"נבנתה באיכסל קבוצה חזקה שתעשה המון צרות העונה בליגה הלאומית"

אחרי שהיה בורג מרכזי בעליית הליגה של איכסל בעונה הקודמת, החלוץ ניר אברג'ל פתח את עונתו הרביעית בקבוצה שהפכה עבורו לבית - העונה בליגה הלאומית. אברג'ל שנחשב לחלוץ מצוין שרק משתבח עם השנים, דיבר על הקבוצה שנבנתה העונה והתייחס גם להחלטות ההתאחדות בליגות הנמוכות: "אני מקווה כבר שמישהו יתעשת ויבין שזו הפרנסה של אנשים"

  • על ידי: לירן ביטון
  • 26-08-2020
  • 13:24

ניר אברג'ל הוא חלוץ בעל רזומה עשיר, שהספיק לחורר במהלך הקריירה לא מעט רשתות, ואף לשחק בקבוצות מליגות גבוהות יותר. בשנים האחרונות הוא לבש את מדי איכסל והיה לאחד משחקני המפתח של הקבוצה, ולבורג מרכזי בעליות הליגה שלה: "אני עונה רביעית ברציפות באיכסל וזה אומר הכל, כיף לי וטוב לי שם. קודם כל אין דבר מרגש וכיף יותר מלעלות ליגה, זה כיף ואני שמח שנפל בחלקי לעשות את זה כמה פעמים."

 

ניר, ספר לנו על הקבוצה שנבנתה העונה באיכסל?

"אני חושב שהדבר החשוב ביותר הוא ששמרנו על בסיס גדול מהעונה שעברה, ככה שהקבוצה מחוברת ואנחנו מרגישים טוב. כמובן שהיינו צריכים חיזוק ואני חושב שנבנתה קבוצה חזקה שתעשה המון צרות העונה בליגה."

מה השאיפות והמטרות לעונה הבאה?

"ברמה האישית אני מצפה מעצמי להעלות את כמות השערים והבישולים, לשחק כמה שיותר ולהיות חלק מרכזי בקבוצה, לשם כך נשארתי ואני מאמין בעצמי שאצליח לעשות את זה. ברמה הקבוצתית רק עלינו ליגה, אז מן הסתם מנמיכים ציפיות והמטרה המרכזית היא לתקוע יתד, להישאר ליגה ולא לעשות את הטעויות מלפני שנתיים."

 

אברג'ל שנחשב לחלוץ מנוסה מאוד אמר בנוגע להבדלים בין הליגה הלאומית לליגה א': "יש הבדלים בין הליגות ומי שאומר שלא הוא טועה, הקצב יותר גבוה, חכמת משחק, הבנת משחק של שחקנים - אין ספק שיש הבדל בין הליגות."

איך לדעתך משפיע משבר הקורונה על הכדורגל?

"אנחנו נמצאים בתקופה הזויה ואין לדעת מה יהיה מחר, מה שבטוח בלי קהל עדיף לסגור את הכדורגל - זה מוציא את כל החשק מהמשחק. בנושא הליגות הנמוכות זו פשוט שערורייה ההתיייחסות לליגות ואני מקווה כבר שמישהו יתעשת ויבין שזו הפרנסה של האנשים! אני לא רואה שום הבדל בין לאומית/על לליגה א' - זו פשוט בדיחה עצובה."

ניר אברג'ל רוצה לעשות עונה מוצלחת עם איכסל (צילום: חגאג ראחל)

הוסף תגובה
תגובות
  1. לא הייתי בוחר אותך לקט-רגל בשכונה (ניר אברגיל שחקן אפס 26-08-2020, 13:32)
    שמע אין לך מושג,, אתה משחק בחינם לא מקבל כסף והעיקר לשחק בליגה לאומית,, כמה משכורות אכסאל חייבים לך?
  2. משחק בלי כסף מתנדב של בהא (בקה 26-08-2020, 22:53)
  3. אכסאל (אוהד 27-08-2020, 10:13)
    מלך אברג'יל ילא הפועל