יש כדורגל בקריות: קוראים לו בית"ר כפיר קרית אתא

למרות האיחוד הגדול בקריות בין קרית אתא וצור שלום והמחשבה שאין יותר כדורגל בקרית אתא, אז קבלו את בית"ר כפיר קרית אתא. מועדשון הכדורגל שקם לפני 4 שנים והוא החלופה לעירוני קרית אתא. שי דהן:"עשו איחוד כדי לסגור את הכדורגל בקרית אתא, אבל שכחו את ביתר כפיר קרית אתא".

  • על ידי: אוהד רון
  • 11-09-2020
  • 11:49

יש כדורגל בקרית אתא! קבוצת הבוגרים של בית"ר כפיר קרית אתא תהיה הקבוצה הבכירה והיחידה כיום בקרית אתא. למרות האיחוד הגדול שכביכול קורה בקריות בין עירוני קרית אתא לבין מכבי צור שלום התברר שיש כדורגל בקרית אתא וקוראים לו בית"ר כפיר קרית אתא.

שי דהן, כוכב כדורגל בעברו, גדל במחלקת הנוער במכבי חיפה, שחקן נבחרות ישראל כולל הנבחרת האולימפית. שיחק בבוגרים של הפועל חיפה, מכבי חיפה, הפועל ב"ש, הפועל כפ"ס ויש לו רזומה של עליות ליגה עם כפ"ס, הפועל חיפה, טמרה בכל הליגות בישראל. 

 

שי דהן, האיש החזק בבית"ר כפיר קרית אתא (אליעד לירון)

 

כיום שי הוא האיש החזק בבית"ר כפיר קרית אתא, קבוצה שהוקמה לזכרו של גיסו, כפיר מימון ז"ל, שנהרג בתאונת דרכים לפני כעשור. כיום הקבוצה שהוקמה לפני כ-4 שנים מנציחה את שמו ואפילו הוקמה קבוצת נוער ששחקניה משולבים גם בנוער וגם בבוגרים ונותנים מענה לכל תושבי קרית אתא והסביבה, בייחוד לאחר האיחוד שנוצר בקריות בין מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא.

 

שי דהן יחד עם בנו (אליעד לירון)

 

שי, ספר לנו על המועדון?

"המועדון הוקם לפני כמה שנים ונותן מענה לתושבי העיר קרית אתא, למרות שיש לנו מכשולים ובעיות מול העירייה שלא מכירה בנו בתור קבוצה ולא נותנת לנו שום תמיכה ואפילו למגרש העירוני לא נותנים לנו להיכנס ולהשתמש בו. לאחר הרבה פניות לגורמים בעירייה בנושא מגרש, ניסינו לקבל מענה והחלטנו שאנחנו מגישים עתירה מנהלית נגד עיריית קרית אתא להקצבות מגרש ומה שמגיע לנו לפי חוק - למועדון שמייצג עיר כמו קרית אתא. השחקנים שמשחקים במועדון, רובם המכריע הם תושבי קרית אתא ורוצים לייצג את העיר שלהם."

לפני כמה שבועות הוחלט על איחוד בין מכבי צור שלום ועירוני קרית אתא, מה אתה חושב על זה?

"לגבי האיחוד - אתם קוראים לזה איחוד, אבל מבחינת קרית אתא זה לא איחוד, זה הכל צור שלום עם תמיכה כספית של קרית אתא, אבל לא ברור לי מי מספר על איחוד כשבפועל אין שום אזכור לקבוצת קרית אתא, בטח כשאני פותח את האתר ההתאחדות לכדורגל ולא רואה אזכור שכזה."

 

בגדול, לך זה טוב... אתה נהיית הקבוצה הבכירה בעיר. מה דעתך?

"הם לא עניינו אותי אף פעם, כי אין שייכות לעיר קרית אתא ולמעט אח שלי ליאור דהן ואבא שלי שהיה אפסנאי במועדון ורוני דורה, זה שתמיד דאג למועדון והיה תמיד שדאג ואין גם אותי. את כולם זרקו לפני האיחוד. מכיר את השיר של אייל גולן "ימים יגידו..." לגבי האיחוד הזה, כי זה לא איחוד זה סתם לסגור את הכדורגל בקרית אתא, רק שהם שכחו שיש תחליף שקוראים לו בית"ר כפיר קרית אתא - קבוצה שאם יהיה לה מגרש בית אנחנו נגיע לליגות הבכירות. תראה לי עוד קבוצה שנמצאת בצפון ומשחקת את משחקי הבית שלה בנתניה? איפה נשמע דבר כזה. אבל יש בתי משפט והצדק ייצא לאור ואנחנו נקבל את מה שמגיע לנו על פי חוק. כי עד היום לא התייחסו אלינו והכל היה בכוחות עצמנו. אנחנו משלמים היום ארנונה אז לא מגיע לנו גם זכויות? רק חובות יש לנו כתושבים?..."

 

עוד הוסיף שי דהן: "השחקנים והחברים שלהם שהם כולם תושבי קרית אתא, רוצים לעודד את הקבוצה הביתית ולא הגיוני שיסעו לנתניה כדי לראות את קבוצת הבית היחידה בקרית אתא."

 

איפה נראה את בית"ר כפיר קרית אתא בעוד 5 שנים?

"קודם כל בע"ה שנהיה בריאים ועוד 5 שנים בע"ה נהיה בליגות הבכירות ונוכל לייצג את העיר והמועדון הזה כי חשוב שיהיה בקרית אתא."

בית"ר כפיר קרית אתא רוצה להגיע לליגות הגבוהות (אליעד לירון)

הוסף תגובה
תגובות
  1. ראש העיר רצה לפרק קיבל את ביתר (אכלו אותה 11-09-2020, 13:37)
  2. ראש העיר רצה לפרק קיבל את ביתר (אכלו אותה 11-09-2020, 13:37)
  3. הכדורגל ינצח (לראש העיר 11-09-2020, 13:37)
  4. זוכר אותו היה חלוץ ענק (הפועל ירושלים 11-09-2020, 16:53)
  5. אסור לסגור את הכדורגל בקרית אתא (הפועל ירושלים 11-09-2020, 16:54)
  6. כל הכבוד לשי דהן (אבי 12-09-2020, 16:14)
    את שי אני מכיר יותר מ20 שנה עוד בבסיס דלק בנשר ותמיד היה לו תכריזמה אני מקווה בשבילו שיצליח על הפם וחמתם של עיריית קרית אתא בליגה ג אף אחד לא מחויב אליך קקבוצה ובשביל תקצב לפחות ליגה ב ככה שבית משפט לא הרבה יעזור אז שהיה לכם בהצלחה העונה ורק דרך המגרש והעלית ליגה הראשונה תתן לכם תפוש לשנים הבאות ועם ההצלחות מגיע התאבון ככה שבדרך הכי קשה היא תהיה העליה הכי מתוקה בהצלחה גבר