הפועל אזור פותחת עונה

קבוצת הכדורגל הפועל אזור פתחה באופן רשמי את אימוניה לעונת 20/21. המאמן ליאור ראובן ממשיך לעונה נוספת במועדון, כשלקבוצה נוספו פנים חדשות שנראו באימון הפתיחה אמש, כמו כן צפויים לחתום בקבוצה בקרוב שחקנים נוספים. ראובן: "נכון לעכשיו אני עושה אימון בשבוע לשחקנים, כדי קצת לחזור לכושר מהפגרה הארוכה"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 10-08-2020
  • 09:13

הפועל אזור פתחה את האימונים לקראת העונה הקרובה, את הקבוצה יוביל המאמן ליאור ראובן שממשיך לעונה נוספת במועדון, אך נכון לעכשיו הקבוצה צפויה להתאמן במתכונת של פעם בשבוע, עד שיחליטו על מתווה הליגה באופן סופי. השחקנים המובילים שחתמו בקבוצה הם השחקנים: מאיר אוחיון, אדיר רחמים, החלוץ איתי פלצי, הקשר עומרי מנשה, גל ספיר, קובי כהן, ירדן פינטו, מאור חלבי ,נדב עמר, לירן הוכנברג ועוד. כמו כן, הגיעו מספר שחקנים נוספים להתרשמות והקבוצה צפויה לבצע החתמות נוספות.

 

גל ספיר ישחק במדי אזור בעונה הבאה (צילום: יח"צ)

 

ליאור ראובן מאמן הקבוצה אמר לאחר פתיחת האימונים: "בגדול זה לא פתיחת אימונים. אני עושה אימון בשבוע לשחקנים כדי קצת לחזור לכושר מהפגרה הארוכה. תחילת האימונים הרשמית אמורה להיות ב: 23/8 ועד אז גם יהיה מתווה מדויק ונדע בדיוק איזו ליגה תהיה."

אדיר רחמים בתגובה: "מרגש מאוד לפתוח עונה חדשה. למרות שאני מגיע לקבוצה חדשה, מהאימון הראשון אני מרגיש מחובר למועדון ויש שחקנים שאני מכיר. אנחנו מקווים שלא יהיה שינוי נוסף לפתיחת העונה ואני מחכה כבר למחזור הראשון. שיהיה לנו בהצלחה ובריאות לכולם בשם השם נעשה ונצליח."

 

שחקני הפועל אזור באימון ראשונה לעונה (צילום: יח"צ)

הפועל אזור פותחת עונה

הוסף תגובה
תגובות
  1. יאללה אזוריה אהבת חיי בהצלחה לנו (אני 10-08-2020, 14:38)
    ליאור ראובן כל הכבוד לך על מה שאתה עושה למען הקבוצה.
  2. קללה הוטלה (דרדסבה 10-08-2020, 16:10)
    בקרוב יתחילו הפציעות
  3. אדום בלב (אזוריה 11-08-2020, 08:01)
    שיהיה בהצלחה בעונה החדשה. יאללה אזור אוהבים אותכם