עם נציגות שחקני ליגה א׳. קמר ולוי הסבירו לשחקנים כי ההתאחדות לכדורגל עושה כל שביכולתה להחזיר לפעילות מלאה את כלל הליגות, בוגרים, נשים, ילדים ונוער, אלא שנכון לעכשיו הוראות משרד הבריאות אינן מאפשרות זאת. ההתאחדות, הדגישו השניים, רואה חשיבות עצומה בהחזרת השחקנים לאימונים עם מגע כבר בזמן הקרוב, דבר שהוא תנאי הכרחי לחידוש עתידי ומוקדם ככל הניתן של פעילות הליגות. 

 

רתם קמר, מנכ״ל ההתאחדות: ״נפגשנו עם מי שנמצאים אתנו באותו צד ואנחנו עושים כל שניתן מזה יותר מחצי שנה כדי להבטיח את חזרתם לפעילות. הכאב ברור, התשוקה למשחק ניכרת בכל מלה וההתאחדות תמשיך לפעול בכל כוחה יחד עם השחקנים כדי לשכנע את הגורמים הרלוונטיים בהכרח ובהיתכנות הפעילות בליגות החובבניות. אני שמח על המפגש היום, על השיח המכבד וכולנו תקווה שהדבר יסתייע״.

הוסף תגובה
תגובות
  1. לוקח סמים קשים (פינוקיו נרקומן 04-08-2020, 12:20)
    אין לך כניסה לכפר שלם רק אחרי הגדר כלב פינוקי
  2. רק לא הבנתי דבר אחד ,מה ההבדל בין העל והלאומית לליגות הנמוכות? (אוהד 04-08-2020, 12:59)
    ההוראות של משרד הבריאות תקיפות לכולם? קבעו נהלים איך צריכים להתנהג בקורונה, והקורונה לא מבחינה בין שחקן ליגת העל לשחקן ליגה א', אז למה הליגות הגבוהות יכולות להיפתח והנמוכות לא? יש תשובה למישהו?
  3. מצפצף על ההתאחדות ועל משרד הבריאות (אופיר רגב 04-08-2020, 13:42)
    הפועל לוד מתאמנת משחקת וסמה זין על משרד הבריאות ועל ההתאחדות .כל עוד יפלו בין אנשים אנחנו סמים זין עליהם שיבואו ויתנו קנס זונות .
  4. במה הם שונים (חקו 04-08-2020, 13:57)
    ליגה א הכי מעניינת שאלה רמת הידבקות יותר גדולה בליגה נמוכה ונוער זה ליגה מיקצועית ? פשוט שערוריה .
  5. מה קרה (סולי 04-08-2020, 14:10)
    מה אתם בוכים זה ליגה של חובבים כולם עובדים הכדורגל זה מישני אף אחד לא רעב ללחם הבר
  6. מספיק עים ההחתמות לא יהיה כדורגל בכל (סנדו 04-08-2020, 18:11)
    אין ליגה בעונה הבאה עד שהקורונה תחלוף חבל על הכסף והזמן שלכם הקורונה הרסה כל חילקה טובה
  7. אזורי (אזור 04-08-2020, 20:54)
    בליגת העל וליגה לאומית אחרי אימון נכנסים לבידוד אצלנו בליגה א שחקנים הולכים לעבודה הראשונה זה ההבדל