״כשאתה עובד בשביל קהילה שהיא מאה אחוז של נתינה, כייף לתת יותר בחזרה"

כך אמר הבעלים של הפועל מרמורק, מוטי אברג׳יל. עוד מוסיף מוטי: "המטרה שלנו להגיע היא לליגת העל. ליגה א׳ הרבה יותר מעניינת מהליגה הלאומית שבעיני ליגה לאומית היא קוץ בדרך לליגת העל". ראיון מעניין עם האיש החזק במרמורק, שמסכם עונה טובה של קבוצתו עם הפנים קדימה אל העתיד...

  • על ידי: אוהד רון
  • 13-08-2020
  • 09:06

מוטי אברג׳יל הגיע לפני שנה בסערה אל עבר הליגות הנמוכות, כשלקח את הפועל מרמורק תחת חסותו ובנה קבוצה חזקה מאד במטרה לעלות לליגה הלאומית. הקבוצה כזכור לא עלתה בסיום העונה, אבל היא הייתה קבוצה אטרקטיבית שכיף לראות אותה משחקת ובעיקר את הקהל המדהים שלה שלא מפסיק לעודד ולדחוף את הקבוצה קדימה. 

 

מוטי אברג'יל מסכם את העונה וכבר מסתכל על העונה הבאה (יוסי סוריק)

 

מוטי, איך אתה מסכם את העונה?

"הייתנ עונה טובה למרות הקורונה ובלי תירוצים הגענו בסוף העונה למשחק עליה, הכנו את עצמו בצורה הכי טובה ומקצועית שיכולה להיות. מעבר לרמה המקצועית, הגענו לקו סיום במצב שהכל תלוי בנו והגענו כשווים מול הפועל עפולה שהיינו יכולים לנצח וגם להפסיד. כמובן שההפסד מאכזב, אבל זה הכדורגל - לפעמים מנצחים ולפעמים מפסידים. הפנים לשנה הבאה, אנחנו נעשה התאמות לליגה א' כדי שנעשה הכל על מנת לעלות ליגה עונה הבאה."

 

עוד הצהרת כוונות של מרמורק - ניסן יחזקאל מונה למנכ"ל המועדון (יוסי סוריק)

 

זאת הצהרת כוונות? המטרה היא לעלות ליגה עונה הבאה?

"כן. המטרה היא לעלות ליגה בעונה הבאה, זאת השאיפה. וכחלק מהחשיבה כבר בעונה שעברה החתמנו את רוב השחקנים לשנתיים. רוב הקבוצה נשארה משנה שעברה ואנחנו עושים ונעשה רק התאמות עם שחקני מפתח שיגיעו במטרה לעשות עונה טובה יותר מאשתקד."

 

בוא נדבר על העונה שעברה, פתחתם הכי טוב שאפשר ואז נחלשתם....הפקתם לקחים שזה לא יחזור?

"כן ברור, למדנו הרבה מהטעויות של שנה שעברה. ולראיה בחרנו צוות אימון וניהול מדהים שהוא פריבילגיה לליגה א'. ניסן יחזקאל מונה למנכ"ל וזה נכס למועדון ולכל מועדון בארץ בטח לליגה א', האמת שכבר ביומיים שלושה הראשונים אני מרגיש שדברים טובים קורים. ארז בנודיס מאמן ראוי שהוא גם פריביליגה לליגה א׳ כי מדובר במאמן מהרמות הגבוהות והוא מקבל פה את מלוא הגיבוי גם מניסן וגם מההנהלה והמטרה כמובן של כולנו לעלות ליגה."

 

ארז בנודיס מונה למאמן הקבוצה: "מאמן מהרמות הגבוהות"

 

זו הייתנ נעונה הראשונה שלך בליגה א', ספר קצת על החוויות...

"מאד נהניתי בעונה שעברה ובעיקר מהקהל של מרמורק. אני חושב שהוא הקהל הכי טוב בארץ שבכל משחק היה מעודד גם בתקופות לא טובות וכמובן בטובות. הוא הנכס הכי גדול של מרמורק. החיבור עם הקהל הוא דבר מדהים! כשאתה עובד בשביל קהילה שהיא 100 אחוז נתינה אז כייף לתת בחזרה."

 

מה עוד אתה חושב על ליגה א'?

"לדעתי ליגה א׳ טובה יותר מהליגה הלאומית חד משמעית. הרצון לעלות לליגה הלאומית זה בגלל הרצון להיות בליגה העל ואין כל כוונה להיות בליגה הלאומית כמה שנים - כדי להגיע לליגת העל צריך לעבור את הליגה הלאומית. ליגה לאומית היא לא ליגה כייפית, לא נעימה ובטח לא מעניית כמו ליגה א׳ שהיא יותר מעניינת, אבל המטרה שלנו זה להגיע לליגת העל וכדי להגיע לשם צריך לעבור את הלאומית. ליגה לאומית זה כמו קוץ בדרך לליגת העל.״

 

האם לדעתך מרמורק מתאימה לליגת העל? אין לכם מגרש ראוי...

"נכון לעכשיו אין אצטדיון למרמורק שמתאים לרמות הגבוהות, אבל יש אזור מיועד לאצטדיון חדש וטרקטורים התחילו לעבוד על הקרקע. אם זה ייקח 3 או 5 שנים לא יודע להגיד, אבל להבדיל מהעבר, התחילו לעבוד על מגרש חדש וזה העתיד שלנו ואם נעלה ללאומית או לאפילו לליגת העל נעשה את ההתאמות בהתאם."

 

אפרופו עתיד...יש עתיד במרמורק? יש מחלקות נוער?

״ברור. למרמורק יש מחלקת נוער וילדים גדולה מאד שמונה מאות ילדים מכל האזור. יש מאמנים טובים במחלקת הנוער כמו יוסי אברהמי שהבאנו מיבנה ועוד אנשים מצויינים שיובילו את המועדון הזה קדימה. כל מחלקת הנוער התקדמה מאד ויש קבוצות גיל שאני רואה שהם העתיד של מרמורק . יש דרך ויש בניה ואנחנו נגיע למטרה שהצבנו לעצמנו."

 

איך לדעתך תראה ליגה א שנה הבאה?

״תהיה ליגה מעניינת כרגיל ואנחנו נהיה שם כדי לעשות את העונה הטובה ביותר שאנחנו יכולים.״

 

שיהיה בהצלחה!

מוטי אברג'יל מכוון גבוה: "המטרה היא להגיע לליגת העל" (יוסי סוריק)

הוסף תגובה
תגובות
  1. חזק ואמץ (הוגה דעות 13-08-2020, 10:12)
  2. אתה דמות במרצורק כולם מעריצים אותך (למוטי 13-08-2020, 11:01)
  3. אתה דמות במרצורק כולם מעריצים אותך (למוטי 13-08-2020, 11:01)
  4. אתה דמות במרצורק כולם מעריצים אותך (למוטי 13-08-2020, 11:01)
  5. רק בזכות מוטי מרמורק קבוצה חזקה (יוסי 13-08-2020, 11:01)
  6. רק בזכות מוטי מרמורק קבוצה חזקה (יוסי 13-08-2020, 11:01)
  7. כן מוטי (שושה 13-08-2020, 11:34)
    אם היית עולה השנה לא היית אומר משהו רע על ליגה לאומית, די עם השחצנות, תתחיל להיות ריאלי
  8. פשוט מעריץ אותך (איש יקר 13-08-2020, 12:03)
    אדם משכמו ומעלה אתה נותן לנו את הכח לעשות הכל שמרמורק תצליח לא מובן מאליו שאתה איתנו משקיע ונותן הכל מאהבה לא בורח אחרי כישלון ומשאיר את מרמורק חיה בועטת ונושמת תודה לך מוטי
  9. מתי יגיב למוטי (מה עם המוכתר 13-08-2020, 12:04)
    שם אחרי ירידה נישארו ללא מילים
  10. עורכבי (מוטי 13-08-2020, 15:45)
    מוטי רק יוסי אסייג יעלה אותנו ליגה להביא אותו כמה שיותר מהר
  11. קשקשן פלצפן (המוכתר משעריים 13-08-2020, 23:07)
    מוטי פלצפן ודברן גדול שנה שעברה קיצץ בתקציב ואחרי זה הכריז שעוזב,לאחר קיווה שיעלה ויסתמך על התקציבים של הלאומית.מדבר איתי על ליגת על קבוצה שמביאה מאה צופים בלחץ ואין לה זכות קיום בליגה א,מוטי מת על פרסום בשביל העסק שלו,כבר עכשיו שומעים מרמור משכירי החרב שביקשו לקצץ.תוך חצי שנה הוא נעלם
  12. Fins comment (Chakimi eli.n.y 14-08-2020, 03:45)
    "Be hakoach there is gal yosef, and in marmorkek,moti abargil".... no need for any other words comment!!!
  13. מוטי תותח אדם ערכי וראוי (אבי 15-08-2020, 16:37)
    יוביל את הקבוצה רחוק נ.ב זכה בגביע עם הפועל רמת גן היה שותף מלא לניצחון על באר שבע בגמר אחלה מוטי