"אני רוצה להגיע עם ערד הכי גבוה שאפשר"

כבר בעונה הראשונה שלו כמאמן בוגרים, הצליח רמי ג'ורנו להוביל את מכבי ערד תמר לעליית ליגה אחרי שמונה שנים ללא הצלחה. המאמן המוביל ימשיך לקדנציה נוספת עם הקבוצה בליגה ב' דרום ב', במטרה לבנות לקבוצה שתהיה אטרקטיבית לליגה ותגיע כמה שיותר רחוק בטבלה.

  • על ידי: לירן ביטון
  • 14-09-2020
  • 13:22

מכבי ערד תמר רשמה עונה מוצלחת אשתקד, עונה שהסתיימה בעליית ליגה מרגשת. מי שהוביל את הקבוצה להצלחה הוא המאמן רמי ג'ורנו,  שאימן בעבר קבוצות נערים בהפועל באר שבע, ורשם עלייה כבר בעונתו הראשונה כמאמן בוגרים  לאור העובדה שהצליח לבנות קבוצה יציבה, עם חדר הלבשה מגובש ועשה בחירה נכונה של שחקנים."הקבוצה ניסתה במשך שמונה שנים לעלות ליגה ולא הצליחה, מהרגע הראשון שהגעתי אמרתי שאני בא לעלות ליגה" סיכם ג'ורנו את המסע של קבוצתו בעונה הקודמת. 

 

רמי, ספר לנו על ההכנות שלכם לקראת העונה בליגה ב'?

"כבר בפגרת הקורונה הארוכה התחלנו בהכנות לקראת העונה בליגה ב' יחד עם העוזר שלי איגור רקייב, באפריל/ מאי סגרת רוב הסגל שנשאר ברובו מהעונה הקודמת כמו ארז אוחיון, דור סבן ועוד וצירפתי כמה שחקנים, התחלנו באמצע יולי להתאמן ואחרי שהודיעו לנו שהליגה נדחית עצרנו את האימונים וחזרנו ב1.9. הקבוצה ברובה מבוססת על סגל צעיר ורעב עשינו שינוי בעמדת השוער מור קיסוס הגיע, צירפנו את יאיא קונה ורועי אברג'ל וגם שאול בנימין."

 

מה התקציב של הקבוצה בעונה הבאה?

"התקציב שלנו לא גדול, העירייה והבעלים אדם קולינס ואשתו עושים הכל שהקבוצה תצליח, אין אנשים כאלה בכדורגל הם מגיסים כספים והכל ברמה מקצועית התקציב לא גדול אבל הוא סביר לליגה ואנחנו מקבלים הרבה תמיכה."

 

מכבי ערד תמר, החלה את האימונים לקראת עונתה בליגה ב' (צילום: יח"צ)

 

מה המטרות שלכם?

"אנחנו נערכים ומחכים לראות באיזה בית ניפול. הקבוצה הפכה להיות מקצועית ורצינית, ואני עושה הכל כדי שנסיים במקומות הכי גבוהים שיש . תמיד רוצה לנצח, אבל אני לא רוצה לצאת בהצהרות. אני רוצה קבוצה חזקה, צריך להיות איך העונה תתפתח כי תחת משבר הקורונה הכל מתנהל שונה מהרגיל, נאלצתי לשנות את כל תוכניות העבודה שלי והקצב שונה לגמרי."

 

מה האג'נדה שלך כמאמן? 

"אני מאמן התקפי, אבל עם דברים ודגשים ברורים. חשוב לי לי ששחקנים ירוצו ויהיו ממשומעים טקטית שחקני התקפה עושים הגנה יודעים לחזור לעמדות לחץ מאוד גבוה משחקי מעבר מאוד משולב ושיטות משתנות אני מתאים את עצמי למגרשים, ליריבות ולסגל שיש אצלי."

 

רמי ג'ורנו רוצה לרשום עונה מוצלחת עם ערד גם בליגה ב'

הוסף תגובה
תגובות
  1. אחלה בן אדם הלוואי תצליח (שחקן ששיחק נגדך 14-09-2020, 10:10)
    היה אחלה שחקן ולפני הכל בן אדם טוב מאחל לך בהצלחה בדרכך כמאמן
  2. מאמן רציני (מרדכי 14-09-2020, 13:46)
    בהצלחה
  3. ערד (ערד 14-09-2020, 17:16)
    מה עם המגרש של ערד??חיב שיפוץ רציני במיוחד המשטח הדשא...של רהט יותר טוב