"אנחנו לא החצר האחורית של הכדורגל הישראלי"

כך אמר אלירן שמש, חלוצה של עירוני אשדוד בעונה הקודמת, על החלטות ההתאחדות לכדורגל בנוגע לליגות הנמוכות. שמש, שלקח חלק במחאה מול משרדי ההתאחדות במטרה לדרוש שוויון עבור הליגות הנמוכות, חולם שהעונה תיפתח והוא יוכל לחזור לשחק כדורגל. נכון לעכשיו שמש צפוי להמשיך בעירוני אשדוד, אבל מחזור ע"י עוד מספר קבוצות

  • על ידי: לירן ביטון
  • 11-08-2020
  • 10:03

אלירן שמש, נחשב לאחד מהחלוצים הטובים והבכירים ביותר בליגות הנמוכות. גם הוא כמו שאר השחקנים לא קיבל את החלטות ההתאחדות לכדורגל לדחות את הליגות ולקצרן, והחליט להתאגד יחד עם שאר השחקנים בדרישה לשוויון ושמירה על ספורטיביות.

 

שמש אמר על החלטות ההתאחדות לכדורגל: "אלו החלטות ממש לא הגונות, כולם חוזרים להתאמן מילדים ועד בוגרים ואלינו לא מתייחסים. אני חושב שצריך להחזיר את הליגה כמה שיותר מהר למתכונת רגילה כמו בשנים עברו, וגם יתייחסו אלינו כמו מקצוענים כי אנחנו לא ליגה שכונתית! יש פה אוהדים יותר מבליגה הלאומית ועל אז בבקשה להתייחס בהתאם."

 

אלירן, ספר לנו על המחאה שארגנתם?

"ארגנו מחאה על מנת שידעו שאנחנו פה ואנחנו שווים לכולם, אנחנו ממש לא שונים מאף אחד וכבר מתים לחזור לשחק כדורגל - כמובן במתווה דרך שיאפשר לנו לשמור על בריאות השחקנים שזה הכי חשוב."

 

אתה חושב שההתאחדות לכדורגל מקפחת את הליגות הנמוכות?
"הליגות הנמוכות בהחלט מקופחות! אם החזירו את כולם, אין סיבה שאותנו לא, אנחנו לא החצר האחורית של הכדורגל הישראלי להפך, מפה צומחים שחקנים שמגיעים לרמות הכי גבוהות ואין ספור דוגמאות שהיו בליגות הנמוכות והיום הם בטופ של הכדורגל הישראלי."

 

היכן אתה צפוי לשחק בעונה הבאה?

"אני כרגע בעירוני אשדוד ויש לי חוזה לעוד עונה, אבל בכדורגל כמו בכדורגל הכל נזיל ויכול להשתנות. כרגע כל כולי בעירוני אשדוד."

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא חצר קידמית ולא חצר אחורית (חולי 12-08-2020, 05:01)
    מה זה משנה הליגה לא תיפתח בכל מיקרה תמשיכו לחלום